Rival Loves Me - kosmetika za pár korun, která stojí za hřích

By 17:04 , ,

Dneska tu mám pro vás menší tip na kosmetiku za pár korun z drogerie.

Rival loves me

Jedná se o značku Rival loves me, která poslední dobou zažívá vzestup a často ji vídám na instagramu či youtube, kde si ji holky hodně chválí. Seženete ji v Rossmanovi a opravdu stojí par kaček - nejdražší kousky seženete okolo 150,- Kč. Zbytek se pohybuje do stovky. V Německu je pak ještě levnější (u nás dost trpíme na to, že se euro přepočítává na 30 Kč a ještě se ceny zaokrouhlují, aby končily číslem 9,-)

Poprvé jsem ji zpozorovala díky Lou, která ve videu ukazovala paletku Into the Jungle, kterou už mám doma taky. Dostala jsem ji od Andrejky :) K paletce se tu ještě budu vyjadřovat jednou, zaslouží si podrobnou recenzi, ale na začátek vám řeknu, že je fakt skvělá a stojí za každou z těch 130,-Kč. Jenom je dost velká škoda, že ostatní Rival paletky jsou nudné a jenom tato jediná mě okouzlila svými odstíny, pigmentací i složením barev.

Rival loves me Eyebrow gel pen

Rival loves me Eyebrow gel pen

Začneme tužkou na obočí Eyebrow gel pen - tato tužka stojí asi okolo 69,- Kč a je dostupná ve čtyřech odstínech (pokud se nemýlím). Hrot je poměrně tlustý (srovnala bych to s Goof Proof od Benefitu) a tužka je celkově dost měkká. Pokud vám obočí moc neroste a musíte dokreslovat, tak by vám mohla vyhovovat - minimálně na vykreslení (na obrys možná doporučím něco tenčího). Nedělá mastnou vrstvu, neotírá se, nemaže se. Ale tím, že je měkká, tak hodně rychle ubývá a na mastné pleti by mohla trošku klouzat, takže doporučím ji jemně zapudrovat. Osobně si myslím, že tato tužka za 2 eura (kupovala jsem ji v Německu) je skvělá a určitě stojí za vyzkoušení. A když vám nesedne, aspoň vás nezruinuje.




Dalším kouskem je tento nádherně zelený lak na nehty Moroccan Spa, který má naprosto dokonalou barvu, krásně kryje, nedělá bublinky a nemusíte to přehánět s počtem vrstev, abyste dosáhli solidního krytí. Výdrž je průměrná, ale opět se jedná o lak za cca 50,-Kč, kterému to prostě odpustíte, protože je levný a má dokonalý odstín. Od Essence taky nečekáte zázraky, že jo :-)


Zaujal mě i pudr Compact powder, který je opět kouskem za pár korun. Pudr jsem si vybrala v nejsvětlejším odstínu (na léto ideální :)))). Nejvíc mě na něm dostalo to roztomilé srdíčko. Celkově musím říct že hezky zmatňuje, nedělá mapy ani masku, vypadá dobře a na obličeji mi drží (nicméně mám normální pleť - nevím, jak dlouho vydrží na mastné pleti), Za mě je to opět příjemný kousek za pár korun, který mi trošku připomíná můj nejoblíbenější Rimmel Stay Matte. 



Poslední produkt, který tady zmíním, je značky Rival de Loop (taky spadá pod Rival Loves me) a jejich Quick Dry spray. Sprej je určen k bleskovému schnutí laku na nehty. Ehm.... V tomto případě jsem se hodně rozmlsala u konkurenční značky S-he Quick dry nail spray (na ten nedám dopustit, je to moje největší láska a nejlepší pomocník při lakování nehtů). Rival verze spreje nic moc nedělá, výsledek zkrátka nevidím a nehty rychleji neschnou. Za mě tedy palec dolů.


Shrnuto, podtrženo. Rival má skvělé kousky za skvělé ceny. V této chvíli ještě testuji tekuté linky, které se mi zatím taky moc líbí. Z výše zmiňovaných kousků bych si koupila znovu všechny, krom urychlovače schnutí laku na nehty, který je úplně k ničemu. Pokud tedy hledáte levné a šikovné kousky dekorativky, mrkněte do Rossmana. Tahle značka se fakt povedla. Baví mě víc než konkurenční Essence & Trend it up. 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela. Dost mě zaujal lak na nehty, ten má boží barvu, takovou zvláštní, ale dost pěknou. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak má fantastickou barvu! :) Ten by stál za hřích.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku nepoznám. U nás Rossmann není, tak možná i proto. Jinak se mi zalíbila ta paletka.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat