Proměna v pruderního důchodce

By 8:14

Dovolenou nejvíce potřebuje ten, kdo se z ní právě vrátil.

Za tuhle větu se klidně podepíšu. Úplně mi totiž mluví z duše. Ne, že bych Prahu a život v ČR nemilovala, ale čím jsem starší, tím jsem spokojenější, když mám svatý klid, nemusím nikam chodit, nic řešit, s nikým mluvit, po práci jdu rovnou domů a jdu brzo spát. Anebo naopak. Miluju, když můžu někam odcestovat a tam si užívat dobrodružný život, během kterého se zapomene na všechny průsery všedního dne a rebelsky se bude vstávat o 4 hodiny později než obvykle.


Je vtipné, jak se člověku mění priority. Zatímco v dobách dospívání jsem byla těžký emík a nejraději seděla u počítače, dělala colorky ve photoshopu a psala blogísek o emo kapelách (kdo to dělal taky?? Ha? Přiznejte se ♥), kolem osmnácti jsem se rázem stala party girl, která vymetala všechny mejdany, a tak si svůj život od 18 do svých 22 let upřímně moc nepamatuju :D (narozdíl od mých jater a žaludku)

A teď? Teď je ze mě prudérní babka, co si ráda dá na hlavu natáčky a doma místo odpovídání na zprávy na socko sítích, poklízí :D Největší radost mám z nového vysavače nebo když koupím prášek ve slevě. Na jednu stranu mě moje proměna dost sejří a tak si každý večer řeknu "od rána se začnu chovat "rozumně", zase začnu pít alkohol a chodit pařit a dělat spoustu blbých rozhodnutí", nicméně když nastane pátek nebo sobota večer, nazuju si chlupaté papuče a usednu ke Candy Crush. Z představy divoké noci mimo domov, se mi naježí veškerý vlasový a chlupový porost.

Jako co si budeme povídat, už to není co to bývalo. Jediné, co mi zůstalo, je moje láska ke všem těm kabelkám, oblečení a patlátkům na obličej. #realita

Kalhoty - F&F, kabelka - Mohito, boty - Lamour, top - Primark





You Might Also Like

3 komentářů

  1. Heh, na colorky si pamatuju, no to byly krásná léta! :D :D :D
    Jinak jako bys mi mluvila z duše. Já sice nikdy takováhle party girl nebyla, ale občas jsem na party zašla. Teď, když slyším party, dělám, že neexistuji a jen doufám, že po mě někdo nebude chtít, abych tam šla. A když ano, dovolí mi odejít před půlnocí! Samozřejmě na každou party radši řídím, aby nehrozilo, že mě někdo bude nalévat alkoholem. No, mám to skvěle vymyšlený!

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Mně zůstala láska k pohorám. Ale už se raději z výšlapu vracím do hotelu s dobrou restaurací než bych uléhala pod širák a někde u tří smrčků vařila v ešusu polívku ze sáčku ;-)
    MMCh -ten outfit ti sluší

    OdpovědětVymazat
  3. Tak nad čistícími prášky ještě nepřemýšlím, ale za to nad jídlem :D co doma uvařit a podobně... s stále sjíždím letáky o slevách v marketech xD

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat