Nákupy v karanténě, Notino

By 16:59 ,

Tak co, jak zvládáte karanténu?
Já se bez mučení přiznám, že nebýt občasných výletů do obchodu, drogérie nebo objednávek na internetu, bych se už úplně zbláznila :D #BalíčkyDělajíDen V této chvíli mám na cestě Zoot, Zalando, About you a kdo ví, co ještě přibude po zveřejnění tohoto článku :))

Dneska se mrkneme na zoubek balíčku, který jsem si objednala na Notino.cz těsně předtím, než tohle všechno vypuklo (ale jako bych věděla, že krize vypukne, protože jsem do košíku naházela samé užitečné věci :)
Jinak mě ještě napadá - zajímalo by Vás, kdybych tu dávala nákupy oblečení nebo bytových doplňků??



Tentokrát jsem sáhla po opravdu běžných věcech - linkách ve fixu značky Barry M on point waterproof, které jsem si ve finále hodně oblíbila a nosím je denně, protože bez linek z domu neodejdu a do práce se chodit musí! Tyhle linky vydrží celý den, nerozpíjí se, nerozmazávají, dobře se s nimi kreslí a dají se aplikovat i na oční stíny.

Dále mi taky došel odlakovač, takže jsem do košíku hodila Dermacol. Taky si lakujete nehty jen tak? Pro hezčí den? Ať vám to doma víc sluší?
A další každodenní nezbytnost je pudr Rimmel Stay Matte, který používám už několik let a ještě jsem nenašla žádný jiný, který by mu mohl konkurovat!



Během tohoto období temna jsem dost výrazně změnila svoji denní skin care. Začala o svou pleť více dbát, více hydratovat. Protože poslední dobou mám hrozné problémy s pokožkou i pletí. Šíleně přechlorovaná voda v Praze mi nesvědčí a můžu se udrbat. Dokonce mi začal obličej červenat a šíleně mě pálit. A tak jsem musela zakročit. Více hydratace, žádný kontakt obličeje s vodou (ale je to fuška se mýt vodou z PETky a nenamočit se při mytí vlasů) a hydratační masky. A díky bohu to pomáhá!!! Díky doporučení na instagramu jsem sáhla po těchto plátýnkových maskách Mizon, které nádherně voní, jsou krásně nacucané, na obličeji moc příjemné a chladící. Kupuju je na Notinu za 50,- Kč, což je úplně za hubičku. Zatím jsem vyzkoušela zelený čaj, granátové jablko a jahodu, ale v plánu mám i další vůně :)

Všechny tři voní naprosto úchvatně, sedí na obličeji, nepadají, ani když během "maskování" uklízím. Nevysušují a nedráždí. Pravidelná - tj. 2x týdně, maska mi pleť částečně zachránila, protože si fakt nedokážu představit, jak by můj obličej vypadal, kdybych nepřišla na původce všech těm pleťových problémů a nezačala pořádně hydratovat.





Další věc, na kterou jsem nemohla zapomenout, je tento parfém ve tvaru rtěnky značky Cacharel - Yes I am (recenze). Je to už moje druhé balení této poměrně levné vůně, která vychází na cca 1059,- Kč za tohle 50ml balení. Vůně je skutečně jemná a líbivá, ideální na jaro a hlavně - je to držák!


Další nezbytností, kterou jsem doma potřebovala, je tento L’Oréal Professionnel Tecni.Art Savage Panache texturizační pudrový sprej suchý na dotek. Sprej používám na zpevnění účesu a na zvětšení objemu a musím říct, že funguje naprosto parádně. Vlasy nezatěžuje, nemastí ani nevysušuje. Stojí nějakých 260,- Kč a určitě to není moje poslední balení, protože je to konečně produkt, který zvětší objem, ale není tekutý a nemusí se dávat do mokrých vlasů.


Tadááá.. a na závěr mrkneme na zoubek moji dlouho vysněné paletce Sebile Night od Makeup Revolution, která mi už dlouho ležela na wishlistu. Na této paletě mě baví, že má úplně jinak složené odstíny než většina palet. Je divoká, těžce kombinovatelná, ale když už s ní vytvoříte look, bude jisto jistě skvělej. Některé stíny jsou máslové, jiné klasické pudrovky, popř. lisované třpytky. Každý stín má jinou konzistenci a jiné vlastnosti. Kromě této divoké kolekce barev, je Sebile ještě k dostání v běžných "Day 2 day" odstínech na takové to běžné denní nošení.

A co jste si během karantény nadělili vy?


Barter spolupráce s Notino.cz
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mizon masky budu muset vyzkoušet. Paletka je krásná :) Já teď čekám, až notino naskladní paletky Barry M z řady Wildlife a v košíku na mě čeká spousta radostí a nezbytností :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. No to je něco neuvěřitelného. Na začátku března 2020 jsem si myslela, jak je to nemožné představit si 21 dní bez alkoholu v hospodě. A oni nám rok na to říkají, že to bude ještě několik měsíců v přísnějším režimu trvat. Vždyť moje dcera neviděla kamarádky 3 měsíce. A já si na imunity2go.cz nestíhávám ani objednávat doplňky stravy, neboť je nemám z čeho zaplatit.

    OdpovědětVymazat