Na dně VIII.

By 7:00

Čauky mňauky, dneska mrkneme na pár kousků z dekorativky, které poslední dobou letěly do koše. A to proto, že jsem je spotřebovala nebo proto, že byly příšerné...

A začneme korektory..


Rozjasňující korektor Dermacol Touch&Cover - tento korektor v tužce má praktický štěteček, se kterým se dobře pracuje a funguje jako mikrotužka. Zmáčknutím konce se na štěteček nabere produkt. Korektor je skutečně lehce třpytivý, čehož jsme si všimla spíše na ruce, když jsem ho zkoušela, než na tváři, kde jsem ho nanášela. Krytí téměř nulové, špatně se zapracovával a že by reálné něco dělal, se úplně říct nedá. 
Koupila bych si znovu: Ne

*Korektor Gabriella Salvete Perfect Skin concealer - korektor se nanáší pomocí tradičního aplikátoru. Aplikátor je poměrně malý, takže se s produktem dostanete i na méně dostupná místa, kolem očí. Odstín 02 není vyloženě tmavý, takže jsem ho využila i v zimě. Nicméně nemám pocit, že by korektor kryl. Pokud ho srovnám třeba s Instant anti age eraser od Maybelline, není co řešit. Beru Maybelline, který pěkně projasní a kryje. GS mi přišel poměrně k ničemu. 
Koupila bych si znovu: Ne



*Balzám na rty Astrid zářivý vodní meloun - balzámy od Astridu miluju. Ale daleko raději mám ty bezbarvé. Tyhle třpytivé barvičky mě spíše štvou a moc často je proto nepoužívám. Balzám nebyl špatný. Skvěle hydratuje, stojí pár korun, hezky voněl. Pokud máte rády barevné balzámy, bude to něco pro vás. 
Koupila bych si znovu: Ne tento odstín 

Matná rtěnka NYX Soft matte, London - nemůžu si pomoct, ale Soft Matte jsou moje oblíbené rtěnky, i když jsou v dnešní době překonané. Teď už existuje obrovské množství rtěnek s několika hodinovou vydrží, což bohužel Soft matte není - aspoň ne její světlé verze. Ale i tak se podle mého jedná o zdařilou rtěnku, která se snadno nanáší, nevysušuje a vypadá dobře. 
Koupila bych si znovu: Ano

Červené linky NYX Vivid brights - barevné linky můžu. Tyhle se mi líbí moc, ale taky je pravda, že jsou hrozně málo využitelné. Štěteček je praktický, dělá se s ním dobře, rychle a snadno. Linky drží, nerozpíjejí se. 
Koupila bych si znovu: Ano

Tekutý rozjasňovač NYX Born to glow - rozjasňovač je šmrncnutý do růžové, obsahuje malé částečky a krásně projasní. Na druhou stranu to pro mě není úplný must have produkt, protože preferuju spíše zlaté rozjasňovače v pudrové formě.  Ale pro milovníky růžových odstínů bude ideální. 
Koupila bych si znovu: odstínem ne, vlastnostmi ano


*Stíny Bourjois 1 seconde - tak tohle je průser. Produkt má fungovat tak, že na houbičku obtisknete stíny, dáte na víčko a jste namalované. Jooo, a takto přesně to nefunguje. Polovina stínů se neobtiskne, některé se rozmažou.. Tahle fialová verze byla ještě z těch lepších, ale některé barevné kombinace byly tak suché, že nešly ani obtisknout na houbičku. Tohle je hrozný průser, který po marných pokusech o nalíčení, letí do koše. 
Koupila bych si znovu: Ne


Lepidlo na řasy Crazy hit - stálo asi 80,- Kč a kupovala jsem ho v Rossmanovi. Má dobrou konzistenci, je průhledné, ale..... absolutně vůbec nelepí. Ani řasy k víčku, ani prsty k sobě...nezalepí vůbec nic. Zkoušela jsem ho trošku ohřát, nechat lehce zaschnout, než jsem řasy dala na víčko, ale výsledek nulový. Tohle lepidlo se ani nesnažilo lepit. 
Koupila bych si znovu: Ne 

Lepidlo na řasy Kiss - stejný osud potkal i černé lepidlo na řasy Kiss, které jsem kupovala taky v Rossmanovi a původní cena byla asi 150,- Kč. Lepidlo je krásně zabalené a celkový vzhled je stylovej. Nicméně tím jeho klady končí. Je černé - panebože, kdo vymyslel černé lepidlo? Nevím jak vám, ale mě se akorát rozpatlá po celé lince a víčku. A hlavně nelepí - vůbec. Ani trošku se netváří, že by chtělo lepit. Takže další vyhozené peníze..
Koupila bych si znovu: Ne


Lak na nehty Sally Hansen - insta dri - tohle je prosím pěkně ten nejlepší top coat, co jsem kdy zkoušela. Stačí jedna vrstva a všechny předchozí vrstvy laku jsou okamžitě suché. Navíc jsou nehty nádherně lesklé, pevnější a lak déle vydrží. Kupuju ho pořád dokola.
Koupila bych si znovu: Ano


*jsou označené produkty, které jsem dostala v rámci barterové spolupráce. 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Sranda ti tiene... ako si to vobec predstavovali? že fakt sa to otlači??? Asi to trochu nedomysleli.
    Inak Dermacol korektor mám doma tiež, no som nan zvedava... či budem mat rovnaku skusenost.

    OdpovědětVymazat
  2. Udělat někdy Spotřebováno jen s dekorativkou, to asi nevyjde no :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj a pěknou slunnou neděli přeji. ☺ Inspirovala jsi mě produkty od NYX, super a díky. Jinak Sally Hanson je dobrý, také mám ráda. ♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  4. Tie tiene Burjois sú fakt zaujímavé. :D Takýto produkt by som si fakt nikdy nekúpila. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Také mám raději bezbarvé balzámy, ty barevné jsou pak popatlané úplně všude...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat