Tipy na péči o ruce v zimě

By 15:38 , ,

Je mezi námi vůbec někdo, kdo má v zimě ruce v perfektní formě a nemusí používat žádný hydratační krém či jinou péči? Pokud jo, tak jenom tiše závidím :) K této skupině šťastlivců bohužel nepatřím. 



Moje ruce a celkově pokožka jsou bohužel hodně citlivé na změny počasí a jakmile se trošku ochladí/dám se doma do úklidu bez rukavic, okamžitě cítím, jak mi pokožka mezi prsty pne. Na suché ruce dost trpím. Jak tomu ale zamezit? Rozhodla jsem se vám sepsat pár tipů, které mi moc pomáhají.

1. Správné mytí a sušení
Je pravda, že na mytí  rukou jsem expert. Myju si je fakt často. Nicméně vždycky volím vlažnou vodu (horká  ani studená jim příliš nesvědčí), vhodné mýdlo a ruce se  snažím vysušit  ručníkem/ubrouskem.  Určitě je nenechávám jen tak uschnout.

2. Vhodná péče
Přes den používám krém na ruce (Yves rocher, neutrogena...) a na noc masku. Naštěstí jsem za posledních pár let objevila svého věrného pomocníka, který mě zachrání i v těch nejhorších zimách. Je jim noční maska od Rituals z kolekce The Ritual of Jing.  Maska má 70 ml, je hodně hutná a mastná, ale zároveň se dobře vsakuje (i když to chvilku trvá). Stojí cca 300 Kč a je opravdu zázračná. Masku nanáším před spaním a ráno, když se probudím, jsou ruce hydratované a vyživené. Navíc fakt příjemně jemně voní. 


Rituals


3. Když masky, tak na celé tělo
Pokud si dělám takový ten den pro sebe, nalakuju si nehty, dám masku na obličej, nezapomínám ani na ruce. Dost jsem si oblíbila Neutrogena Norwegian Formula CICA Repai masku na ruce, která funguje perfektně. Během pár minut ruce vyživí a dodá jim to, co potřebují. 
Malý tip: nezapomínejte ani na masku na nohy, věřím, že i ty vám budou vděčné! 

4. Pořádná výbava
Hodně mi pomáhá, pokud v zimě nosím rukavice. Ruce pak nejsou tak náchylné na chlad. Ono se to nezdá, ale každá malá vrstvička látky hodně pomáhá. Při úklidu se pak taky snažím používat jednorázové/gumové rukavice nebo používat bio přípravky na úklid.


    Barter spolupráce s Notino
    Kejt//Instantni krása
    www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Bez krémů to rozhodně nejde, teď jedu Yves Rocher a Manufakturu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Rituals krém neznám, ale měla jsem tu čest vyzkoušet vlasovou kosmetiku na ubytování v Záhřebu a bylo to něco úžasného.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat