Moje péče o rty a ověřené produkty

By 9:42 ,

Mezinárodní den žen je tady a s ním přichází i skvělá příležitost oslavit naši ženskost. Nemusíme přece spoléhat na to, jestli si přítel/manžel/kamarád/…. vzpomene. Pojďme si udělat radost samy a obdarujme se nějakou maličkostí. Anebo si pojďme udělat holčičí pečující pohodu ve společnosti kvalitní pleťové masky, krémů, vína a americké reality show z Netflixu :) (já teď třeba dost ujíždím na Perfect match. Jsem hrozně zvědavá, jak to dopadne, ale zároveň nechci nic přeskakovat, protože mě celý průběh hrozně baví).


O péči o pleť a ruce jsem psala už minule, ale dneska bych vám chtěla představit, co je součástí moji péče o rty. Každý večer před spaním se vždycky pořádně celá namažu krémem a dostatečnou péči věnuji i rtům. Nejprve nanesu peeling, poté hydratační masku nebo balzám a jdu spát. Vlastně mě napadá, že si už vůbec nedokážu představit, že bych usnula bez pečujícího balzámu. Ráno mám pak rty krásně hladké.

Přiznávám, že poslední rok volím rtěnku/lesk/balzám právě podle toho, v jaké kondici jsou moje rty, jak je venku teplo nebo zima a co mám ten den v plánu. Rtěnky jsem teď hodně omezila, protože se mi stávalo, že když jsem je nosila každý den celý den, rty pak byly vysušené a někdy se na nich dělaly trhlinky a bolelo to.  Nyní více sázím na lesky nebo balzámy, které jsem třeba v minulosti vůbec nepoužívala. 


Nově jsem teď taky objevila olej na rty s hydratačním účinkem od Clarins - Lip comfort oil, která je lesklý a zabarvený jako lesk a hydratační jako balzám. Navíc rty zvláčňuje a dodává jim šťavnatý vzhled. A jako bonus  - nelepí. Používám ho denně a hrozně mě baví. Navíc strašně krásně voní a chutná. 

Pokud se rozhodnu pro rtěnku, vybírám si takovou, která vyživuje nebo aspoň nevysušuje a udržuje ve rtech vlhkost. Dost jsem si teď oblíbila NYX Lingerie XXL, která je oproti minulé verzi mnohem lepší na celodenní používání. Nejenom že vydrží X hodin, také se dá snadno doplňovat, nedělá krustu, nestahuje a dá se na ní v pohodě nanést balzám na rty aniž by se nějak podstatně změnil její vzhled nebo konzistence.

Zárukou jistoty jsou pak rtěnky Max Factor, které sice tolik nevydrží a obtiskávají se, ale co se týká pocitu na rtech, jsou úplně nejpříjemnější. 


    Barter spolupráce s Notino
    Kejt//Instantni krása
    www.instagram.com/scaryKejt


You Might Also Like

1 komentářů