Líčení - Barvičky všude, kam se podíváš

By 9:05

Dřív by mě nikdy nenapadlo, že budu milovat divoké barvy líčení. Jooo, barevné rtěnky ty  nosím už od dob výšky, ale že bych se namalovala do tmavě růžových tónů a míchala je ještě s tyrkysovou, jsem nečekala.
Ale stalo se. Čím jsem starší, tím raději šokuju a ukazuju, že nositelný makeup není jenom o padesáti odstínech meruňkové, hnědé a šedé :)




Víte jaké jsou odstíny letošního léta? Tyrkysová, růžová a ledově modrá... A do těch jsem se taky pustila. Na pomoc jsem si vzala svoji oblíbenou Wildlife paletku od Barry M, holografický topper  Barry M a Roxi od Makeup Revolution, která je moji nejoblíbenější paletkou vůbec.

Všechny Barry M věcičky jsou dostupné na Notino.cz... Pokud tuto značku neznáte, určitě ji vyzkoušejte. Kosmetika je totiž veganská, krásně pigmentovaná, není nijak zvlášť drahá a navíc se Barry M zapojuje do různých zajímavých projektů. Třeba paletka Wildlife byla navržena tak, aby poukázala na ohrožené druhy zvířat a 20% z ceny každého produktu jde na ochranu těchto ohrožených druhů. Což je pro mě osobně obrovské plus. Na zvířecí práva já slyším!

Barry M Wildlife




Paletka Wildlife je naprosto božsky pigmentovaná a nádherně se s ní pracuje. Opravdu stačí skoro jeden pohyb a víčko máte nalíčené. Neflekatí, nedělá nehezké vrstvy, neopadává a drží na svém místě celý den. Růžovou Poached jsem zkombinovala se sytě růžovým odstínem z MUR paletky a rozblendila přes sebe, následně jsem se přesunula k neutrálnímu odstínu Lost, kterým jsem vykreslila koutek oka i víčko a přes to nanesla holografický topper v odstínu Supernova, který jsem dostínovala s tyrkysovou "Forest".

Barry M Wildlife

Barry M Wildlife

Barry M Wildlife

Look jsem vytvořila během pár minut a i když někomu může přijít moc šílený, mně osobně se na léto líbí a určitě jsem ho neměla naposled:) Je to sice divočina, ale podle mého nositelná divočina, která k teplým dnům tak nějak patří :)

Použité produkty: 
  • Paletky očních stínů - Barry M, Wildlife luskoun + Makeup Revolution Roxi + Barry M Holografický topper, Supernova
  • Řasenka - Maybelline  - The falsies Lash lift
  • Makeup - Dermacol Longwear cover, odstín Fair
  • Pudr - Rimmel, Lasting finish, odstín 04
  • Oční linky ve fixu - Barry M, On the point
  • Rtěnka  - NYX Powder Puff Lippie

Barry M Wildlife

Barter spolupráce s Notino
Kejt//Instantni krása

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Není šílený, je úplně boží, zamilovala jsem se, nádhera. Ta tyrkysová Ti strašně sluší.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné líčení a zajímavá kombinace barviček. Hodně se mi líbí i odstín rtěnky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásný vidět, že i ta divočina je nositelná :) moc se mi líčení líbí, ideální na letní party

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné paletky, tobě ty barvičky moc sluší:) já teď po Bulharsku došla k no makeup, nebo spíš tmavé oční stíny, řasenka a max tvářenka :D uvidím, ale jak se namaluji na večer...

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat