Modní trendy, kterým nikdy nepříjdu na chuť 0.1

By 8:49


Hezké pondělní ráno:))

Dneska jsem se rozhodla pro poněkud netypický kecací článek. Vzhledem k tomu, že blog už mám nějaký ten pátek (5.7 to byl rok! Hip hip hurá), dalo by se říct, že se v blogovém světě pohybuju. Díky různým sociálním kanálům mám taky dost přehled o tom, co teď v módě frčí, a jak moc je daný trend mezi blogerkami oblíbený. Ačkoliv i já jsem propadla spoustě módních trendů, jako jsou například slip-ony, květinové čelenky, zavařovací sklenice na pití či kombinování různých stylů oblékání, i tak je spousta trendů, u kterých mi rozum zůstává stát, a s čistým svědomím vám říkám, že jim nepodlehnu – protože co je moc, to je moc.



OPS! Punťa se ztratil…

 

(Všechny fotky jsou stažené z googlu)

Znáte OPS náramky? Ok, blbá otázka. Kdo by je neznal! Tyto náramky jsou teď opravdovým hitem. Která blogerka ho nemá, jako by nežila. Nejnovější hit, nejnovější trend, všichni ho musíme mít uááááááááá! Kdo ho nemá, žije dost smutnej život. Proč?
Protože propagace! Koukají na nás všude! Instáč, blogy, lookbook! A přitom, když se na náramek nezaujatě podíváte, vidíte spíše obojek pro psa (ano, potupně přiznávám, že když jsem ho poprvé viděla, myslela jsem si, že blogerka pořídila nový doplněk svému čtyřnohému miláčkovi). Opravdu by mě zajímalo, komu se tento kus šperku líbí opravdu tak moc, že je za něj ochoten dát 1200? (teď mám na mysli spíše nás, studenty či slečny, které nevydělávají 50 tisíc měsíčne a náramek nedostaly v rámce propagace :) Doufám, že ty peníze jdou aspoň na charitu:)



Ukaž mi svůj bordel v tašce…

 

 

Další z módních trendů, které nikdy nepochopím, jsou průhledné kabelky. Originalitu nepopírám - o tom žádná, ale lidi na ulici opravdu nemusí vidět, že máte v kabelce posmrkané kapesníky (alergie je sviňka), zaprasenou kosmetickou taštičku (protože každý měsíc si asi těžko budete kupovat novou, a některý makeup dělá takové skvrny, že ani prací prášek je nevyčistí) či nedejbože tampony či obal od čokoládové tyčinky, kterou jste snědla natajňačku po cestě z obchodu, protože jste nedokázala vydržet až domů :D A co teprve, když se ty zbytky čokolády, co v obalu zůstaly, na sluníčku roztečou.... Tento typ kabelek mi přijde dost podivný a vhodný leda tak na pláž. Pomuchlaný ručník a opalovací krém zas takovou ostudu neudělají. Problém nastane, pokud si s sebou vezmete peněženku - och! Cítíte ten nával zlodějů? 


Do kauflandu jedině s „igelitkou“...



Kdo nemá longchamp kabelku, neexistuje! Když se jednou přede mnou kámoška Verča zmínila, že tyto tašky nazývá "nóbl igelitkou", musela jsem se smát. Měla pravdu! Vzhledem k tomu, že šustákové ledvinky už dávno vyšly z módy, chce to něco nového - šusťákový pytlík. Tento druh tašek bych chápala, jako tašku do fitka, či na jinou sportovní aktivitu, nebo ke sportovnímu outfitu.  Co ale opravdu nepochopím je to, že většina slečen tuto tašku prezentuje jako vrchol elegance, vkusu a možnosti se ukázat, že si koupily igelitku za několik tisíc. A přitom stačí zajít do Kik, tam podobné pytle prodávají za pár korun. A nákup v nich taky odnesete:)



Na skok do nemocnice...


Občas se stane, že vycházíte z domu a zapomenete se přezout

Když jsem byla malá, všichni jsme povinně museli do školy nosit přezůvky - cukle, pantofle (jakkoliv tomu říkáte). Byly to takové ty zdravotní boty, s tlustou podrážkou, bílými pruhy a kovovou přezkou. Ještě dodnes si pamatuju, jak jsme s holkama pofňukávaly, že je musíme nosit. Nejenom, že to nebylo nikterak pohodlné, ale navíc stejné skvosty nosily i naše babičky a dědové a celkově to byla obuv známá spíše pro kuchařky či zdravotní sestry. Jenže to, kvůli čemu jsme pobrekávaly, se teď vrací do módy. Jenže tentokrát ne jako přezůvky na doma, ale jakožto normální vycházková obuv nejlépe k co nejvíce elegantnímu outfitu! Tak! A máte to! Kombinovaní stylu má teď uplně jiný rozměr :D
Celou tuto módu chápu do té doby, dokud se tyto přezůvky prodávají ve zdravotnických potřebách, ale jakmile se začnou navrhovat i pro módní řetězce typu Bershka, říkám si, že je něco špatně, protože v takovém případě už funkci zdravotní obuvi (proti plochým nohám) neplní.


Snad dnešní poněkud "kontroverzní" článek rozdýcháte:) Jedná se o shrnutí módních ústřelů, které nikdy nepochopím. Tímto nechci říkat, že slečny, které dané kousky nosí, odsuzuju. Pouze tím chci říci, že pokud nepatříte třeba k těm, kteří by si mohly dovolit igelitku za 3000 (stejně jako já), tak nemusíte smutnit. Jsou to jen trendy, který zas brzo opadnou a spíše než vkusné, jsou směšné:)


A co vy a vaše "oblíbené" modní trendy?

You Might Also Like

30 komentářů

  1. Průhledné kabelky nechápu, nevidim důvod, proč by každý musel vidět můj bordel :D
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že tie priesvitné kabelky sú naozaj smiešne. A ten náramok mi príde divný, no možno sa mi raz zapáči :D

    OdpovědětVymazat
  3. Fascinují mě ty pantofle. Vypadá to, jako kdyby se slečna doma zapomněla přezout než šla ven. Obojek za 1200kč bych teda nemusela mít.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Priesvitné kabelky nie sú také strašné, ale keď v nich má človek neporiadok, tak potom nech ich nechá doma. Ale inak sú celkom zaujímavým doplnkom :D
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s Bee, také mi nepřijdou průhledné kabelky hrozné, jinak se zbytkem článku souhlasím! Skvělý článek, nikdy jsem žádný podobný nečetla! Skvělý, originální i jsem se pobavila!
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  6. Tie zdravotnícke šľapky ako prezúvky sa dajú, sú aj krajšie modely našťastie no ani za svet by som si ich nikam von nevzala, k niečomu športovému možno ešte no k šatám - hrôza. A presvitná kabelka to nechápem tiež,

    OdpovědětVymazat
  7. Náramky ops, průhledné kabelky se mi vůbec nelíbí. Longchamp kabelky docela ujdou, ale není to nic, co by se mi hrozně líbilo a proti pantoflím já nic nemám :). Tento článek se mi fakt líbil

    OdpovědětVymazat
  8. Až na ty přezůvky, které se mi poslední dobou začaly hrozně líbit, s Tebou naprosto souhlasím! Třeba ty průhledné kabelky, to je hnus.. :/
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  9. ops náramky se mi v některých barvách líbí, to jo, ale že bych si ho koupila za tu cenu?? Ne! :), jsou daleko hezčí náramky a ze lepší ceny. Průhledná kabelka se mi sice líbí, ale nikdy bych si ji nevzala už jen kvůli těm zlodějům. Tu nóbl igelitku bych si vzala tak na pláš a nebo jak píšeš k něčemu sportovnějšímu. A pantofle mám už x let staré z Deichmanna, ještě ze střední, ale ty ven brát nebudu :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říct, že mně se OPS náramky líbí, přijdou mi rozkošné :)
    Průhledné kabelky se mi zdály super, když jsem je poprvé viděla.. prostě originální :) ale když nad tím člověk přemýšlí z praktického hlediska, máš naprostou pravdu a vlastně jsou uplně na hovno (s prominutím:D)
    No a o nemocničních botách ani nemluvím - to je zas jednou "děs trend"

    OdpovědětVymazat
  11. Většinou s tebou souhlasím! Longchampky mi nějak nevadí, ale určitě bych si jí nepořídila. Co nejvíc nechápu jsouprůhledné kabelky a OPS náramky!

    OdpovědětVymazat
  12. Ve většine s tebou souhlasim. Já bych si barevnou kabelku nikdy nevzala, nechápu to :D

    OdpovědětVymazat
  13. súhlasím so všetkým okrem posledného, síce takéto botičky nemám, ale niekedy sa mi zdá, že to nevyzerá až tak zle :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  14. Popravdě se mi tyto věci také vůbec nelíbí. Průhledné kabelky se mi nelíbí, náramky OPS se mi líbí ale neni to věc kterou bych musela mít. No a na nákupy místo Longchampu používám rozkládací tašku z Rossmannu, stačí mi a přijde mi daleko víc stylovější.. Přesně takové pantofle nosím na doma, nevím nikdy by mě nenapadlo vyjít s takovými botami do města..

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu s tebou souhlasím u všech prvních třech věcí.Především průhledné kabelky,to je katastrofa,tohle jsem nikdy nepochopila.Jediné na co jsem přistoupila jsou pantofle,kterými jsem v začátcích naprosto opovrhovala,ale teď už mám druhé,takže ty můžu.V poslední době to chodí tak,vezme to jedna slavná bloggerka,pak dalších 10,nakonec si toho všimne známý módní návrhář a pošle se to oficiálně do známých obchodů a máme z toho epidemii,někdy přišernych kousků,které pak vidíme na každém.:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Podarený článok:)) Som rada, že konečne (opäť) niekto poukázal na to, ako stádovito sa my ženy niekedy správame, akoby sme nemali vlastný rozum/vkus/štýl alebo čo ja viem, čo je to, čo nám chýba... Ak by som takýto článok písala ja, pravdepodobne by bol veľmi dlhý, pretože tých vecí, ktoré na nás vykúkajú už pomaly aj z hrnca je akosi príliš veľa. Nehovorím, že všetky tie "must have" vecí nie sú pekné, mnohé z nich sa mi veľmi páčia, ale sú všade a už len preto by mi vadilo ich mať. Ešte raz chválim, super článok!:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  17. Asi nežijem, pretože tie náramky naozaj nepoznám :D Ale nevadí :D
    Na šľapky mám iný názor, ja ich naopak veľmi rada nosím :)
    Aké inak super článok, pri niektorých som sa zasmiala :D

    OdpovědětVymazat
  18. Kejt, parádní článek! Mám moc ráda tyhle články, protože mi dají mnohem víc, než kdejaký plytký příspěvek. Tyhle trendy tak moc nechápu, ty Birkenstocky jdou úplně mimo mě. Co bych dodala ještě já, tak se mi moc nelíbí ty pytlové kabelky.
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  19. Skvěle napsané, ani já ani jeden z těchto trendů nechápu 😊

    OdpovědětVymazat
  20. Tyhle náramky vůbec neznám, ale nevypadá to jako něco, co bych musela mít :-D Proti průhledným kabelkám nic nemám, člověka by to mohlo donutit, aby v nich měl uklizeno, ale já bych ji asi nenosila, jsem bordelář a že je to akorát lákadlo pro zloděje je taky pravda :-D Longchamp kabelky se mi ale líbí a takové pantofle mi u některých outfitů nevadí, no já bych v tom asi nikam nevyšla :-D Super článek :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Nemám nic z toho, ale musím se těch věcí trochu zastat :D. OPS se mi teda fakt nelíbí a průhledné kabelky bych mít nemohla, protože jsem prase, ale u slečen, které prasata nejsou, to podle mě vypadá pěkně a to že se pohodlné věci dostávají do módy mi taky nepřijde až tak špatné (kupříkladu tedy zdravotní obuv).

    OdpovědětVymazat
  22. Co mám O bag a jsem ve skupině O bag maniaček, tak tam má každá ten náramek opps nebo jak se jim říká.. vždy laděný ke své o bag.. Naštěstí jsem tomu teda vůbec nepodlehla, ale holky jsou tím úplně posedlé.. :D no a ty igelitky.. Pořád si nemůžu zapamatovat, jak se to jmenuje a narovinu se mi to teda vůůůůbec nelíbí!! :)) A co se mi ještě nelíbí jsou tenisky k šatům nebo sukním... hrozně to ubírá dle mě na ženskosti :)

    OdpovědětVymazat
  23. Omg, umírám smíchy a se vším souhlasím!

    Ty ops naramky nejsou žádná novinka, ale letos je najednou ma půlka Instagramu a upřímně musím říct, ze jsou na me takove jakési plastoidni. Ale proti gustu.. At si kazdy nosí co chce.

    Diky za citaci mého názoru na Longchamp kabelky, jeste bych poznamenala, ze jich sama několik i luxusních verzi vlastnim, ale i přesto mi tento nazor nikdo nevyvrati a opravdu na nich nic elegantniho nevidím.

    No a ukaz bordel v tašce me naprosto rozsekal :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Módu pantoflí taky upřímně moc nechápu. :/ :D

    OdpovědětVymazat
  25. Tak ten náramek jsem teď viděla poprvé :D A naprosto s tebou souhlasím, že vypadá jako obojek pro psa! Upřímně, nedala bych za něj ani 50Kč natož 1200....Průhledné tašky jsou pro mě taky úplně mimo a zbytek mi nějak nevadí, ale určitě bych si to nepořídila. Fakr skvělý článek :) -L

    OdpovědětVymazat
  26. V takých drevákoch som chodila po škole. A vraj som sa nevedela obliecť. Hm. :D

    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  27. O Longchamp kabelkách už jsme si popovídaly... :D Podle mě je to vrchol nevkusu. V ostatním s tebou taky souhlasím. Zdravotní pantofle patří domů či do (tomu přiměřené) práce, aby člověk neměl ploché nohy a kde je taky nikdo moc neuvidí nebo přinejmenším nebude zkoumat... U některých trendů mě opravdu fascinuje, že to jsou vůbec trendy :D

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ta průhledná kabelka je opravdu síla :-D Nedokážu si představit, že bych s ní někam měla jít a každý by tak hned věděl, co v ní mám. Ne, že bych nosila něco tajného, ale nemusím to všem ukazovat. Je tolik krásných kabelek , které jsou mnohem praktičtější a hezčí než tato průhledná.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, no já třeba moc také nemusím takovéto extra výstřední modní doplňky a to hlavně proto, že je to také na mne až přeci jen trochu moc. To já když už chci něco výstřednějšího, tak si ráda koupím třeba nějaké hezké dámské peněženky kožené , ale jinak moc neexperimentuji :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Ve skoro všech věcech s tebou souhlasím. Jediná výjimka jsou ty velké kabelky. Chápu, že se to někomu třeba nemusí líbit, ale já je nosím ráda. Podle mě je taková velká kabelka, nebo teda spíš kabela dost praktická věc. Já třeba v kabelce nosím spoustu věcí, takže pro mě je to ideální.

    OdpovědětVymazat