Na dně I.

By 8:00

Poslední dobou nestíhám psát tolik, kolik bych si přála, takže mi rukama prošla velká spousta kosmetiky, kterou jsem zkrátka nestihla zrecenzovat. Ale byla by škoda ji tady vůbec nezmínit. Některé kousky totiž stojí za to, aby se o jejich kvalitách vědělo. Proto jsem se rozhodla vám sepsat svoje první spotřebováno.



Začneme dekorativkou...
Makeup Rimmel - Lasting finish, 200 Soft beige
Tento makeup je můj nejoblíbenější makeup vůbec. Nedám na něj dopustit. Doma mám všechny odstíny a používám ho celoročně. Doporučuju ho spíše suché až normální pleti. Makeup je středně tekutý, středně mastný (je třeba ho zapudrovat), vydrží celý den a zvládá i šílené venkovní teploty či mráz. Neleze do vrásek a je středně krycí. 
Koupila bych si znovu: ANO, kupuju si ho už několik let.

Báze je určená k odstranění známek únavy pleti. Obličej projasní, dodává mu jemný pigment, není ani mastná ani suchá. Makeup pak na ní pěkně sedne a drží o něco déle. Nemastí obličej. Navíc nádherně voní. 
Koupila bych si znovu: ANO, báze mi vyhovuje a nemám ji co vytknout.

Skin Primer - Gabriela Salvette, Pore minimalized
Tato báze pod makeup minimalizuje viditelnost pórů. Má tělovou barvu, ale po rozetření barva zmizí. Je bez vůně. S póry problém nemám, takže bohužel neposoudím, jak moc funguje, nicméně má takovou hrozně jemnou až klouzavou konzistenci. Makeup na ni drží. Není špatná, ale není to žádné WOW.
Koupila bych si znovu: NEVÍM, báze není špatná, ale na zadek si z ní nesednu. Více mi vyhovuje Bourjois.

Makeup Kiko Milano - Gold Waves, fluid foundation
Makeup má SPF 25, příjemnou středně tekutou konzistenci. Nebude nejspíše sedět příliš mastné pleti. Krytí je střední, navíc se dobře míchá s jinými makeupy (když  je třeba doladit odstín). Má lehce třpytivý nádech a na obličeji drží téměř celý den. Trošku mi vadí vůně, která "voní" celý den.
Koupila bych si znovu: ANO, mám ještě další v zásobě.


Linky ve fixu Dermacol - Precise Black
Zebru už používám cca rok. Je to už moje páté balení a musím říct, že jsem spokojená. Linky mají tenký hrot, se kterým se dobře pracuje. Dá se s nimi kreslit na stíny a vydrží - pokud nebrečíte nebo není moc vlhko. Linky sice nejsou voděodolné, ale v létě jsem je nosila a bylo to v pohodě. Navíc jsou poměrně levné. Stojí okolo stovky
Koupila bych si znovu: ANO, je to už páté balení.

Linky nejsou špatné, mají zajímavý hrot s kuličkou na konci, takže to chvíli potrvá, než se s nimi naučíte. Jsou voděodolné a vydrží celý den. ALE po pár použitích mi začaly "téct" a stal se z nich prostě málopigmentovaný fix na papír. Začaly se rozpíjet a na oči bych si už je nyní nedala.
Koupila bych si znovu: NE, ze začátku mi přišly fajn, ale ve finále mají slabou výdrž.

Voděodolné linky Essence - Liquid Ink
Tyhle linky používám už několik let a nedám na ně dopustit. Vydrží jak záchvaty pláče, alergii, tak sluníčko. Bohužel jsou tekuté, takže úplně nevyhovují prodlouženým řasám, proto se snažím najít alternativu v linkách ve fixu
Koupila bych si znovu: ANO, je to už moje Xté balení

Řasenka Maybelline the Colossal Volum
Voděodolná verze této řasenky je asi nejlepší řasenka vůbec. Nevoděodolná verze není špatná, ale na zadek si z ní nesednu. Je poměrně tekutá, řasy prodlouží, ale zároveň částečně i slepí. Znám kvalitnější řasenky. Pokud bychom se bavili o řadě "Waterproof", tak tu bych doporučila všemi deseti.
Koupila bych si znovu: NE

Řasenka NYC Get it all Las#tag
Tato řasenka je úplně typický úkaz tekuté řasenky, která slepí na co přijde. Na spodní řasy není špatná, ale na ty horní ji nedoporučuju. Má sice parádní štěteček, ale její konzistence je taková jakoby těžká, takže řasy okamžitě zplihnou.
Koupila bych si znovu: NE

Upřímně...tato tužka nemá konkurenci. Je to to nejlepší, co jsem kdy na obočí měla. Ale hrozně rychle se spotřebuje a není to zrovna levná záležitost. Na celou recenzi se můžete kouknout SEM.
Koupila bych si znovu: ANO


Rtěnka NYX Lingerie, odstín Bedtime flirt
Je to už moje druhé balení a vždycky, když nevím, co na pusu, sáhnu to této NYXce. Je skvělá. Vydrží středně dlouho, ale hlavně nevysušuje a má přirozený odstín, který se hodí ke každému líčení.
Koupila bych si znovu: ANO

Rtěnka NYX, Soft Matte, Budapest
Pokud bych měla jmenovat podzimní rtěnku, bude to Budapešť. Je krásná, má úžasně sytou barvu a můžu se na ni spolehnout - nevydrží sice všechno, ale je to ten typ rtěnky, u které víte, že se nikde blbě nerozmaže, nerozpije a víte, co od ní čekat.
Koupila bych si znovu: ANO



Deodoranty Dove, invisible dry a invisible care
Tyto deodoranty patří k takovým těm držákům, na které se mohu spolehnou. Vydrží celý den (i když většinou se odpoledne znovu nastříkám) a zvládly i letošní tropické teploty. Navíc jsou částečně voděodolné, takže jsem je používala i na dovče u moře. Mají příjemnou vůni, kterou ale moc nevnímám a dají se sehnat téměř všude.
Koupila bych znovu: ANO


Sprchový gel, Nivea Creme oil Pearls
Sprcháče si vybírám podle vůně a podle ceny. Sahám většinou po tom, co je ve slevě a hezky voní. Nemám suchou ani jinak problematickou pokožku, takže je mi tak nějak jedno, co používám. Tento krémový sprchový gel mi vyhovoval jak vůní, tak hrozně příjemnou konzistencí.
Koupila bych znovu: ANO

Sprchový gel, Palmolive Aroma Sensations, So Luminous
Vůně makadamového ořechu a pivoňky je moje. Voní úžasně a hlavně celkem dlouho na těle vydrží.
Koupila bych si znovu: ANO

Sprchový gel - Yves Rocher - Fleur de coton Mimosa
YR sprcháče mám asi ze všech nejraději. Mají totiž roztomilé balení a nepřekonatelnou kombinací vůní. Hrozně ráda si je kupuju a ani mi nevadí, když je dostanu. Navíc je to vůně co vydrží.
Koupila bych znovu: ANO

Koncentrovaný šampon Yves Rocher I Love my planet
Výhoda koncentrovaných produktů je v tom, že k použití stačí jenom kapka. Okay, taková je teorie. A teď mi ukažte člověka, který to dodržuje. Já teda ne. Proto mi každá lahvička koncentrované kosmetiky vydrží chvilku. Tento šampon byl průkopník u YR, ale já se přiznám, že mě nezaujal. Na vlasy mi neseděl, a tak jsem z něj časem udělala sprchový gel
Koupila bych si znovu: NE


Tělové mléko Escada Fiesta Carioca
Tak toto mléko patří k mým celoročním parťákům. Značku Escada mám moc ráda, protože má samé ovocné a květinové vůně a to je něco pro mě. Fiesta je úžasně voňavá a na těle vydrží pěkně dlouho, navíc má skvělou konzistenci, která není mastná, a tak nedělá fleky na oblečení.
Koupila bych si znovu: ANO

Micelárka Kiko Milano - Pure Clean Micelar Water
Po micelárce jsem sáhla protože byla ve slevě a já chtěla vyzkoušet něco nového. A díkybohu, že jsem tak udělala. Je totiž úžasná. Nádherně voní, hravě si poradí s každým makeupem a odstraní i voděodolné líčení během chvilky. Navíc je poměrně šetrná k mým řasám. Doma už mám třetí balení
Koupila bych si znovu: ANO


Jeden z těch lepších šamponu, které jsem kdy měla. Krásně voní, je určen zničeným vlasům, kterým pomáhá v regeneraci a zbytečně nemastí.
Koupila bych si znovu: ANO


Lak na vlasy Pantene
Lak má úroveň, takže by měl pořádně zafixovat každý účes a navíc vlasy nevysušit. Musím říct, že laky na vlasy jsem dlouho nepoužívala, protože mi vadilo, že po nich vlasy lepí a jsou rychle mastné. To naštěstí není případ Pantene. Nemám, co bych mu vytkla. Neudrží sice účes celý den takový, jaký byl ráno, ale dost mi pomáhá i tak.
Koupila bych si znovu: ANO

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Podobné články mám ráda, takže super a doufám, že budou i do budoucna. Tolik dekorativky, to bych také potřebovala. Doma mě teď čekají koncentrované sprcháče a také nevěřím tomu, že nebudu plýtvat.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Koncetrovanými sprcháči jsem se zatím nenechala nikddy zlákat - právě z toho důvodu, co píšeš. A zaujal mne ten sprháč od Nivey

    OdpovědětVymazat
  3. Súhlasím, že Rimmel make-up je fakt výborný. :) A Colossal Volume teda nenadchla ani mňa. :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Súhlasím, že Rimmel make-up je fakt výborný. :) A Colossal Volume teda nenadchla ani mňa. :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Voděodolné linky od Essence miluji, to samé makeupy od Rimmelu, používám tedy stay matte, ale zkusila jsem různé i ten, který zmiňuješ a oproti jiným značkám jsem byla vždy spokojená. Dove mi moc nevyhovuje, pouze sprcháče.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sprcháč Palmolive mám veľmi rada, je skvelý. Mám už druhé balenie.

    OdpovědětVymazat