Nejlepší produkty na obočí - Benefit [Precisely, my brow + 24-HR brow setter]?

By 12:50 , ,

Jsou produkty, které potřebuju testovat dlouhou dobu, abych věděla, co si o nich myslet, a pak jsou věci, které zkusím dvakrát, třikrát a hned vím.



Typickým příkladem jsou produkty Benefit. Do těch se buď zamiluju hned anebo nikdy. Třeba takové oční stíny mě příliš nezaujaly, stejně jako minimálně používám tvářenku Gold Rush, na druhou stranu Hoola a paletka Bronze Squad nemají konkurenci. 
Dneska se podíváme na zoubek dvěma produktům na obočí. Bude se jednat o 24-HR Brow Setter a Precisely, my brow pencil.

Tužku na obočí Precisely, my brow pencil  seženete za 790,- Kč. Já ji mám v odstínu 4 (celkem je k dostání 12 odstínů). Má dvě strany - štěteček na pročesání a tužku s tenkým hrotem, který je vysouvací. Tužka je poměrně tuhá a nerozmazává se. Na ruku toho s ní moc nenakreslíte (má úplně jinou konzistenci než všechny odstatní tužky, které jsem kdy zkoušela), ale na obočí je výborná. Dokreslí ho okamžitě, pár tahy. Obočí vypadá sytě, přirozeně a upraveně.

Záleží na každém, jaký tvar zvolí a jakým způsobem si obočí maluje. Já zpravidla obočí pouze zvýrazňuju a domaluju části, které mi nerostou. Nejsem profík v tomto ohledu a takové ty dokonalé tvary jako z insta fotek mi moc nejdou, a pokud, tak mi stejně nesluší. Za těch pár let jsem si už našla svůj tvar a styl, a ten neměním.

Celou dobu jsem preferovala pudrové produkty na obočí, protože s nimi to bylo snadné. Nebudu kecat - tužky šly dost mimo mě, protože jsem s jejich pomocí vypadala jak zmalovanej Brežněv. Precisely, my brow je tak první tužka na oči, která mi sedla, se kterou se perfektně pracuje a je úplně jedno, jestli jste MUA nebo začátečník. Sedne prostě každému a naučíte se s ni jednoduše a rychle. 
Precisely se tak stalo jedním z mých TOP produktů, které používám denně a až dojde, půjdu si pro nové balení.



24-HR Brow setter je bezbarvý fixační gel na obočí. Má 7 ml a stojí 790,- Kč. Jedná se o gel, který má obočí zkrotit a zafixovat a není už podstatné, zda si obočí dokreslujete nebo nikoliv. Kartáček má dvě velikosti a dobře se s ním pracuje. Gel by měl vydržet 24h a obočí tak zachovat ve stále krásném tvaru,což potvrzuju. Nicméně, pokud si už jednou obočí zafixujete, další úprava a dokreslení, jsou téměř nemožné.




Oba produkty jsem podrobila zatěžkávací zkoušce. Vyrazila jsem na Avon pochod, kdy jsem se 4 hodiny pražila n slunci, kde bylo okolo 45°C stupnů, mezi davy lidí. Potila jsem se jak divá a zatímco makeup mi z obličeje sjel, obočí zústalo naprosto netknuté. Přežilo dokonce i sprchu a koupání v bazénu, takže za mě obrovský palec nahoru a vřele doporučení. Už začínám chápat, proč je Benefit profík na obočí.

You Might Also Like

3 komentářů