Nákupy v karanténě, Sephora

By 7:52 , , ,

Zatímco na začátku karantény jsem si říkala, že nic nepotřebuju a trpěla úzkostmi, časem se ze mě stal nákupní maniak :D 
Jenže některé věci nemůžete jen tak nechat v obchodě, že jo :)) Bylo by jim tam smutno.
V polovině dubna probíhala nějaká shopping fever nebo něco podobného, a tak se v mnoha eshopech objevily slevy. Mě nejvíce zajímala Sephora.



Probíhaly tam 20% slevy na všechno (ze začátku i na zlevněné věci, ale prý to v průběhu dne zablokovali :) a tak jsem ukořistila nějakou tu kosmetiku, kterou sice nepotřebuju, ale neumím bez ní žít :)

Řeč je o této letošní novince - paletce tvářenek Benefit - Cheek Stars Reunion Tour. Paletku z této řady jsem si pořídila i loni - tehdy se jednalo o Bronze Squad a na recenzi můžete mrknout ZDE
Tato sada obsahuje 5 tvářenek/rozjasňovačů/bronzerů v plné velikosti, tj. 5-8 g a vychází na 1690,- Kč (pro srovnání jedna Banefit tvářenka stojí okolo 1050,- Kč, takže za cenu jedné a víc jak půl tvářenky, máte celou sadu pěti kusů.Se slevou pak vyšla na 1352,- Kč.



Paletka je šmrncnutá do bronzových a oranžových odstínů, což je pro mě perfektní. Obsahuje 3 novinky - Dallas, Georgii & Sugarbomb. Ze stálic to je pak Hoola (u které už dřu dno) a rozjasňovač Cookie (hit loňského roku). Paletka naprosto skvostně voní a všechny tvářenky jsou moc pěkně přirozeně pigmentované. A pokud to nepřeženete s Cookie rozjasňovačem, tak budete mít i takový ten rozjasněný vzhled jak z časopisu :))
  

Další věc, po které jsem sáhla byla mini paletka stínů Too Faced - Hot buttered rum. Paletka obsahuje
 8 teplých stínů, které se dají krásně kombinovat a vytvořit tak jak denní look, tak i večerní look. Jsou půl napůl třpytivé/matné. Too faced stíny mám moc ráda, už mám doma Gingerbread party house a Gold chocolate, takže třetí paletka do sbírky, byla nutnost. Původní cena byla okolo 820,- Kč, já chytla slevu na slevu a platila za ní 470,-Kč :)

A co vy, ukořistili jste něco ze Sephory?

Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

3 komentářů