Fungují tablety a bylinky na odvodnění?

By 15:04 , ,

Ruku nahoru ten, koho netrápí pomerančová kůže.
Ruku nahoru ten, kdo hodně pije.
Ruku nahoru ten, kdo dodržuje všechny zásady zdravé stravy, nemá sedavou práci a nebere HA.

Za svůj život jsem přečetla tisíc stránek toho, jak má vypadat vyvážený jídelníček, co by člověk měl a neměl konzumovat, jak by měl žít. Teoretické zkušenosti mám. Horší to je pak s praxí. Protože v reálném každodenním životě jde dodržovat jenom zlomek toho, co by se správně mělo.



Od dětství mě trápí celulitida. Jenže v té době to ještě nikdo neřešil. Skutečný boom přišel teprve před pár lety. Začalo se mluvit o lymfatickém systému, o tom, že člověk musí hodně pít, že nevhodná životospráva zavodňuje organismus....
Před těmi pár lety jsem taky spadla do  propasti zvané diety. Za život jsem vyzkoušela desítky různých diet, úprav stravy... a i když je hlídání se náročné, některé návyky mi zůstaly doteď.

Jedna ze zásad, jak pečovat o zdraví, je hodně pít. 2,5 litru vody denně = pročištění organismu = menší riziko zadržování vody v těle = snadnější hubnutí.
Za svůj život jsem se naučila hodně pít. 2,5 až 3,5 litrů vody denně mi nedělá problém a vlastně si už svůj život nedokážu představit bez hrnku/skleničky/PETky v ruce.

Někomu pitný režim stačí, někdo má problémy se zavodněním organismu i tak. A tento případ jsem já. Prakticky by se dalo říct, že když málo piju, jsem schopná přibrat i 3kg za den, proto jsem se před rokem rozhodla, že začnu brát doplněk stravy - bylinky na odvodnění. Vyzkoušela jsem snad už všechny druhy, ale nejspokojenější jsem byla se značkou Kneipp - 3 bylinky na odvodnění, ke kterým jsem se vždycky vrátila. Proto když mi bylo nabídnuto, jestli produkty nechci vyzkoušet a napsat o nich, nemohla jsem říct ne. :) Vždyť je používám už pěknou dobu!  :) 


K čemu bylinky slouží a jak je užívat?
Tablety na odvodnění pomáhají pomocí bylinek z těla dostávat přebytečnou vodu, která se projevuje hlavně ve formě celulitidy nebo otoků (jo, tak na ty trpím při dlouhém cestování).
Konzumují se 2-4x denně před jídlem. 
Pomáhají i při hubnutí (řekněme, že mě osobně hodně pomohly, když jsem si hlídala jídelníček. A abych nepůsobila jako chodící reklama, tak podotýkám, že nejsem jediná, kdo je užívá. Moje kámošky je používají taky - nezávisle na mně)
Tobolky nemají žádnou chuť. Prostě se zapijou a dobrý.
V kombinaci s dostatkem vody mají za následek, že člověk chodí častěji na WC a cítí se méně otekle (nevím, jak to popsat. Prostě to cítíte.).
Jedno balení stojí okolo 249,- a obsahuje 60 tobolek, což je množství pro jednu kůru. S tím, že po každé kůře by si člověk měl dát pauzu, a pak ji znovu zopakovat. Značka Kneipp vyrábí přírodní kosmetiku a bylinné doplňky stravy, takže i složení tobolek je čistě přírodní - hořčík, biotin, petržel, jalovec, kopřiva. 

Kdy dochází k zadržování vody v těle?
Pokud málo pijete, nezdravě jíte, máte příliš stresu, sedavé zaměstnání, méně pohybu, hodně solíte nebo máte zvýšený příjem sodíku či draslíku, dochází k zadržování vody v těle, které se projevuje nemožností zhubnout, celulitidou, nadměrným pocením nebo třeba opucháním nohou.

Tobolky kombinuji s Kneipp šumivými tabletami na odvodnění, které piju každé ráno po probuzení a večer k večeři. Šuměnky nejsou sladké, ale zároveň nejsou bez chuti. V létě příjemně osvěží. Pijou se 2x denně. Obsahují výtažky z listů kopřivy dvoudomé, hořčík, vápník, vitamíny C a E a kofein, který pomůže s nastartováním metabolismu.  Jedno balení stojí cca 129,-


Shrnuto, podtrženo. Produkty na odvodnění mi pomáhají. Cítím se lépe, nejsem tolik opuchlá a hlavně když něco vypiju, jdu si odskočit (dřív jsem byla schopná vypít litr vody a nic). Dají se sehnat buď online nebo v jakékoliv drogerii Teta či DM. Tobolky na jednu kůru stojí 249,- šumivé tablety 129,-Kč. Oba produkty kombinuju a začínám den šumivou tabletou.

Btw: Pokud by Vás toto téma zajímalo, mrkněte na článek Lymfatické masáže proti celulitidě a rázová vlna X-Wave - moje zkušenost.


(Barter spolupráce se značkou  Kneipp)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Nápoje ze šumivých tablet nemám ráda, ale ty tobolky bych mohla vyzkoušet. Zvlášť v horkém počasí mám občas problém s otékáním kotníků... Sice určitě piju dost, ale sedavé zaměstnání, solení a asi ne úplně ideální jídelníček mými hříchy budou ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud ti to pomáhá je to fajn, ne vždy se člověku podaří najít to, kde je problém a následné řešení:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za článek. Co se týče zadržování vody v těle, hledala jsem si další články. Jeden zajímavý najdete tady: https://www.kneipp.com/cz_cs/svet-kneippu/zustat-zdravy-a-fit/zadrzovani-vody-v-tele-priciny-a-reseni/ - tak uvidíme, co zabere u mě.

    OdpovědětVymazat