Jaká je nová řada Avon Mark? Konečně linky, které vydží všechno?

By 9:00 , ,

Když jsem před měsícem absolvovala Avon pochod za blogerky, bylo asi 35 stupňů. Nedalo se dýchat ani žít. Teklo ze mě a já si říkala, že než vůbec někam dojdu, steče mi makeup na tričko.
Na sobě jsem měla – tyrkysovou a fialovou voděodolnou linku na oči the BIG gel paint pencil, rozjasňovač Flashlight fix Iluminating drops, lak na nehty Nail Style Studio a černou tekutou linku the BIG DOT. A ten den vlastně začalo celé tohle testování festivalové kosmetiky v extrémních podmínkách.
Nová řada kosmetiky Mark obsahuje barevné líčení ideální na fesťáky – barevné linky, laky, rozjasňovače, řasenky, linky ve fixu a razítka.








Gelová tužka na oči The BIG gel paint pencil je nově k dostání ve stříbrné, tyrkysové a tmavě fialové barvě. Má poměrně měkký hrot, se kterým se dobře pracuje, tužka se nerozmazává, nedělá fleky a je velice intenzivní – na očích doslova září.
Co mě velice překvapilo, je, že jakmile linku nanesete, ve stejné intenzitě ji večer odlíčíte. Z oka se téměř nehne a neohrozí ji ani pot či slzy. Ještě nikdy jsem se nesetkala s takovou výdrží. O to víc mě mrzí, že je k dostání jen v pár odstínech, protože tohle je produkt, který se fakt vyplatí, při troše šikovnosti ji lze použít i jako oční stíny, u kterých máte jistotu, že se za celý den ani nehnou. Jen tak mimochodem – odlíčíte ji pouze silnou vrstvou micelárky – doporučuju raději dvoufázovou. 



Dalším naprostým trhákem jsou tekuté rozjasňovače Flashlight fix Iluminating drops, které jsou dostupné ve třech odstínech – meruňkovo-bronzový, růžový a stříbrný do fialova. K moji pleti jde perfektně ten meruňkový. Rozjasňovače nanesete na make-up (já nanáším pod oči) a rozetřete do ztracena. Pak už jenom stačí trošinku přepudrovat podle zvyku (nemusíte ho pudrovat, já to dělám, abych sjednotila pleť a trošku ho zjemnila). Je ho třeba opravdu malé množství – dvě malé kapky, protože jinak se budete lesknout jak pleška na sluníčku. Rozjasňovač má totiž lesk jak blesk a dokonale obličej rozzáří a projasní. Výdrž je pak celodenní. Přiznám se, že doteď jsem používala výhradně pudrové rozjasňovače, ale teď mám nového favorita, na kterého nedám dopustit. Používám ho denně a hodně mi pomáhá, když je moje pleť unavená. Tento produkt není navíc mastný, neflekatí a okamžitě zasychá. Za mě jde tedy o nejlepší rozjasňovač, který jsem kdy měla.




Zlatý střed je pak černý fix s kuličkovým hrotem the BIG DOT, kterým jdou udělat precizní linky – ale musíte chvilku trénovat. Pokud si děláte linky až ke koutku ona, dost pravděpodobně se vám to úplně nepovede. Kuličkový aplikátor je příjemný na udělání linky z půlky oka nebo na ocásek, ale tenkou linku u koutku oka s ním uděláte těžko. Co se týká výdrže, není špatná, ale zároveň není perfektní. Po pár hodinách na sluníčku ztrácí na intenzitě a trošku se rozmaže. Tento fix bych srovnala se zebřím fixem od Dermacol. Jsou dost podobné.


Řasenka Big and Magical není špatná. Je k dostání v modré a růžové barvě. Kupodivu jde vidět i na tmavých řasách a krásného efektu dosáhnete i když ji použijete na obočí – pro ty, kteří mají rádi divočinu. Pokud tedy sháníte barevnou řasenku, neuděláte s ní krok vedle. Ale na denní nošení to fakt není :)

Laky na nehty Nail Style Studio Mystican Fantasies mě upřímně příliš nezaujaly. Jemně růžová ani modrá nejsou moje odstíny. Navíc laky málo kryjou, a tak jsem potřebovala 3 vrstvy, než nehty vypadaly přijatelně. Výhodou je, že poměrně rychle schnout a mají příjemný štěteček, se kterým se dobře pracuje. Výdrž je průměrná. Celkově mě ale příliš nezaujaly a nekoupila bych si je.



Tiskátka na obličej Spotlight jsou v dostání ve tvaru blesku a hvězdičky. S hvězdičkou se dobře pracuje, vypadá na obličeji pěkně, blesk už tak hezky nevypadá – navíc musíte dávat pozor, abyste si na tvář neobtiskli ohraničení fixu. Výdrž není špatná – odlíčit jdou špatně, ale velice snadno se rozmazávají, pokud se například zapotíte nebo zmoknete. Pokud ale sundáte rozmazanou vrstvu, základ vám na obličeji zůstane. 


Pokud bych měla Festivalovou řadu shrnout, určitě se povedla. Mezi produkty není nic vyloženě špatného. Moc mi nesedí lak na nehty, ale já jsem celkově na laky hodně náročná. Znovu bych si určitě koupila rozjasňovací kapky i barevné gelové oční linky, které nemají konkurenci. Taky bych nejspíše sáhla po fixu. Barevné řasenky za to stojí, pokud máte rádi divoké líčení. Tiskátka jsou taky příjemnou letní změnou, kterou však při denním líčení nevyužijete.


(Barter spolupráce s Avon) 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Wow, celá řada vypadá poměrně povedeně. Myslím, že zase po čase budu muset z Avonu něco objednat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kolekce na léto. Barevné tužky a rozjasňovače vypadají super.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu, produkty sa mi fakt páčia, hoci, ako sa poznám, by som ich veľmi sama nevyužila. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Tie rozjasňovače sú super. Tiež som doposiaľ používala iba kompaktné čiže púdrové, ale toto je môj nový nováčik. Sú totiž fakt perfektné a skvelo sa nosia, ten lesk je viditeľný hned. Linky mi prídu super čo sa týka aplikácie, ale veľa toho v lete nevydržia.

    OdpovědětVymazat