Jarní novinky - Gabriella Salvete - shrnutí, recenze

By 8:30 ,

Tuhle značku jsem používala, když jsem s kosmetikou začínala. Pamatuju, že veškeré kapesné padlo na všechny možné řasenky a pudry. O lacích na nehty raději ani nemluvím.

Po dlouhé době jsem se s touto značkou setkala znova - a to v zimě  kdy mi byl poslán balíček na testování. Hodně z produktů se mi zarylo pod kůži a nyní jsou moji každodenní pomocníci - ať už je řeč o lesku na rty, korektoru (a to jsem k němu byla neskutečně skeptická) či pudru. Dneska se ale podíváme na zoubek dalšímu balíčku,  který mi byl zaslán. Obsahoval rozjasňující korektory, makeup, tekutý rozjasnovač, řasenku, umělé řasy a báze pod makeup.

IMG_20190403_195423-01


Nejprve začneme bázi - jedna je na hydrataci (Cooling matte hydration), druhá na minimalizaci pórů (Skin minimalized).
Přiznam se, že báze posuzuji podle toho, zda mi na nich drží makeup, zbytečně moc ho ta báze "neředí",  neklouže a zda neucpává obličej. Zelená báze je určena na hydrataci. Dobře se nanáší, rychle zasychá, skvěle se na ni nanáší makeup, který na obličeji drží a neklouže dolů. Zda je báze hydratační  asi moc neposoudím, protože nemam suchou pleť, na druhou stranu někdy trošku bojuju se suchými víčky a ty jsou teď naprosto v pohodě.
Báze na minimalizaci pórů je úplně jiná. Vůbec nevím, jak její konzistenci popsat, ale obličej  vyhladí a připraví na vrstvu makeupu. 

IMG_20190401_190218-01

Pak tady máme makeup Perfect Skin v odstínech 01, 02 a 03. Na rovinu říkám, že všechny odstíny jsou na mě moc tmavé a oranžové, ale s 01 se ještě dá pracovat.
Makeup hrozně rychle schne, takže zapomeňte, že byste ho "naťupaly" na obličej a poté ho pomalu roztíraly. Na druhou stranu ho nanesete a můžete jít - není třeba pudr. Pokud ale potřebujete, aby vydržel celý den na svém místě, pudr určitě použijte :)
Co mě na makeupu mrzí, je že málo kryje. Svoji konzistencí a vlastnostmi mi spíše připomíná BB krém než klasický makeup, takže doporučuju slečnám s méně problematickou pletí.

IMG_20190403_191817-01

IMG_20190415_193312-01-01

S tekutým rozjasňovačem moc zkušeností nemám. Mám jeden od NYXu, ale ten je tak pigmentovaný, že s ním vypadám jak disko koule. To se naštěstí o Gabrielle a Miracle cream highlighting říct nedá. Rozjasňovače jsou ve 3 odstínech a nanáší se na makeup. V tomto případě doporučuju nevěřit prvnímu dojmu - když si dáte rozjasňovač na ruku, nic moc neuvidíte. Ale pokud si ho nanesete na obličej, tak uvidíte jemné projasnění a svěží vzhled. Žádnou kolotočařinu, ale přirozený look.

IMG_20190401_190237-01

Rozjasňující korektory Bright eyes concealer jsou dostupné ve dvou odstínech - světlý a tmavší. Mají cvakací balení se štětečkovým aplikátorem a přijdou mi jako celkem zbytečný produkt. Mají hodně malé krytí a žlutý odstín, což je špatná kombinace. Celkově si nemůžu pomoct, ale mám pocit, že každý projasňující korektor s "cvakacím" balením je jeden velkej průser. Loňská novinka od Dermacol je taky špatn.  Klasické tekuté rozjasnovače jdou Gabrielle Salvete určitě o dost lépe.

IMG_20190403_191811-01

Řasenku Magic Volume and Curl jsem zkoušela na prodloužených řasách ve chvíli, kdy už byly poněkud vypelichané a nedržely tvar (pst..neříkejte to na mě :) nemělo by se to). Řasenka má obrovský kartáček, což ne každému vyhovuje (já třeba tlusté kartáčky miluju). Řasy neslepuje, nedělá nehezký nános, dobře se s ní pracuje. Myslím, že plní svůj úkol jak má :) Teď ji používám hlavně na spodní řasy.

IMG_20190401_190249-01

Pokud mám balíček zhodnotit, tak znovu bych si koupila báze pod makeup - obě. Nebránila bych se ani tekutým rozjasňovačům či řasence. Znovu bych si nepořídila makeup (malé krytí, nesedící odstín) ani rozjasňovací korektor.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Zaujal mě make-up, na léto by mohl být fajn a hezky vypadá i rozjasňovač.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Asi to buden znít neuvěřitelně, ale já bych z tohoto balíčku užila jen řasenku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej do party, také jsem milovníkem tlustých kartáčků, i když se nebráním i tenkým :D ale za mě ty tlustý asi udělají víc a ještě když jsou lehce prohnuté, to pak skotačím radostí :D. Jinak od Gabriely mám nejraději laky, těch mám vždycky hned několik.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nijak tyhle novinky nezaujaly, ale tuhle značku mám moc ráda, co se laků na nehty týče :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat