Alpecin - Coffein shampoo [Recenze]

By 11:48 , ,

V článku My hair routine jsem psala o tom, že si v poslední době (cca 3 měsíce) myju vlasy kofeinovým šamponem Alpecin. Myslím, že čtvrt roku je dost dlouhá doba na to, abych mohla světu sdělit výsledky:) Na začátek bych chtěla říct, že tato recenze je určená jak ženám, tak mužům:) Takže pojďme na to! 


Vlasy si myju denně/obden. K jejich umytí používám kofeinový šampon a kondicionér (jakýkoliv - momentálně třeba Oil Wonders od Matrixu). Šampony ale střídám a v každé svoji domovině mám jiný, aby si moje vlasy moc nezvykly (což ony dělají často a pak pro mě daný přípravek přestane mít jakékoliv účinky. Ale tak to má každý. Je třeba přípravky na vlasy střídat, jenom každé vlasy si na ně zvyknou za různě dlouhou dobu).

  • Balení 
šampon má 250ml, pevný plastový obal, který se snadno nerozbije a cena se pohybuje okolo 170-200,- Kč:). Sehnat ho můžete buď na Parfums nebo v lékárnách (ae bacha! Ne ve všech!) 

  • Vůně 
Vzhledem k tomu, že se jedná o šampon prvotně pro muže, je i ta vůně čistě mužská. Ze začátku mi to trošku vadilo, ale člověk si zvykne. Zvlášť když k šamponu zároveň používáte kondicionér, tak to tu vůni přehluší. Navíc předpokládám, že většina z nás používá i nějaké další přípravky na vlasy s vůní (laky, termospreje, masky), takže se nemusíte bát, že byste voněly jako chlap. 


  • Účinky 
- zabraňuje vypadávání vlasů - no, ano. Dřív mi vlasy padaly opravdu hodně. Na jaře, v zimě, na podzim, v létě. Prostě stres. Lámaly se, štěpily - na to používám kvalitní vlasové olejíčky a pečující kondicionéry, ale celkově pozoruju, že při rozčesávání není celé umyvadlo plné vlasů. 
- posiluje vlasový kořínek - ano, přijde mi, jako kdyby vlasy byly nějak pevnější. A ani při mytí nepozoruju plný odtok vlasů. 
- podporuje růst zdravého vlasového vlákna - to, že šampon opravdu podporuje růst vlasů, vám potvrzuju. Tři týdny zpátky jsem si šla vlasy nabarvit. Už teď mám centimetrový odrůst, což jsem byla zvyklá mít až tak po měsíci a půl (na jednu stranu jsem z toho nadšená, na stranu druhou budu muset lítat ke kadeřnici asi co 2 měsíce). Navíc mi všude poletují takové ty baby vlásky. 
- obsahuje kofein podporující růst vlasů - vhodné pro vypadávající vlasy 


  • Použití 
Šampon nanesete na mokré vlasy a necháte tak 2 minuty působit - to, že působí, začnete cítit ve chvíli, kdy vás trošinku začne jakoby pálit hlava. Pak šampon smyjete. Vzhledem k tomu, že neobsahuje silikony ani žádné pěstící látky, doporučuji k němu používat buď kondicionér, nebo masku, aby vlasy byly vyživené
Asi jako u každého šamponu, tak i u tohoto poznáte účinky po dlouhodobém používání. Tipuju tak 2 měsíce, než se skutečně začne něco dít. 

  • Shrnutí: 
Šampon doporučuju všemi deseti. Vlasy po něm nejsou mastné, ale ani suché, mají tvar, jdou snáze učesat. Šampon zbytečně vlasy nezatěžuje. Dokonce se mi i přestaly pramínkovat a jsou použitelné i druhý den po umytí. Kofein působí velice blahodárně a pomáhá vlasům růst – za 3 týdny povyrostly o 1 cm! 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Kofein je na vlasy moc dobrý pomocník :-) . Tenhle šampon bych si sama asi nikdy nekoupila ale věřím že může být dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano. S padáním mi žádný šampon nepomohl tolik jako tento :)

      Vymazat
  2. Nemám s týmto šampónom skúsenosť, môj problém je skôr mastenie vlasov, ale predpokladám, že tento by pomohol aj na môj problém, kedže neobsahuje silikóny. Ako je to u teba - mastia sa ti pri používaní tohto šampónu vlasy tak rýchlo ako zvyčajne? Keďže ho používaš pol roka tak musíš byť určite spokojná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko,řeknu ti to takto: mastné vlasy mě taky hodně trápí. Vždycky jsem si je myla denně - ae někdy je to značně nepraktické, hlavně když někde přespávám. Ale když jsem začala používat tento šampon, tak se mi to maštění dost zlepšilo - šampon totiž neobsahuje žádné pěstící ošetřující látky, které by vlasy nějak více mastily či zatěžovaly, takže mi vlasy vydrží bez umytí i 2 dny! (na víc si netroufám). Kondicionér pak používám od půlky hlavy (nenanáším k pokožce)

      Vymazat
  3. Neviem si pomôcť ale na prvý pohlad mi to prišlo ako olej do auta :D ale rozhodne vyzerá zaujímavo:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Jo, no...nebo leštěnka na auto! Máš úplnou pravdu! Asi to je záměr, když je chlapský!:)

      Vymazat
  4. už chvíli uvažuji o tomto šamponu, hlavně kvůli tobě mě zaujal.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Mě ta vůně vážně hodně vadí. Přijde mi, že se mě drží zuby nehty :( Navíc mám hodně dlouhé vlasy a i když ho používám jen na vršek hlavy (jako každý šampon), tak je vždy za dva až tři týdny pryč. A protože není zrovna levný...
    Ale je pravda, že mi vždy pomůže. Vlasy mi padají víc, když jsem ve stresu, takže si ho jednou, dvakrát za rok pořídím. Mám ale i jiné favority, třeba Milva je úplně skvělá a mnohem lépe voní (když šampony střídáš, určo ji taky vyzkoušej, je super). Moje mamka ale používá Alpecin už asi dva roky a je s ním hrozně spokojená a nemá výhrady. Asi je to o každém z nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer za jak dlouho takovy sampon zabira proti řídnutí vlasů?

      Vymazat
    2. Dobrý den, řekla bych, že za takový měsíc uvidíte první výsledky. Na řídnutí vlasů bych vám možná spíš doporučila Neogen značky Fagron. Recenzi najdete tady vlasová péče totiž dělá i krásný vlasový objem. Sama ji teď používám. Ale alpecin taky není špatný.

      Vymazat