Lancome La vie est Belle [Recenze]

By 8:30 , , ,

Kdo by neznal Lancome La vie est Belle od neodolatelné Julie Roberts. Jedná se o jeden z nejznámějších a nejoblíbenějších parfémů současnosti, proto i já se nechala touto vůni pohltit a objednala si ji na Notino.

Lancome La vie est Belle


La vie est Belle je považována za symbol svobody, štěstí a poctou všem krásám života.
Parfemovaná voda je dostupná ve třech různých velikostech - 200 ml, 100 ml a 75 ml.
Jedná se o sladkou ovocnou květinovou sofistikovanou vůni, která má jednoduchý, ale přesto krásný a pevný obal a jemně korálovou barvu.
Vůně se hodí na denní i noční nošení, výdrž je pak celodenní - přiznám se, že jsem až překvapená, kolik vydrží a že i po celém dni mě v práci zastavila kolegyně, aby se zeptala, co to mám za parfém, že ho cítí všude, kde projdu (jooo, tak pokud byste chtěli být tajným agentem, tak ho nepoužívejte, joo :)

Lancome La vie est Belle

Lahvička 100ml vychází na cca 2060 Kč a vydrží skutečně dlouho, protože tím, že vůně vydrží celý den, nespotřebujete ji tolik. Nicméně před zakoupením si doporučuju počkat na Dny Marianne, které se konají od 13. do 15. září (pátek až neděle). Protože s kuponem z aktuálního vydání Marianne dostanete 20% slevu na celý sortiment na pobočkách v ČR + dárek k nákupu. Další sleva - a to až 40% je pak na vybrané značky při nákupu online. Shrnuto, podtrženo, celkově najdete v časopisu Marianne 10 různých Notino slevových kupónku, což by upřímně byla hrozná škoda nevyužít :)

Složení vůně
Hlava: černý rybíz, hruška
Srdce: jasmín, kosatec, květ pomerančovníku
Základ: pačuli, pralinka, tonka fazole, vanilka.

Napoprvé se přiznám, že jsem měla obavy, aby na mě vůně nebyla příliš aromatická a nebolela mě z ní hlava. Nakonec jsem se do ní absolutně zamilovala a používala ji denně celé léto. Vůně je ve finále lehká a hodně příjemná. Po nastříkání se rozleží a voní úplně jinak.
Jestli bych měla jmenovat největšího "držáka", tj. vůni, co nejdéle vydrží ze všech, které jsem kdy měla, tak to nebude Armani Si ani Euphoria CK, ale bude to práve Lancome.

Lancome La vie est Belle

(Barter spolupráce s Notino.cz)

You Might Also Like

0 komentářů