Na dně XI.

By 7:00

Dnešní spotřebováno začneme značkou Ryor, která má určitě co říct každé věkové kategorii. Já si dlouhodobě kupuju bylinný čaj na odvodnění, dřív jsem používala břečťanový krém na celulitidu a teď jsem si moc oblíbila i scrub.... Ale pojďme na to postupně...



* Ryor Herbal Spa - bylinné tělové máslo - máslo voní po citronové trávě a je opravdu hodně svěží, takže pokud tento druh vůní nemusíte, sáhněte raději po jiné "příchuti". Máslo je hodně hutné a je ideální pro opravdu suchou pokožku. Já ji zase tolik suchou nemám, takže jsem si musela dávat opravdu bacha na to, abych nanesla malinkatou vrstvu, jinak mi končetiny "klouzaly" ještě několik hodin po aplikaci. Jestli mi vůně vyhovovala nebo ne, nejsem tak úplně schopná říct. Nebyla špatná, ale ne vždycky jsem na ni měla náladu. Jsem ráda, že jsem máslo vyzkoušela, ale příště bych sáhla asi po něčem lehčím a ne tak hydratačním.
Koupila bych si znovu: Nevím

* Cukrový peeling s vůni šeříku - tahle limitka voní jako všechny ty šeříkové keře, které jsou vždycky na jaře cítit na sto honů (jenom letos jsme tu vůni kvůli rouškám museli oželet). Peeling je hodně mastný, takže bacha, jak ho skladujete. Mně se povedlo ho několikrát vylít a zničit si tak pár věcí :)))
Peeling kromě čištění pokožky taky pěkně hydratuje a vyživuje. Po použití nemusím používat žádné tělové mléko.
Koupila bych si znovu: Určitě ano


Cestovní tělové mléko Yves Rocher Nutrition nourishing - tento tělový krém jsem měla v adventním kalendáři a vozila ho s sebou na vícedenní výlety. Krásně voní, ještě lépe hydratuje a celkově musím říct, že YR krémy a mléka umí.
Koupila bych si znovu: Ano

* Krém na ruce Manufaktura - Jahoda a bezový květ - krém naprosto dokonale voní, má vyloženě letní nádech a dokonce člověka láká si ty ruce olíznout :)) Hodně rychle se vsakuje, nedělá mastný film a je příjemný..Ale téměř vůbec nehydratuje. Celou recenzi najdete zde
Koupila bych si znovu: Ne


* Olejový odličovač očí Mary Kay - o odličovači jsem tu psala kompletní recenzi (recenze zde), byla jsem s ním spokojená, protože neštípal, nebyl přehnaně mastný, nevysušoval a hezky odličoval. Co mě ale na něm odrazuje, je příliš vysoká cena za malý produkt.
Koupila bych si znovu: Asi ne

Nivea Dvoufázový odličovač očí a make-upu - 125ml mi přijde prostě málo, balení je sice skvělé na cesty, ale při každodenním odličování očí je za 2 týdny fuč. Cenově vychází lépe než MK..Ono aby ne, když je to Nivea, že jo.. Ale celkově jsem z odličovače taková rozpačitá. Sice neštípal v očích ani  nevysušoval pleť, ale nepřišlo mi, že by nějak zázračně fungoval a poradil si i s voděodolným makeupem.
Koupila bych si znovu: Ne


Micelární voda Astrid 3v1 - říkám to asi posté, ale Astrid má nejlepší micelárky vůbec. Jsou snadno dostupné, stojí stovku a hlavně si poradí s veškerým makeupem. Nevysušují, netvoří se mi z nich pupínky. Pro moji normální pleť jsou ideální. Ale je třeba mít na paměti, že ne každá pleť je vhodná pro micelárku a je třeba micelárku vždycky opláchnout! Já ji používám jako jeden krok v mém dvojfázovém odličování
Koupila bych si znovu: Ano

Micelární voda Garnier Skin Active - tahle micelárka mě nebaví. Neříkám, že by byla vyloženě špatná, ale znám i lepší kousky (Astrid) a ještě za méně peněz. Tato trošku bojovala s voděodolným líčením nebo s větší vrstvou makeupu.
Koupila bych si znovu: Ne


Hydratační tonikum pro suchou a citlivou pleť Saffee - tohle tonikum jsem kdysi dostala v nějakém balíčku od Notina a od té doby se z něj stal takový ten must have produkt. Vzhledem k tomu, že je na Notino v kategorii "Doprava zdarma", hodím si ho vždycky do košíku, abych nemusela platit poštovné. Je určené suché a citlivé pleti, kterou jsem ještě donedávna měla. Teď bych řekla, že mám pleť suchou až normální.. V zimě je ze mě vždycky hrozná sušenka a letošní neustále dezinfikované všeho a nošení roucha, tomu moc nepomohlo. Tonikum je lehké, nevysušuje, neštípe, hezky voní, nedělá mastný ani lepkavý film. Používám ho moc ráda.
Koupila bych si znovu: Ano

Čistící pěna Nivea Glow - pěny jsou můj nejoblíbenější způsob odličování. Baví mě, protože se dají používat ve sprše a člověk nespotřebuje milion vatových tamponků. Tahle pěna byla příjemná, poradila si s makeupem, neštípala ani nepálila z ní pleť, byla moc příjemná a voněla jako tradiční Nivea.
Koupila bych si znovu: Ano



Kondicionér Remingron Volume Boster - na kondicionér jsem narazila úplnou náhodou v Rossmanovi. Stál asi 250,- Kč a už jenom od pohledu mi přišel hrozně zajímavý a jako něco, co nutně potřebuju. Chyba. Nepotřebovala jsem. Je totiž k ničemu. Vlasy po něm nadýchanější nejsou, vyživenější taky ne. Přijde mi, že nedělá vůbec nic.
Koupila bych si znovu: Ne



* Vichy termální voda ve spreji - tuhle věcičku jsem nejvíce používala v létě anebo naopak v zimě, kdy moje pleť byla vysušená. Termální voda je moc příjemná a hlavně ideální na cestování. Co mě mrzí je, že se mi rozbilo dávkování, takže jsem ji musela vyhodit, protože už nefungovala. Celá recenze zde)
Koupila bych si znovu: Ano

Antiperspirant Dove Invisible care - Dove mám ze všech sprejů nejraději, a tak teď raději střídám jenom vůně, než značky. Můžu se na něj spolehnout během cvičení (ne, že bych cvičila), dlouhých procházek i během každodenního fungování. V létě to byl jediný antiperspirant, který mi v kombinaci s potem nesmrděl a dokonce jsem se díky němu méně potila.
Koupila bych si znovu: Ano


* Sprchový gel Manufaktura Jahoda a bezový květ - tento sprcháč naprosto skvostně voní a jediná kapička provoní celou koupelnu na dost dlouho. Navíc mě dost dostává elegantní obal s mašličkou. Jak mi nevyhovuje krém na ruce z této limitky, tak se sprcháčem jsem moc spokojená.
Koupila bych si znovu: Ano


* Peeling na vlasy Yves Rocher - donedávna jsem neměla ani tucha, že existuje něco jako peeling na vlasy. Teď už to vím a naprosto ho miluju. Sice ho během jedné aplikace spotřebujete fakt hodně, ale dělá krásný objem a vlasy jsou takové nadýchanější. Toto pidi balení je letošní novinka a je boží třeba na cesty.
Koupila bych si znovu: Ano

Sprej na zdravější vlasy Aussie Pure Locks - nikdy jsem nepochopila ten boom okolo Aussie. Přijde mi totiž, že tyhle vlasové produkty nic moc nedělají. Nikdy mě nezaujal ani 3 minutový zázrační kondicionér ani šampony. A nezaujal mě ani tento sprej, protože reálně nevím, co měl dělat a že by něco dělal. 
Koupila bych si znovu: ne


Šampon + kondicionér Wella Fusion - tahle zlato-bílá řada vypadá hrozně elegantně a budí ve mně pocit, že bude i hodně kvalitní. Ale tím si úplně jistá  nejsem. Řada je určená zničeným vlasům, ale ani celé balení produktu mě nepřesvědčilo o tom, jestli něco dělá. Co jsem zaznamenala je, že vlasy byly více zatížené a občas se mi stalo, že i po umytí a uschnutí byly mastné, dělaly pramínky. Řada mě prostě nezaujala, a je to tak druhá Wella řada, které dávám spíše negativní hodnocení (ta první byla sytě oranžová řada Enrich)
Koupila bych si znovu: ne



* Lehký ochranný krém Ryor s rostlinnými extrakty - krém jsem používala pod makeup a byl moc příjemný. Nebyl moc mastný ani hutný, dobře vsakoval a nedělal v kombinaci s makeupem neplechu. Jestli posiluje přirozenou kožní mikroflóru nebo chrání před modrým světlem z elektroniky, vám neřeknu. Ale celkově jsem byla s krémem spokojená.
Koupila bych si znovu: asi ano

* Noční krém Astrid Detox - já moc na ty krémy nejsem, tohle je můj první noční krém, který jsem spotřebovala. A byla jsem s ním spokojená. Nedělal bílé fleky, snadno se vsákl, nemastil ani nevysušoval.
Koupila bych si znovu: ano


Odlakovač na nehty Lilien - tohle je ten nejvíc běžný odlakovač, který seženete úplně všude. V tescu, Kauflandu, v každé drogerii... A já jsem s ním nejvíce spokojená. Nesmrdí, odlakuje okamžitě (nesnáším, když některé odlakovače kloužou po nehtu, dělají takové ty nepříjemné zvuky a ještě neodlakují). Tento stojí okolo padesáti korun a je bezkonkurenční.
Koupila bych si znovu: ano

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Plno produktů. Ten odlakovač používám, jiný nepoužívám, přijde mi naprosto v pohodě za tu cenu. Pak jsem ještě měla ten krémík od Manufaktury a ten je super jako všechny odtamtud.

    OdpovědětVymazat
  2. Slušná spotřeba a na Tebe hodně péče :D Hutná másla mám ráda, takže Ryor jsem si zamilovala, hlavně šeříkovou vůni, to je dokonalost. Souhlasím, že Astrid má nej micelárky a i pleťové krémy mi sedí dokonale. Krém na ruce Manufaktura také teď dodělávám a obecně má spíše průměrné krémy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Já zase strašně ráda používám pleťové krémy, ale jen ty noční. Astrid se mi líbí, tuším, že tento krém mám ještě schovaný ve svých zásobách a čeká na použití. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Astrid krém od řady detox mám a jsem docela spokojená. :) Většinou ho teda používám místo na noc, tak si ho dávám pod makeup a spokojenost :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat