Benefit - Cheek stars Reunion [Recenze]

By 13:32 , ,

Nedávno jsem vám psala, že jsem si (konečně) pořídila paletku tvářenek a rozjasňovačů Cheek stars Reunion.Vzhledem k tomu, že od té doby nepoužívám téměř nic jiného, je správný čas na recenzi.

Tato sada obsahuje 5 tvářenek/rozjasňovačů/bronzerů v plné velikosti, tj. 5-8 g a vychází na 1690,- Kč (pro srovnání jedna Benefit tvářenka v této velikosti stojí okolo 1050,- Kč, takže za cenu jedné a víc jak půl tvářenky, máte celou sadu pěti kusů. Možná vám doporučím si počkat na nějakou slevu. Sephora má čas od času 20%  slevy, takže v této chvíli se to fakt vyplatí :)



Zatímco loni byly tyhle paletky dvě - růžová & bronzová verze, letos se Benefit předvedl s jedinou paletkou, která ale obsahuje hned tři nové odstíny.
Georgia - tedy lehce broskvová barva, která má v sobě malinké třpytky a spíše než jako tvářenka, mi přijde jako jemný rozjasňovač.
Dallas - odstínově je to světlejší Hoola, která perfektně sedne světlým typům.
Sugarbomb - tvářenka, která má lehce narůžovělý nádech, který si podle sebe můžete upravit. protože je mixnutá ze čtyř různých barev.
A pak stálice Hoola a loňský rozjasňovač Cookie. 

Georgia, Cookie, Sugarbomb, Dallas, Hoola
První, co mě napadlo, když jsem paletku otevřela, bylo, že naprosto skvostně voní a je taková pevnější a menší než loňská paletka.  Navíc není papírová, ale uvnitř je plastový pořadač, takže se nebude tolik špinit. Má zrcátko a malý štěteček (kterých mám doma sbírku, protože je nepoužívám:)))
Paletka je určená spíše světlým typům. Nejsem si jistá, jestli stíny Dallas či Georgia vyniknou na tmavší či opálené pleti.
Já sama jsem bledule, takže jsem spokojená, ale uvidíme, jak s ní bude spokojená mamka, která je snědší typ. Anebo jestli je využiju i v létě.


Výdrž paletky je celodenní, Hoola i Cookie jsou držáci. Sugarbomb taky. U Georgii a Dallasu to je na pováženou, protože tím, jak jsou světlé, snáz z obličeje zmizí. 
Benefit tvářenky umí (stejně jako produkty na obočí). I když se u této paletky nemůžu trošku zbavit pocitu, že loni jsem byla nějak nadšenější. U Dallasu a Georgie bych řekla, že jsou takové sušší, než třeba Hoola, proto když jsem swatchovala, musela jsem víc přitlačit a při každodenním líčení musím více tlačit i na stětec.



Shrnuto, podtrženo. Paletka není vůbec špatná, krásně voní, vypadá pěkně na pohled. Pro mě osobně to je sběratelský kousek. Kupovala jsem ji naslepo online, protože tehdy byly obchody zavřené, takže jsem neměla možnost ji vyzkoušet. Líbí se mi praktické balení se zrcátkem i velikost.
Co mě trošku mrzí, je, že Georgia není více pigmentovaná a jemněji slisovaná. I na fotce můžete vidět, že zatímco Hoola je takové "krémovější", jemnější, Georgia je taková trošku suchá. Osobně jsem s paletkou spokojená, používám ji pořád, ale loňská Bronze Squad mi nějak sedla více.
Jestli stojí za ty peníze? Pokud jste OK s cenou Benefitích tvářenek, tak do ní určitě běžte. Stejně jako si své najde i kosmetický nadšenec. Pokud ale nejste úplná bledule nebo stále přemýšlíte, určitě si nejdříve skočte do Sephory na čumendu a mrknout na swatche.
Pro srovnání vám tu ještě přidám recenzi a odstíny loňské Bronze squad. (zde)


Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt
 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Mě asi více lákají samostatně ty tvářenky, ale zas tohle je určitě praktičtější, cenově výhodnější a jako sběratelský kousek krásný :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá božsky, ale stále raději investuji peníze spíš do oblečení než kosmetiky, i když mě kosmetika láká. Jsem prostě fashion maniak :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, cookie jsem objevila v Kodani a to tu ještě nebyl k sehnání. Jsem ráda, že už se sem dostal a budu si ho moct pořídit, když budu chtít! ♥
    Já tedy žádnou tuhle paletku nemám, ale musím uznat, že se fakt vyplatí. :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto paletky mě hodně lákají, spíš je zarážející, že zatím žádnou nemám, budu muset napravit ☺♥.

    OdpovědětVymazat