Jak pečuji o svou pleť

By 15:51

Máte nějaké vlastní triky, jak pečujete o svou pleť? Jaká je vaše rutina?

Pro mě je úplný základ správné odlíčení a vyčištění pleti - tzv. double cleansing neboli dvojí čištění. V prvním kroku využívám zpravidla olejový odličovač/micelárku, který mě zbaví make-upu a následně obličej vyčistím pomocí druhého kroku - pěny nebo krému. Poté pleť hydratuju pomocí květinové vody/tonika a pokračuju se sérem, krémem, olejem...



Na důkladné čištění pleti nezapomínám ani ráno, kdy zpravidla obličej namočím vodou a vyčistím pomocí pěny nebo gelu. Následně pokračuju s dalšími kroky skin care jako je například tonikum/květinová voda, sérum, pleťový krém a poté SPF. Nikdy nezapomínejte na SPF. Já jsem ten typ, co se tomu 29 let vyhýbal, ale poslední dva roky jsem dostala rozum a na své pleti vidím určité zlepšení. Není tak zašedlá a celkově působí lépe. Na pohled i podle pocitu.



Když je moje pleť hodně unavená, zpravidla ji trošku nabudím, když použiju vychlazený masážní váleček na obličej, tzv. face roller. Používání válečku rozproudí lymfu, podporuje cirkulaci krve a navrací pleti pružnost. Taky pomáhá při vstřebávání pleťových sér, krémů, olejů či masek. Přiznávám, že důvod, proč jsem si před pár lety pořídila face roller je ten, že jsem objevila svoji první vrásku kolem očí a tehdy se mě to vážně dotklo. Nechtěla jsem si připustit, že stárnu a moje pleť pracuje, a tak jsem ho začala používat pravidelně. Navíc co si budeme říkat - masáž obličeje j velmi příjemná. A dokonce mi i pomáhá s kruhy pod očima. 



Další fajn vychytávkou je tzv. gua sha. Je to pevná malá destička, která také pomáhá při masáži obličeje. Nejprve na obličej nanesu pleťový olej nebo sérum, a pak pomocí hrany masíruju od středu směrem ven. masáž je neskutečně příjemná. Pomáhá s prokrvením obličeje a zlepšuje pevnost a pružnost pleti. 

Jednou za týden pak obličej vyčistím peelingem a dopřeju si pleťovou masku. 
Malý tip: Pokud chcete čištění pleti povznést na další úroveň, doporučuju si pořídit konjakovou houbičku, která důkladně pročistí póry.
Malý tip 2:  Nezapomínejte správně pečovat i o své rty. Já jim dopřávám pravidelný peeling a olej, který je krásně vyživí.



    Barter spolupráce s Notino
    Kejt//Instantni krása
    www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Čistím pleť úplně stejně a bez pořádné hydratace by to u mě nešlo. Přiznávám ale, že SPF používám jen když se jdu cíleně opalovat...

    OdpovědětVymazat