Cacharel - Yes I am & Black friday

By 9:35 , , ,

Taky tak nemáte rádi, když přijde období, kdy vám doma začne všechno docházet? Poslední dobou jsem měla celkem krizovku na parfémy - došla mi moje oblíbená Lancome La vie est Belle, Armani Si i YSL - Black opium..
A tak jsem se rozhodla udělat nějakou změnu a pořídit si zase něco nového. Tentokrát výběr padl na Cacharel a vůni Yes I am. Na férovku se přiznám, že k této vůni mě inspirovala ILOVEMAKEUP, u které jsem obří rtěnku viděla jako první a řekla jsem si, že si ji musím očuchat - vidíte, jak dobře ty influencerky fungují? :)))

Cacharel - Yes I am

Notino nově přichází s kategorií Try it first - z této kategorie produktů si vyberete nějaký kosmetický přípravek, ke kterému dostanete také vzoreček daného produktyu zdarma. Vy nejprve vyzkoušíte vzoreček, a pokud by vám produkt nevyhovoval, celé koupené balení můžete zase vrátit. Try it first není jenom o parfémech, ale najdete tam i vlasové produkty, pleťovou kosmetiku či dekorativku...

Já z této kategorii sáhla po obrovské červené rtěnce. Vůni jsem si koupila ve velikosti 50 ml a vyšla mě na 1237 Kč. U tototo konkrétního produktu byla dokonce i doprava zdarma, takže jeden den jsem objednala a druhý den byl balík z PPLky doma.

Yes I am je květinovo-ovocná vůně s lehce smyslným nádechem. Řekla bych, že je na takové to běžné denní nošení. Je velice jemná a nasládlá.
Hlava: malina, mandarinka
Srdce: ambra, gardénie, jasmín, zázvorový květ
Základ: kardamom, mléko, santalové dřevo


Cacharel - Yes I am

Pokud máte rády ovocně květinové vůně, nejspíše to bude pro vás třeba do černého. Nevím, k čemu bych "rtěnku" přirovnala, ale tipuju, že pokud fandíte vůním jako Mon Paris či Sí, zaujme vás i Cacharel. Na vůni se mi hrozně líbí její flakonek - rtěnka. Červená. To je prostě nádhera. Balení je praktické, 50ml klidně strčíte do kabelky a neupadne vám rameno. Co se týče výdrže, tak půl dne dá - ale tohle je samozřejmě subjektivní. Když jsem ji na sobě měla poprvé, cítila jsem ji celý den, ale jakmile jsem ji začala nosit denně, cítit jsem ji přestala (zvykla jsem si na ni. Jako na všechny parfémy).  Nicméně na oblečení voní i když si ho po celém dnu sundáte.

Shrnuto, podtrženo: trošku mě mrzí, že jsem si nekoupila větší balení, protože Yes I am mi sedla. Je to jemná, příjemná lehce kořeněná vůně, která není ani zimní ani letní, dá se zkrátka nosit celoročně. Až mi dojde, určitě si koupím další flakónek.

Btw: a pokud chcete ještě něco ušetřit, nezapomeňte že na Notinu probíhají od 25.11. do 1.12. v rámci Black friday 20% slevy na vybrané značky.

Cacharel - Yes I am

(Barter spolupráce s Notino.cz)

Recenze výše zmiňovaných produktů můžete najít tady:
Lancome La vie est Belle,
Armani Si Passione


Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tak tahle má dokonalé balení. :) V životě jsem o ní neslyšela, ale zaujala mě.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teď období, že mi došly všechny vůně a zbyla mi jen Dare od Guess :D Vánoce to snad trošku vylepší. Tu vůni si nedovedu představit, tak jak půjdu do Notina, očichám :)

    OdpovědětVymazat
  3. každopádně ten flakon je naprosto boží ! :)

    OdpovědětVymazat