První letošní výletování

By 15:19

Jaro? Kéžby!

Před dvěma týdny jsem se totálně nadchla myšlenkou, že je tady předčasné jaro. Venku se přestalo stmívat ve 4 hodiny odpoledne, do práce jsem taky jezdila za světla, nebe najednou nebylo tak šedé jako obvykle a vzduch byl cítit prostě jinak. A tak jsme se rozhodli, že je čas na náš první letošní výlet. Nasadila jsem hrdě trenchcoat a vydali jsme se do německo-polského Görlitzu.


Ehm...jo, tak jaro ještě nezačalo a jak jsem si myslela, že je ideální čas na výlety, tak hlásím, že není :) Otestováno za vás! Počkejte si ještě chvilku, jo? Stále je ještě období "Netflix & chill".

Město nás velmi mile překvapilo mrholením takového rázu, že to bylo jako chodit pod zahradním osvěžovačem trávníku :) Z vlasů se mi během chvíle stalo afro jako měla Monica Geller v Přátelích na Barbadosu a veškeré oblečení bylo během chvíle ledové (ještě, že jsem ho moc neměla :)) Najednou dávalo smysl, proč jsme za celou dobu nikoho nepotkali. 

Další zahraniční výlet máme naplánovaný na začátek března, tak doufám, že bude lépe! :)



No a čím jsem venkovní teplotu podcenila? Svým oblíbeným outfitem, který teď nosím hrozně ráda. Teplý oversize svetřík jsem ukořistila na Shein, sukni v outletu v Drážďanech (a díky za ní! Nosím ji teď prakticky pořád, i když vím, že přidává svým střihem kila. Jenže já si nemůžu pomoct. Vždycky jsem takovou kratší černou áčkovou sukni chtěla), botami z Primarku, jarní kabelkou Coccinelle (o ní jsem vám už psala v minulém článku. Miluju tuhle značku!). No a puntíkované punčochy jsem ukořistila na Astratexu. Mají push-up efekt a zesílený sed, takže se jen tak snadno neroztrhnou a hlavně moc pěkně tvarují postavu - to oceňuji hlavně u  úzkých střihů sukní a šatů! Navíc sehnat puntíkované silonky je poměrně umění. Naštěstí na Astratexu jich mají více druhů. 





Barter spolupráce s Astratex
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Už se těším na hezké počasí a nějaký výlet, i kdyby jen za Prahu :)

    OdpovědětVymazat