Jak si sbalit kosmetiku na cesty

By 9:15 ,

Jaro je tady a s ním i první dovolené a výlety...

Poslední dobou je stále populárnější vyjet za hranice pouze s příručním batohem, což znamená, že je třeba omezit počet věcí a velikost věcí :) Přiznávám, že já jsem přesně ten typ, kterému je tento článek cílený, protože neumím cestovat nalehko :) Vždycky mě napadne XY věcí, co s sebou nutně potřebuju, protože CO KDYBY :) Před rokem jsem touto dobou byla na 4 dny v Paříži a ještě teď si pamatuju, jak jsem se všechno snažila nacpat do příručáku a modlila jsem se, aby nedělali namátkovou kontrolu velikosti kufru :))  Od té doby jsem se ale trošku zlepšila. Za rodinou jezdím s jedním malým kufrem a na podzimní výlet do Budapešti jsem se taky zvládla sbalit hravě. Nicméně ještě stále mám co dohánět v kategorii "oblečení a boty". Kategorii "kosmetika" jsem naštěstí zvládla zredukovat snadno.

A jaké jsou moje základní tipy, jak balit?


1. Miniatury jsou základ

Věděli jste, že spousta kosmetických značek má cestovní balení kosmetiky? Od teď už nemusíte s sebou vozit obrovské balení tvářenky, korektoru, řasenky, rtěnky... Co se týká pudrových produktů, miniatury si kupuju i na běžné používání. Někdy mě totiž zaujme odstín, u kterého vím, že ho využiju jenom v létě nebo třeba mám podobných produktů víc a už dopředu tuším, že není šance ho celý vypotřebovat, a tak sáhnu po miniatuře. Nejenom, že je zpravidla o polovinu levnější, ale zároveň ho stihnu dodělat, než mu skončí expirace. Od NARS mám třeba tvářenky dvě - Orgasm a Orgasm X a obě v cestovní velikosti, protože každá se hodí k úplně jinému líčení. 

2. Multilíčidla

V poslední době jsou hodně populární univerzální produkty, které se dají používat jak na oči, tvář, tak na rty. A těm já tleskám. Jsou speciálně testované na všechny tyto druhy použití, takže vám nehrozí žádná nepříjemná  alergie. Řeč je například o této NARS Multiple tyčince, která je k dostání v bronzovém nebo v klasickém světlém Orgasm odstínu.


3. Multilíčidla podle vlastního uvážení

Asi jste už viděli nějaké to kosmetické video, na kterém si modelka/influencerka sladila líčení pouze pomocí jednoho produktu a multilíčidlo to nebylo. Pokud se toho nebojíte, zkuste experimentovat. Oční stíny můžete dost dobře využít jako tvářenku/rozjasňovač (nebo naopak). A pokud se toho nebojíte, klidně využijte rtěnku jako tvářenku. Chce to jenom nějaký pěkný odstín a štětec, se kterým se dobře pracuje.


4. Přemýšlejte

Zní to krásně - obejít Paříž s rudou rtěnkou na rtech - ale při každém balení si položte otázku, zda si tu rudou/výraznou rtěnku s sebou neberete zbytečně. Někdy totiž během cestování člověk zjistí, že na žádné makeupové experimenty nemá čas/chuť a některé věci veze úplně zbytečně - například výrazné rtěnky, velké paletky očních stínů, různé barvy očních linek....


    Barter spolupráce s Notino
    Kejt//Instantni krása
    www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj, miniatury mám moc ráda, zvláště pak bývaly super v Sephoře. ☺♥
    Krásný prodloužený víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat