Dermacol Aroma Ritual Body Scrub [Recenze]

By 10:08 , ,

Používáte peeling na tělo? Nebo preferujete ten na obličej?
Přiznám se, že tyhle vymoženosti šly vždycky tak nějak mimo mě - hrozně mi vadila ta "perličková" konzistence, a zatímco obličej jsem si vyčistit zvládla, plácat si něco takového na tělo, mi bylo vždycky hrozně nepříjemný. Kolikrát se mi stalo, že peeling byl průhledný a k tomu ještě lepivý, takže jsem si nevšimla, že jsem si ho zapomněla pořádně smýt, jiné nedělaly vůbec nic, popř. byly příliš drsné. Ve většině případech proto jenom ležely na vaně dokud jsem je jednoho dne nevyhodila.



Jenže pak jsem na Elnino.cz narazila na obrovské výprodeje a nechala se ukecat kolegou k nákupu Dermacol Aroma Ritual Body Scrub - s příchutí vodního melounu.
Nevím čím to je zapříčiněné, ale tento peeling mi vůbec nevadí - naopak, je hrozně příjemný. Obsahuje krystalky cukru, a voní jako meloun.
Peeling má za úkol odstranit odumřelé kožní buňky, vyčistit pokožku a vyhladit ji. Používá se během koupele jednou týdně a po "namasírování" se smyje vodou.


Peeling má 200ml a vychází na 111 Kč, což mi přijde jako okay cena. Na jednu aplikaci ho nespotřebujete mnoho, takže vydrží poměrně dlouho - cca 2 měsíce při používání 1-2x týdně. Co mi na peelingu vyhovuje asi nejvíc, je ta neskutečně příjemná vůně - a to nejenom na těle, ale vlastně celé koupelny ;) dále se mi pak líbí, že má výraznou barvu, takže ho vždycky dokonale smyjete, ale zároveň nedělá fleky, takže vám nezaprasí celou koupelnu. A taky nelepí.
Je poměrně drsný a po každé aplikaci má člověk pocit takové té dokonalé čistoty.Oblíbila jsem si ho dokonce tak moc, že jsem se normálně těšila na dny, kdy ho zase použiju:)))


Btw: pokud jste stejná telátka jako já, tak bacha na opálení - pokožka je náchylnější na loupání.
Shrnuto, podtrženo: Já ten peeling miluju - nádherně voní, dobře se nanáší, je příjemný. Máte po něm pocit takové té dokonalé čistoty. Navíc stojí pá kaček.Teď mám doma druhé balení - s vůni hroznového vína, ale ten už není tak nádherně voňavý.


Kejt//Instantní krása

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Já miluji peelingy a tyhle od Dermacol jsou super.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, teraz si ma dosť nalákala na kúpu telového peelingu, aj keď ich skoro vôbec nepoužívam. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám moc ráda sprcháče od Dermacolu a protože tak krásně voní, bych chtěla zkusit i scrub. :)

    OdpovědětVymazat