Armani Si Passione [Recenze]

By 11:30 , , ,

Kdybyste si měli vybrat jednu vůni, která vás charakterizuje, která by to byla? Co je pro Vás u parfému úplně nejdůležitější? Podle čeho svoji oblíbenou vůni vybíráte?
Já se nejvíc cítím svá s Armani Sì Passione. Celý život tíhnu k lehkým, jemným květinovo-ovocným parfémům. Pamatuju si na svoji první lepší toaletní vodu v životě - bylo mi asi 13 let a mamka mi dala nějakou z letních novinek značky Escada. Od té doby si Escadu kupuju každé léto a tak nějak ke mně neodmyslitelně patří. Je to zkrátka moje letní must-have. Po zbytek roku ale preferuju něco více ženského - a to jsou třeba všechny vůně Armani - Si. 


Tuhle ovocno-květinovou parfémovanou vodu jsem dostala k Vánocům a od té doby je to můj každodenní parťák.  Je vhodná jak do práce, tak na rande či na párty. Hodí se prostě všude. Není těžká ani to není ten typ vůně, který by někomu vyloženě vadil. Ba naopak. Chlapi mi ji chválí ;-)

Složení: 
  • Hlava: černý rybíz, hruška, růžový pepř
  • Srdce: Jasmín, otočník, růže
  • Základ: cedr, vanilka
Si Passione mě baví svou jemnou vůní, ze které člověka nikdy nebolí hlava ani se ji hodně brzo nenabaží. Na druhou stranu je možná až příliš jemná, takže si na ni člověk hodně rychle zvykne, a po nějaké době ji přestane na sobě vnímat. Ze všem vůní Armani Si je asi nejslabší, co se výdrže týče. Ale zase mi ze všech voní nejvíce. Co vidím jako drobnou nevýhodu je, že flakonek je poměrně těžký a není skrz něj vidět, kolik vám ještě zbývá vůně, takže se dost dobře může stát, že jednoho dne prostě dojde. Na druhou stranu tahle červeno-černá nádhera dělá okrasu na každé holčičí poličce.

Prodává se například na Notino.cz a 100 ml této parfémované vůně stojí okolo 2299,- Kč. 



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ja som mala rada Si rose signature, ale už ju pomaly prestali vyrábať. Takéto veci od značky ako Armani nechápem a nečakala som to. Vraj to bola limitka. Ako tak vidím, tak tie vône radu Si riadne rozšírili, no na tú Rose sa veru nepodobá žiadna.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si hlavne vôňu vyberám podľa toho, aby nebola veľmi sladká a silná. Moc sladké vône nemusím. Táto vyzerá skvele.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Lahvička vypadá fakt velmi dekorativně.

    OdpovědětVymazat