Šampon + maska Wella Enrich - stojí za to nebo se jedná o instagramový boom?

By 9:00 , , ,

Znáte to.
Instagram a Youtube je plný nějakýho produktu, který se vám vryje do paměti a začnete uvažovat, jestli ho náhodou taky nepotřebujete.
Poslední dobou jsem často narážela na oranžové vlasové produkty Wella - Enrich, a tak, když mi došel šampon, jsem se rozhodla, že mu dám šanci. Objednala jsem si šampon a masku.
Oba produkty jsem ukořistila ve slevě a vyšly dohromady na něco okolo 200 Kč na Elnino.
Jedná se o profesionální řadu, která je určená pro silné suché a poškozené vlasy. Řada obsahuje regenerační komplex z bambuckého másla, který vlasy vydatně regeneruje a dodává jim novou vitalitu a zářivý lesk. Vlasy tak získají ztracenou hebkost, lesk, pružnost a lépe se upravují.



Oba produkty – jak maska, tak šampon krásně voní. Mají pevný oranžový obal, který nezaujme ani neurazí. Prostě taková ta klasika. Šampon má 250  ml, maska 150 ml. Opět je třeba zmínit, že absolutně nechápu, proč se šampony vyrábějí v daleko větším balení než masky či kondicionéry. Přece jenom šamponu člověk spotřebuje méně, protože pění. Masku i kondicionér je třeba nanášet ve větší vrstvě. 

Šampon je středně tekutý, dobře pění a stačí ho poměrně malé množství. Dobře se s ním pracuje. To samé s maskou. Dobře se smývá a nechává vlasy hladké a jemné.

Kámen úrazu ale přijde ve chvíli, kdy okamžitě vlasy nevysušíte, ale hodíte je třeba do culíku a vysušíte je až za nějakou dobu. Pak se totiž neskutečně zamotají a jdou hodně špatně rozčesat (pokud ovšem nemáte ukázkové bezchybné vlasy, které nejsou suché ani roztřepené. Ale pak byste si asi nekupovali tento šampon, že).


Vlasy mají po umytí objem – ať už fénujete nebo ne. Stačí je prohrábnout rukou a vypadají dobře. Ani žehlení ten objem nepokazí. Jsou vzdušné, jdou snadno učesat a upravit, ale jsou hodně suché. Nepopírám, že teď v létě mám poněkud sušší vlasy, na druhou stranu jsem nikdy neměla takový problém, že by mi trčely na všechny strany a vyloženě by šlo vidět, že potřebují výživu. To u této vlasové péče bohužel potřebuju.


Ve finále si člověk vlastně moc nevybere, buď má obrovský objem anebo má vlasy vyživené. Většina vyživujících produktů totiž vlasy zatěžuje a vlasy jsou pak zplihlé. Anebo dodají vlasům objem, ale pak jste na štíru s výživou.

Jestli bych si koupila produkty znovu? Ne. Řada mě sice vyšla na 200 Kč, hezky voní a dělá krásný objem, nicméně není určená suchým a polámaným vlasům. Takže doporučuju spíše slečnám, které se narodily s pořádnou a zdravou kšticí.


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Já bych si to asi nekoupila, ani tak nejde o cenu nebo recenze apodobně, ale spíš sahám po jiných značkách a moc nezkoušeím, pouze občas. :) Nicméně, když jsem ještě chodila ke kadečnici a používala kosmetickou řadu Wella, tak jsem s tím byla hrozně moc spokojená. :) Ale asi tohle moc nevyšlo no.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    já jsem taky všimla, jak se tato řada objevuje u mnoha youtuberek a blogerek a to mi vždy přijde dost podezřelé. Taky se mi v létě vlasy horší, jsou více vysušené a hlavně mi padají a rozjede se mi ekzém a lupy (fakt nesnáším horko). Tak nevím, co bych měla používat dříve - vyživují, proti padání, aby nebyly vysušené... Škoda, že ještě někdo nevymyslel nějakou péči, která by toto všechno kombinovala...
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tyhle dva produkty si asi na základě tvé recenze nechám ujít...

    OdpovědětVymazat