Jak zrovna pečuji o své vlasy + tip ke Dni matek

By 1:19 , ,

Dneska pro vás mám pár vlasových tipů, které buď můžete využít pro sebe (a udělat si radost) nebo můžete mamince pořídit nějaký ten dárek ke Dni matek.

Po studené zimě přichází moje oblíbené roční období - jaro. Ale s ním kolikrát souvisí i vlasové změny. Na jaře většinou cítím, že jsou moje vlasy suché, nejsou ve formě, více se mastí... A tak zpravidla měním i vlasovou péči. Letos jsem vsadila na švédskou veganskou značku Maria Nila. Sáhla jsem po šamponu a kondicionéru True Soft, který je určen suchým a křehkým vlasům. 


S čím jsem ze začátku bojovala je, že šampon o trochu méně pění než ostatní, které zpravidla používám, ale na to si dá zvyknout. Většinu času používám značku Kérastase, která je moje srdeční záležitost, ale chtěla jsem vyzkoušet i Maria Nila.

Značka je přírodní a Veganská. U Maria Nila je třeba  počítat s trošku vyšší cenou, protože se jedná o profi péči, která často bývá v kadeřnických salonech a má skvělý složení bez ftalátů a parabenů.

Na co ale nedám absolutně dopustit, protože jsem zatím neobjevila plnohodnotnou konkurenci, je pěna na objem Pure Volume Mousse. Je to už moje třetí balení. Pěna se aplikuje do mokrých vlasů a během chvilky udělá objem. Pak už jenom vlasy vyfoukat.

Od stejné značky jsem objevila i Cream Heat spray - tedy termoochranu proti žehlení, kulmování, fénování. Mám ji v cestovním balení.  Termoochranu bychom do vlasů měli dávat po každém mytí, než si vlasy vyfoukáme a hlavně před každým použitím tepelných prostředků.

Termoochranu od Maria Nila ještě střídám s mým milovaným sprejem Color WOW. Básním o něm pořád. Na instagramu, tady na blogu.... Dream coat slouží nejenom jako termoochrana, ale zároveň pomáhá, pokud se vlasy nepříjemně kroutí, reagují na vlhko nebo elektrizují. Sprej se nanáší rovnoměrně do délek mokrých vlasů, a následně se vlasy musí vyfoukat. Tento sprej je moje spása, protože často mi ušetří čas, který bych strávila žehlením vlasů. Neříkám, že je  100% narovná - to určitě ne, ale hodně pomůže k tomu, že vlasy budou mít tvar.

Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt


You Might Also Like

0 komentářů