Mary Kay Eye Make-Up Remover [Recenze]

By 14:01 , ,

Značku Mary Kay jsem vždycky měla za nezajímavou značku, kdy MK ženy stojí v obchoďácích a ve frontě na pokladně se mě rychle snaží namalovat a ukecat k nákupu.

Tento svůj názor okamžitě měním, protože MK prošla za poslední dobu takovou proměnou, že by si určitě zasloužila, aby se o ní mluvilo pozitivně a byla víc vidět. 
V balíčku, který mi byl zaslán (a který jsem si taky sama sestavila) jsem kromě několika kousků dekorativky (o té si povíme příště) objevila i odličovač očí, který jsem do té doby viděla neustále na instagramu a nalákal mě!



Ano, jedná se o růžový dvojfázový odličovač očí, který je určen všem typům pleti, je vyvinut speciálně pro oči, aby neštípal, snadno odlíčil i voděodolný makeup, a to bez tření, mnutí či tlačení při odličování. Mary Kya Eye Make-up remover neobsahuje olej, takže nezanechává mastnou vrstvu, a po odlíčení nezhoršuje vidění.

Produkt má 110 ml a stojí cca 530,- Kč. Ano, cena je dost vysoká v poměru cena x velikost. Odličovač je poměrně malý a při každodenním odličování očních stínů, či většího nánosu makeupu než je jenom řasenka, vydrží cca měsíc, měsíc a  půl, což není moc.
Má praktické balení, které se hodí i na cesty a hlavně při odličování naberete  zpravidla tolik produktu, kolik chcete. Zbytečně nevytéká.

 

 
Odličovač nanáším na vatový tamponek, a poté ho chvilku nechám přitisknutý na oku. Makeup se tak snáz rozpustí a nemusím ho tedy sundávat silou. Pokud používáte jenom řasenku, budete odlíčené okamžitě, u full face - tedy při pořádné vrstvě stínů, třpytek a linek to chvilku trvá, ale i tak mi příjde, že odličuje fakt moc pekně a rychle. Poradí si k voděodolnými linkami, třpytkami a líčení nemusím sundávat násilím..
Co oceňuju, je, že neštípe, nedráždí a nezpůsobuje začervenání. A co je hlavní - nezhoršuje vidění. Po odličení nejsem rudá jak rak.


Shrnuto, podtrženo. Odličovák jsem si dost oblíbila, používám ho denně a vím, že se na něj můžu spolehnout. Nejvíc mi vyhovuje, že neobsahuje olej (nevyhledávám olejovou konzistenci), takže pak není člověk celý umaštěný a ulepený. Poradí si s voděodolnými linkami i s černým výrazným líčením. Co mě teda hodně mrzí, je vysoká cena. Chápu, že MK je dražší značka, ale myslím si, že kdyby cena byla cca o 100,- nižší, tento odličovák by si získal obrovské množství příznivců.


Barter spolupráce s Mary Kay
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Také jsem dřív měla trošku předsudky vůči MK, ale těch pár kousků, co jsem zkoušela, tak byly fajn. Odličovač vypadá super :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pro její způsob "prodeje" nemusím MK, ale např. odličovač, oční krém či sada saténových rukou jsou naprosto skvělé.

    OdpovědětVymazat