Testuji kosmetiku Anastasia Beverly Hills

By 16:34 , ,

Kdo by neznal kosmetiku Anastasia Beverly Hills. Ale věděli jste, že ji seženete i na Elnino a to ještě za příjemný peníz?

Já tuhle značku miluju - hlavně jejich paletky očních stínů. Mám doma téměř všechny - jak ty klasické se čtrnácti stíny, tak i ty obrovské Norvina. ABH mi konzistencí stínů vyhovuje nejvíc - stíny jsou totiž dostatečně syté, skvěle se s nimi pracuje, nijak zvlášť nepráší, perfektně se blendí - a hlavně - líčení je s nimi hotové během chviličky.


Na Elnino jsem si od této značky vybrala 4 ikonické produkty, tak se pojďme podívat, jak mi vyhovují.

Začneme paletkou Modern Renaissance - tedy jednou z klasických 14 pánvičkových paletek od ABH. Je složena z teplých, ale i studených odstínů sladěných do růžové a hnědé. Není to žádná divočina a dost jednoduše s ní vykouzlíte denní look, ale i něco výraznějšího na večer. Paletka se dá snadno kombinovat. Všechno ladí ke všemu. Na druhou stranu mě trošičku mrzí, že v ní není žádný výraznější třpytivý stín, který by byl dominantní. Mám ráda výrazné líčení, a tak paletku doplňuji ještě nějakým stínem navíc. Pro méně náročné ale bude určitě barevná škála stačit. 

Stíny jsou pudrové, ale ne vyloženě práškové, takže nijak zvlášť nepráší a člověk nemusí pod očima tolik "uklízet". Pigmentace je výrazná a jak už jsem psala výš, Anastasia umí stíny, se kterými uděláte dva tahy a look je hotový. Žádné fleky ani složité blendění.


Dalším pudrový produkt, který jsem zkoušela, je Blush trio. Tvářenka je v odstínu Peachy love. Je šťavnatá, vydrží celý den, nepráší a pigmentace je přiměřená, takže není potřeba oklepávat štětec, než člověk nanese produkt na tváře. Během prvního použití se stala mým milovaným produktem, na který nedám dopustit. Oceňuji taky, že má v balení zrcátko, takže je ideální na cesty. Koho nezaujala broskvová kombinace barev, hlásím, že je tvářenka dostupná ještě v dalších dvou odstínech - Berry Adore & Pool party.


Další naprostou nezbytností je voděodolná pomáda na obočí Dipbrow pomade. Je to totální zázrak. Uděláte s ní jak takové to výrazné "vhhké obočí", tak i jemné pudrové. Záleží pouze na tom, kolik produktu nanesete, a zda předtím obočí zafixujete pudrem. 

Pomáda je nespotřebovatelná. Používám ji denně a stále mi vůbec neubývá. Je ji potřeba opravdu trošičku. Pokud nad ní uvažujete, určitě si ji pořiďte. Stojí za každou korunu. Navíc je dostupná ve velké škále odstínů.


Poslední novinkou je make-up Luminous Foundation. Dlouhou dobu jsem ho vídala různě na tiktoku a na dalších sociálních sítích, kde si ho mnozí hodně chválili. Nicméně já musím jít proti proudu. Mně makeup nesedl. Po nanesení sice vypadá pěkně, dobře se s ním pracuje, neflekatí, je středně krycí, rozjasňuje, pleť je po něm svěží, ale výdrž je pro mě osobně nedostatečná. Potřebuju, aby mi look vydržel celý den a zvládl i případné odpolední kafe s kámoškama. Když se ráno nalíčím, očekávám, že se budu odličovat až před spaním. 
Tohle ale bohužel tento makeup nezvládne. Po pár hodinách začne z obličeje mizet a není to pěkný. 

Trošku mě to mrzí, zvlášť s ohledem na to, že se jedná o high end produkt za nemalý peníz. Na druhou stranu po přečtení recenzí musím říct, že jsem jedna z minima, které makeup nesedl. 



Pokud mám říct svoje dvě ABH topky z tohoto testování, odpovím paletka tvářenek a pomáda na obočí! Obojí stojí za každou korunu! Paletka je taky skvělá svými vlastnostmi, i když mě osobně zase tolik nedostala barevná kombinace. Ale to je pouze osobní preference.
No a make-up - ten bych si znovu určitě nepořídila.


Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ahoj, měla jsem před několika lety gel na obočí a byl super, jinak nic dál jsem nevyzkoušela od této značky. ☺ Moc hezké produkty!!

    OdpovědětVymazat