#Karllover

By 8:30

Nedávno se mě někdo ptal, co je pro mě důležitější. Jestli móda nebo kosmetika. Co mě baví víc.

Mám-li být zcela upřímná, tak daleko více utrácím za oblečení a doplňky, protože stále je pro mě důležitější mít super outfit, než mít super makeup. Ráno většinou nestíhám, takže můj každodenní look je složený z linek, tvářenky, rozjasňovače a nude rtěnky. Ale to, co si vezmu na sebe řeším prostě víc, protože pokud se v tom necítím, dokážu být celý den protivná a prudérní #ženská

  

 Jasně, že to oblíkání už není taková sranda jako když byl člověk mladší, mohl nosit cokoliv, měl lepší postavu, neřešil délku šatů ani střih rukávů. V tomto mi hrozně chybí "mládí"a hrozně lituju sedavého zaměstnání, které mě postupné ničí po všech možných ohledech. Ale i tak mě móda baví, baví mě kombinovat levné kousky s drahými doplňky a hrát si s barvama. Zatímco dřív jsem razila heslo "čím výraznější, tím lepší", teď dávám přednost jednoduchým vzorům, barvám a střihům. #UžmiLáskoNeníDvacetLet

Tyto šaty jsem ukořistila v Tk maxx, jsou bavlnené a hrozně příjemné na nošení. Dají se kombinovat buď s páskem nebo bez něj a tím, že mají hodně volný střih, jsou na léto ideální. Kabelka je pak letošní dáreček k narozeninám. Další Karl do sbírky ♥ Boty jsou pak z loňské kolekce Mohito.

Šaty - Tk Maxx, boty - Mohito, kabelka - Karl Lagerfeld



 


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já sbírám zase Calvina :D ale kabelka by se taky hodila... Pěkný a pohodlný outfit Kačí :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit a od Karla som chcela tiež kabelku ale už ju má asi každý tak uvažujem či si ju kúpiť alebo nie.

    IT´S MY (30 TH ) BIRTHDAY !!

    OdpovědětVymazat