Co zrovna testuju od Makeup Revolution

By 18:00 ,

Na konci června mi přišel nadupaný balíček produktů Makeup Revolution z eshopu Elnino.cz. V balíčku byla nejenom dekorativka, ale taky pár kousků z péče a hned dvě lahvičky ze tří jsem se rozhodla prubnout a zjistit, jestli za to stojí. Recenzi Vám ještě nepodám, protože jsem stále ve fázi testování, ale aspoň vám napíšu něco víc k jednotlivým kouskům. :)

 

Hlavním tahounem celého balíčku byla paletka xoxo Petra, která nedávno strhla obrovskou vlnu nadšení a všichni ji ve velkém zkupovali. Mě nechalo tohle šílenství chladnou. Paletka mě nezaujala v promo videu ani v drogerce, ale když si ke mně našla cestu v PR balíčku, rozhodla jsem se ji otestovat. Obal mě teda moc nenadchl, stejně jako u složení stínů jsem si řekla, že jich je zbytečně moc a u některých ani pořádně nejde vidět rozdíl v odstínu. Do testování se mi moc nechtělo, ale ve finále jsem ráda, že jsem do toho šla, protože po funkční stránce je paletka šikovná. Barvy jsou poměrně syté, drží na oku celý den a dobře se s nimi pracuje. Co mě baví nejvíc je, že se dají různě míchat a člověk si pak vytvoří na oku něco unikátního. Za necelé 4 stovky to špatný kousek není. I když já asi zůstanu věrná Roxi.

 

 

Makeup revolution Soap brow - tohle mýdlo na obočí má fixační funkci, pomocí kartáčku ho nanesete na obočí a zafixujete si tak chloupek po chloupku. Pokud jste fanoušky načechraného fluffy obočí, nejspíše to bude něco pro vás :) Tuhle vychytávku nejvíce ocení asi slečny, které mají svoje obočí krásné a nemusí příliš dokreslovat.

 

 

Dalším zajímavých kouskem je řasenka Big Lash Volume, která naprosto bezkonkurečně řasy prodlužuje a zvýrazňuje. Nelepí, nanáší se snadno, netvoří  se s ní takové ty obrovské ošklivé vrstvy, neslepuje. Na řasách drží celý den, ale zatímco dělá nádhernou délku, s tím objemem to trošku zaostává, takže ji občas kombinuju s jinou řasenkou, která tolik neprodlužuje, ale dělá řasy hustější. Za mě je to určitě šikovný kousek cenově se pohybující do dvou stovek.

 

Na závěr si ještě něco řekneme o pečující kosmetice Makeup Revolution. Možná jste zaznamenali, že MUR nově přišlo i s péčí. Řeč je například o vyživujících sérech na obličej. Já v této chvíli používám dvě - bílé, tedy průhledné oční sérum proti známkám únavy. Obsahuje kofein a kyselinu hyaluronovou a mělo by redukovat tmavé kruhy a otoky pod očima, hydratovat pleť a vyhlazovat jemné linky. Používám to teprve měsíc a něco, takže výsledky vám ještě neřeknu.

Dalším sérem, které teď zkouším, je vyživující sérum s retinolem a šípkovým olejem, které by mělo pomoct s omlazením pleti, vyhlazováním vrásek a při hydrataci. Retinol podporuje buněčnou obnovu, čímž přispívá k omlazení pleti, vyhlazuje a rozjasňuje pleť a sjednocuje její barevný tón a olej z šípkových jadérek zásobuje pleť hydratací a díky obsahu vitamínu C poskytuje antioxidační ochranu.

 Zaujalo Vás ze zmiňovaných produktů něco?

 
Barter spolupráce s Elnino.cz
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Paletky na oči od Petry mě vůbec odstínově nelákají, naopak její rtěnky bych docela ráda zkusila. Jsem zvědavá, co řekneš na péči, ta mě samozřejmě zaujala nejvíce :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujala mě řasenka. Paletka je taky krásná, ale neměla bych pro tolik barviček využití.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat