Péče o krepaté vlasy

By 9:43 , ,

Rozčesáváte si vlasy předtím, než si je umyjete?
Používáte po každém mytí kondicionér?
Foukáte si je po každém mytí?


Chodíte vždycky spát se suchými vlasy?
Používáte termoochranu a omezujete žehličku na vlasy/kulmu?
Rozčesáváte vlasy až poté, co je pečlivě vysušíte? (neplatí pro kudrnaté vlasy)
Používáte péči určenou přímo Vašemu typu vlasů?
Mají Vaše vlasy možnost si vydechnout bez všech gumiček, sponek, čelenek...?
Dopřáváte jim maskový zábal?
Chodíte pravidelně ke kadeřníkovi na konečky a péči?

Dodržujete aspoň nějaké z výše uvedených pravidel? Pokud ne, doporučuju s tím rychle začít. Vlasy vám budou neskutečně vděčné. Pokud dodržujete všechny, gratuluju. O správné péči o vlasy toho víte hodně.


Co ale dělat, když i přes veškerou péči jsou neposlušné, dělají si co chtějí a potřebují trošku uhladit? Hlavně teď v zimě, kdy jim dáváme zabrat studeným počasím, změnami teplot, ale také šálou, kontaktem s oblečením či kabelkou. Mám pro vás menší tip - a tím je speciální péče pro krepaté vlasy od Kérastase. Kérastase používám dlouhodobě. Hodně jsem si oblíbila řadu Specifique, která zabraňuje vypadávání nebo Bain Thérapist pro velmi poškozené vlasy. Nově jsem se ale rozhodla vyzkoušet něco na vlasy, které zastávají teorii "Punk's not dead" a dělají si, co se jim zlíbí.

A jaké jsou moje poznatky?

Řada Discipline Bain Fluidealiste od Kérastase je určená všem typům vlasů. Takže je jedno, jestli si je barvíme, melírujete, máme je dlouhé, krátké... Řada je zaměřená hlavně na to, když jsou nepoddajné, divoké, ztrácejí pružnost. 

Obsahuje komplex Morpho-Kératine, který zabraňuje krepatění a usnadňuje úpravu nepoddajných vlasů. Technologie Surface Perfector usnadňuje rozčesávání a zjemňuje vlasová vlákna a technologie High Precision Care Agent obnovuje vitalitu bez zatížení.

Řadu složenou ze šamponu a uhlazující péče testuji necelý měsíc a postřehla jsem, že po umytí a vyfoukání se mi účes mnohem lépe upravuje. Vlasy tolik nereagují na vlhko či sníh, tolik se nevlní, a drží, jak mají. Navíc vůbec neelektrizují ani když nosím šálu nebo chodím ze zimy do tepla.

Oba produkty jsou hustší a šampon dobře pění. Díky tomu mám pak vždycky pocit dobře umytých vlasů. Parfemace je jemná a příjemná. Řadu používám obden (myju si vlasy každý druhý den) a jsem s ní spokojená. Vlasy nejsou více zatížené než obvykle ani se víc nemastí. 


Celkově mám pocit, že řada na krepaté vlasy je přesně to, co jsem teď v zimě potřebovala. Nemám ji co vytknout. Jsem s ní naprosto spokojená. Jediné, co by se dalo vytknout, je cena, ale tady se předpokládá, že pokud se rozhodnete pro Kérastase, jste ochotní do vlasových přípravků investovat. Já třeba zastávám teorii, že dekorativní kosmetiku či laky na nehty jde sehnat kdekoliv. Rozdíl oproti high end značkám může být minimální. Ale u vlasové péče se investice do něčeho kvalitnějšího a víc profi, zkrátka vyplatí. 


    Barter spolupráce s Notino
    Kejt//Instantni krása
    www.instagram.com/scaryKejt



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Kondicionér nevynechávám, jinak bych je nerozčesala, termoochranu také používám, gumičky nenosím, ale přiznávám, že foukám minimálně, nebaví mě to :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tato značka je fajn :-) také jí občas používám.

    ruzovartenka.eu

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, musím uznat, že dost z těch věcí nedělám. Vlasy většinou rozčešu pouze po tom maskovém zabálu, což vím, že není dobře, ale bohužel nevím co s tím. Foukání se snažím poslední dobou vylepšit, protože pak ty vlasy vypadaj prostě líp, ale když to trvá TÁÁÁÁÁÁÁÁK dlouho a já mezitím už můžu mít hotovou půlku vaření na další den nebo vyluxováno a utřený prach. Taky jsem ještě nenarazila na profi vlasovku, u které bych si řekla, že se mi investice vyplatila. Prostě mi přijde, že to všechno dělá to samé pokud to zrovna není úplný průšvih.

    OdpovědětVymazat
  4. Keratesé je vlasová kosmetika, kterou chci určitě do budoucna vyzkoušet a jsem na ní zvědavá. Že mají sadu na krepaté vlasy jsem ani netušila.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat