Paletky Profusion Nude Pink & Shimmers [Recenze]

By 11:11 , ,

Bez mučení se přiznám, že donedávna jsem značku Profusion neznala.
Narazila jsem na ni náhodou na instagramu a paletky mě celkem zaujaly. Jedná se o poměrně levné kousky složené ze zajímavých barevných kombinací.  Dneska mrkneme na zoubek hned dvěma - a to Pink nudes & Shimmers.



Shimmers obsahuje 10 různých třpytivých poměrně dost pigmentovaných stínů - najdete tam jak světlé odstíny  - zlatý, jemně tyrkysový, meruňkový a lehce do hněda, tak i ty výrazné. Paletku bych doporučovala slečnám, které mají spíše teplý nebo neutrální podtón pleti - zkrátka jim více sluší teplé barvy.
Pink nudes je složená z matných a třpytivých odstínů hnědé a růžové. Kromě stínů v ni najdete i dvě tvářenky a jeden rozjasňovač.
Cena paletek se pohybuje okolo 259 Kč za 16g produktu. Koukala jsem že jsou dostupné třeba na Mejkap.net nebo v německém TK MAXXu.


Přiznám se, že třpytivá Shimmers mi připomíná značku Makeup revolution - ať už suchou a poměrně slušně pigmentovanou konzistencí anebo vzhledem.
Paletka práší tak nějak přiměřeně, takže se nemusíte bát, že pokud prvně nanesete makeup, a pak až stíny, tak že byste pak byly jak diskokoule - to vůbec (kéž by si vzala příklad  Alternative rock od theBalm). Pigmentace je příjemná - ani moc, ani málo, takže nemusí být špatná ani pro začátečníka. Navíc pokud nanesete silnější vrstvu nebo štěteček lehce navlhčíte, budete mít lesk jak blesk.
Za tu cenu bych řekla, že je to dost zdařilá paletka - zvlášť co se rozmanitosti odstínů týče. Sehnat jenom třpytivé stíny je trošku problém, takže jsem Shimmers uvítala ve své sbírce s nadšením.


Druhá paletka je Pink nudes - okay, tady trošku narážím na to, že jsem fanoušek kontrastů - tzn. při líčení kombinuju odstíny, které se od sebe hodně liší - černá x šedá, hnědá x zlatá, stříbrná x růžová... takže ve finále je pro mě tato paletka taková trošku nezkombinovatelná - obsahuje několik růžových a hnědých odstínů, se kterými si pohrajete, pokud chcete look pouze zlehka vystínovat. Pokud ale chcete oslnit výrazným vzhledem, musíte kombinovat i jinde. Pro přirozený nude look ale bude ideální. Jen mi ve finále trošku přijde, že všechny odstíny jsou téměř totožné.


Cenově vychází stejně jako Shimmers. Obsahuje 9 stínů, jeden rozjasňovač a 2 růžové tvářenky. Nicméně i rozjasňovač a tvářenku můžete používat jako stíny. Sama to tak často dělám.
Pigmentace je střední, stíny nijak zvlášť nepráší. Výdrž je pak standardní - celodenní, ale časem trošku ztrácí na intenzitě.




Shrnuto, podtrženo.
Pokud sháníte paletku na přirozené každodenní líčení, popř. se stíny teprve začínáte, Pink nudes by vám mohla vyhovovat - obsahuje navíc jak rozjasňovač, tak tvářenku. Pokud si ale s líčením hrajete nějak víc a různě stíny kombinujete, je pro vás poměrně zbytečná.
Na druhou stranu je Shimmers trefa do černého. Je totiž složená z 10 různobarevných třpytek, takže vaši kreativitě se meze nekladou.

You Might Also Like

0 komentářů