Mentolová

By 19:00

Letošní léto bylo poněkud zvláštní. Začalo až moc pozdě, tak nějak nečekaně a o to víc mě zastihlo absolutně nepřipravenou a letně nenaladěnou (čti s loňskou garderobou naházenou v kufru nebo zapomenutou u rodičů). Ještě v květnu jsem si kupovala šaty s dlouhým rukávem a těšila se, až je budu nosit s černýma punčochama a s kotničkovou obuví :) Jeany byly moje BFF a představa opalovaček na rozpálenem slunci byla dost scifi...

A pak to přišlo. Nečekaně, neohlášeně, ve vší parádě..Takže nakonec jsem přece jenom musela vlítnout i na letní výprodeje a pár kousků, ve kterých se neupeču, si koupit. Jednou z letošních novinek jsou tyhle maxi šaty v mint barvě z Reserved, které se mi líbí, ale finální verdikt vznesl až můj přítel, který mě s nimi hnal ke kase :)  Nejlepší na nich je, že všechno zakryjí a mají hrozně příjemný materiál.

 

Fotky jsou foceny na naší první dvoudenní dovče v Lipsku. Ale věřím, že pravé outfitové fotky vám ještě ukážu jakmile se vrátím od moře v Řecku ♥ #neuvěřitelnéSeStáváSkutečností

Šaty jsem doladila bílou Furlou, která byla moje úplně první značková kabelka a i když ji mám 2 roky, stále vypadá jako nová ♥, na nohách mám asi nejoblíbenější boty vůbec - Tomsky ve zlaté barvě, ve kterých jsem strávila celý červen a červenec, protože jsou fakt boží. A nosila bych je i teď, ale teď pro změnu fičím na pantoflích, protože jsou hrozně jednoduché na obouvání, a já věčně ráno nestíhám (nebo jsem prostě líná jak hroch hledat jiné boty)








You Might Also Like

5 komentářů

  1. Moc krásné šaty. Já už jsem věku, kdy už bych takové šaty pro sebe nezvolila, ale Tobě moc a moc sluší. Barvu bych ale ani já na některém kousku mého oblečení neodmítla.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty Ti moc sluší, vypadáš v nich ještě mnohem vyšší :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou moc krásné. :) Sluší ti to.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty vypadají hlavně extrémně pohodlně!
    Moc ti to sluší, jsou jednoduché a krásné :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat