Když podlehnete proutěné kabelce

By 8:00

Tak schválně..
Kdo z Vás podlehl trendu proutěných kabelek?
Kdo má doma nějakou takovou "plážovou" tašku? Ať už tu kulatou přes rameno nebo do ruky?



Podlehla jsem i já. I když ne úmyslně. Původně jsem nic takového nechtěla, ale pak jsme s mamkou navštívili tradiční víkendové trhy v Regensburgu, kde bylo několik stánků s těmito kráskami v Provence stylu. Byly ručně dělané a prodávala je rodinka z Francie. Natolik mě nadchlo, že se nejedná o tradiční výrobu typu H&M (kde platíte šílené peníze obchoďáku - nikoliv tomu, kdo danou věc vyrobí), že jsem si tuhle krásku pořídila. V kombinaci s černou barvou, která je prostě základ a hodí se ke všemu. Taška má navíc uvnitř zavazovací pytlík, takže vám do ni nikdo nehrábne ani do ni nebude čučet.

Co vám budu říkat. Nejprve jsem nevěděla, zda ji unosím, ale s příchodem horkého léta, ji nosím téměř denně. Perfektně se hodí k letním šatům a sukním, dá se krásně zkombinovat s letními sandálkami a z každého běžného outfitu udělá netradiční outfit.
Navíc mě těší, že se nejedná o klasickou velkovýrobu, ale o nadčasový ručně dělaný kousek, který nemá každej.


sukně - Aliexpress, boty - časnaboty.cz, top - Promod





You Might Also Like

5 komentářů

  1. Jako vždy ti to moc sluší :)
    Mě se tyto kabelky začínají líbit víc a víc, ale furt si říkám, že bych jí neunosila a snažím se odolávat... :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. velmi pekná kabelka, ja som tiež podľahla a jednu v Zare kúpila :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mne je kabelka s jedním vnitřním prostorem velká past - nedokážu v ní udržet pořádek. Takže můj momentální favorit je kožený městský batůžek se spoustou kapes a kapsiček. Ale musím přiznat, že tvá kabelka vypadá dobře

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem nepodlehla, ale musím říct, že ty proutěnky vypadají moc pěkně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat