Český Krumlov - nejhezčí město u nás

By 9:30

Ahoj, ahoj!
Dnešní článek bude spíše plný fotek, než povídání, protože jsem celou sobotu pečlivě cvakala a v neděli upravovala :)
Nemůžu si pomoct, ale příjde mi, že letos to léto uteklo neskutečným způsobem. Jako by to bylo včera, když byl poslední školní den (ten den si pamatuju moc dobře. Porouchalo se mi auto a já celý den obvolávala servisy a snažila se nějak odborně popsat to, že je rozbitý a nevím, co mám jako dělat, protože jsem ženská a jedinou věc, co chápu je, že má auto čtyři kola a volant :). .


Jako by to bylo včera, kdy jsem slavila 28.8. svoje 28. narozeniny a měla z toho hroznou depku, protože moje očekávání, jak bude můj život v 28 letech vypadat, bylo úplně jiné.
No a teď tu je půlka září a já už teď vím, že absolutně nic nestíhám, protože se pořád něco děje! O prázdninách byla možná okurková sezóna, ale září se zatím zdá být skvělé a nadupané zajímavými výlety, akcemi, a já se tak nějak nestíhám nudit :)

kabelka - Furla, boty - Karl Lagerfeld (Zalando), kabát - F&F, jeany - F&F, top - Primark

První zářijový víkend jsem strávila s kámošema na Moravě, druhý v Českém Krumlově, příští vyrážíme do Berlína a hned ten další fičím na slučák lidí z rádia, kde jsem kdysi pracovala (nejhezčí časy...přiznám se, že si je hodně často připomínám a nejraději bych je vrátila). No a v polovině října balím kufry a vyrážím za exotikou na Kanárské ostrovy! Až takovej fičák to teď je!

O víkendu jsme vyrazili do Českého Krumlova. Přiznám se, že jsem tak nějak neměla tucha, jak to tam vypadá, a tak jsem se nechala překvapit až na poslední chvíli. Cesta z Prahy je sice poměrně dlouhá a krkolomná, ale určitě to stojí za to, protože toto městečko je podle mého asi nejkrásnější v celé ČR. Já vím, je tady ještě Praha, která je pro mě srdcovka, ale poslední dobou s ní trošku bojuju. Poslední dny se mi celkem zprotivila svoji špínou a tím, že se o ni absolutně nikdo nestará. Všude odpadky, špína, smrad a bezdomovci. Ani nevím, kdy jsem si to tak nějak víc uvědomila. Možná po návratu z Paříže, kterou jsem vždycky měla za špinavou, nicméně to, co jsem letos viděla, nebyla ta Paříž, kterou jsem znala, ale něco neskutečně krásného a udržovaného. O to víc mě zamrzelo, že naše krásná Praha vypadá tak, jak vypadá a já se bojím chodit třeba na takovej hlavák, protože jsem před měsícem byla svědkem dost krvavého incidentu.








Ale teď zpátky k Českému Krumlovu. Toto město se nachází v Jižních Čechách, asi půl hodiny od Budějek. Není nijak velké - cca 13tis obyvatel a jedná se spíše o turistickou atrakci. Více než české město, mi hrozně připomíná kombinaci rakouského Salzburgu a německého Norimberku či Regensburgu. Je takové úplně jiné, krásné, historické a protéká jim Vltava, takže je i plné vodáků na  raftech a loďkách.  A taky kaváren, trdelníků (věděli jste, že existuje trdelník s párkem? :D ) a zmrzlináren...
Noo..však posuďte sami, jak moc toto město stojí za výlet :)












Joo, a kdyby Vás to zajímalo, tak fotky jsou focené na mobil - Honor 10. Koupi tohoto telefonu jsem si tak nějak uvědomila, že můj stařičký Olympus Pen Pl 7 je už bohužel překonaný mobilem, a i kdybych se snažila sebevíc, ty fotky focené na něj tak pěkné nikdy nebudou.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Za mě také nejhezčí město, miluji Krumlov. Byl to vlastně první společný výlet, takže k němu mám nostalgický vztah. Pak jsem tam ještě byla na hudebním festivalu a na otáčivém hledišti, to byla nádhera a mohla bych tam jezdit každý rok :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Český Krumlov je nádherný, byla jsem tam už několikrát ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem slavila 28. ale do 28 mi ještě dva roky zbývají :-). Kači Krumlov je nádherný, já tam kdysi byla s našima, bohužel v té době jsem technice tolik nerozuměla - ne že bych ji rozuměla teď, no a foťák jsem tak dobrý neměla, takže tak krásné fotky jako máš ty bohužel nemám, to ti tiše závidím! :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat