Vůně letošního léta? Escada Miami Blossom

By 9:00 , , ,

Pamatuju si na svoji úplně první vůni, kterou jsem kdy dostala. Když opomenu všechny ty vzorečky z Avonu, tak moji první vůni byla Escada. Už přesně nevím, která konkrétně to byla, ale dodnes si pamatuju rok 2011 a divokou ovocnou Rockin Rio, kterou mi každý záviděl (a pamatuju si, jak mi ji pochválila i moje tehdejší "dětská láska" :D) . Ananas, papája, mandarinka, broskev. To bylo moje. Na poličce jsem měla slušnou sbírku všech letních ovocných Escad a každé narozky se těšila na novou lahvičku, kterou mi mamka vozila z Andorry. 

Escada Miami blossom

Rockin Rio už nemám. Ale nyní se na moji poličce vyskytuje loňské melounové Sorbetto Rosso a Miami Bloosom, která je pro změnu hit letošního roku.

Vůni jsem si koupila ve 100 ml, protože v létě nepoužívám téměř nic jiného než Escadu. Z ní totiž nebolí hlava, je lehká, ovocná, letní a hrozně příjemná i na každodenní nošení. Navíc cenově se pohybuje okolo 1099,- což není zas taková raketa, takže je to taková ta vůně na cesty a na výlety a když vám ji rozbijou v kufru v letadle, tak se nemáte chuť odstřelit, jako tomu je v případě třeba takového Chanelu nebo YSL.

Escada Miami Blossom

Miami Blossom je květinovo-ovocná vůně.
Hlava: borůvka, pomeranč, vodní meloud
Srdce: ananas, jasmín, tahitská gardénie, tuberóza
Základ: ambroxan, pižmo, santálové dřevo 




Jestli bych ji měla nějak charakterizovat, tak řeknu, že voní jako dovolená. Párty. Zábava. Konec stereotypů. Svoboda. Nevím, jak jinak si představit vůni léta než jako Miami Blossom.
Jestli bych si ji koupila znovu? ANO. Jediné, co mě na ni trošku mrzí, je horší výdrž, na druhou stranu se nejedná o parfém, ale o toaletní vodu, takže je třeba počítat s tím, že nikdy nebude vonět tak dlouho jako třeba YSL Black Opium, které je pro změnu moji zimní vůní.

Escada Miami Blossom

Btw. A pokud si na Notino.cz objednáte letní parfém z kolekce letních bestsellerů, dostanete k nákupu plážovou tašku.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Možno si ma práve inšpirovala, nakoľko už dlhšie pátram po krásnej sviežej ovocnej vôni na leto. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že si přes monitor nemohu přičichnout.. vůni vůbec neznám, ale teď na léto hledám nějakou novou :) tak si jí zajdu asi někam očuchat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Už jen podle toho balení vypadá jako super letní vůně. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat