Vůně letošního jara - Armani My Way Parfum

By 13:07 ,

Měníte vůně podle ročního období? A pokud ano, jakým vůním dáváte přednost v jarních měsících?

Asi nikoho nepřekvapím, když řeknu, že miluju květinovo-ovocné vůně celoročně, ale je pravda, že v zimě používám jejich trošku těžší verze - Black Opium, Idole, La vie est belle, zatímco na jaře naopak preferuju mnohem jemnější a ovocnější kombinace. 

Vůně, které mě ale neomrzí nikdy a je to moje must have, je My way. Miluju všechny její verze. Nemá pro mě konkurenci a ani nespočítám, kolik flakonků mi už prošlo rukama. Když mě čeká těžký den, volím My way, když jdu na pracovní schůzky, volím My way, když jdu na rande, opět sahám po My way. Ostatní vůně mám vlastně jenom kvůli tomu, abych měla nějakou změnu :)

Armani My Way Parfum

Armani ale tentokrát přišel s novou verzí a to je Armani My way parfum. Jak už je z názvu zřejmé, jedná se o parfém. Je dostupný ve velikostech 100, 50 a 30 ml a je znovu plnitelný. Flakonek zůstal téměř nezměněný, jenom je oproti klasické verzi více modrý a snáz zaměnitelný s verzí Intense, takže doporučuju dávat při nákupu pozor, abyste si neodnesli/neobjednali nesprávný kus :)


Složení:

Hlava - bergamot, pomerančový květ

Srdce - tuberóza, kosatec, ambrette

Základ - cedr, vanilka, bílé pižmo

Vůně je mimořádně intenzivní a opravdu ji stačí troška, aby provoněla oblečení i vlasy. Je sladká, ale zároveň výrazná, sexy a neskutečně ženská. Ze všech My way kolekcí mi voní nejvíce, protože je nejsilnější. Druhé místo pak drží verze Intense. 


Cena je podobná jako u ostatních Armani. Ano, je sice vyšší (cca 3400 za 100ml), ale je třeba pamatovat na to, že se jedná o parfém - to znamená, že je mnohem intenzivnější než toaletní či parfemované vody a výdrž je prakticky celodenní. Na každém voní trošku jinak a během dne se hodně uleží. 


 Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

0 komentářů