S čím nás překvapila značka Gabriella Salvete

By 8:41 , , ,

V první řadě chci velice poděkovat stránce elnino.cz … protože když jsem v pátek utíkala z práce, 4x volala na PPLku a snažila se všechny přesvědčit, že mi zásilku chtějí doručit až za hodinu, nečekala jsem, že ten balíček, který se mi nakonec povedlo vyzvednout, bude až tak úžasný a plný kosmetiky!


Gabriella Salvete přichází s novinkami a některé z nich stojí skutečně za to. Radovat se můžeme z nových lesků na rty, korektorů, barvy na obočí, štětců, rozjasňovačů...
Největší radost mi udělaly štětce, protože jsou zkrátka boží. Jemné, příjemné na dotek, nedělají fleky a nanášejí rovnoměrné vrstvy. Jeden ze štětců je na pudr, druhý na konturování a říkám vám, že jejich koupi neuděláte krok vedle. K dostání je taky beauty blender.



Dále jsem si taky oblíbila Lumi & Glow pudr, který teda nenanáším klasicky jako tvářenku, ale používám světlou část jako rozjasňovač pod oči a na nos. Výdrž je srovnatelná s le petit strober od Bourjois. takže osm hodin dá v pohodě :)
Špatné nejsou ani tyčinky na konturování - i když se přiznám, že se teprve učím, jak s nimi pracovat, aby obličej vypadal co nejlépe. V konturování mám zatím velké nedostatky, ale slibuju, že se to ještě doučím :D
Co mě naopak zklamalo, jsou korektory - ono jak jednou objevíte Catrice - Camouflage, těžko vás uspokojí něco jiného. V čem korektory GS selhávají, je krytí, ale i konzistence - nedají se vrstvit, nanášet na makeup, pracovat s nimi.


Gabriella Salvete přišla s novými lesky na rty, které jsou k dostání v pěti odstínech - dva jsou matné, zbytek je třpytivý. Lesk je na rtech příjemný, nelepí ani nevysušuje. A navíc krásně voní - ovocně, což bych řekla, že je takové poznávací znamení této značky.
Dále pak uvedla přírodní balzámy na rty, které jsou na rtech příjemné, nelepí, ale vzhledem k tomu, že to jsou balzámy, nijak zvlášť nevydrží a barva časem vybledne. Ale vůbec nevysušují, takže se nemusíte bát je používat v zimě.



Dále pak si taky můžete všimnout paletky stínů, paletky tvářenek, gelu a tužky na obočí. Produkty na obočí sedí spíše tmavovláskám -tj. slečnám s barvou vlasů jako mám já, popř. tmavší.
Přiznám se, že s tekutým přípravkem na obočí jsem ze začátku trošku bojovala - jsem zvyklá na produkty s pudrovou konzistencí, se kterými umím obočí nalíčit nejlépe, ale po pár pokusem už obočí vypadalo, jak mělo. Drželo na svém místě a působilo přirozeně - ale bacha, barva není voděodolná, takže pokud se s nalíčeným obočím půjdete koupat, nejspíše ho necháte v bazénu :D na koupání raději doporučuju pudrovou konzistenci nebo tužku
.



Celkově hodnotím produkty GS jako lehce nadprůměrné. Nejsou se mezi nimi lepší, ale i horší kousky. Nejvíce bych vyzdvihla štětce a rozjasňující pudr. Nejméně mě přesvědčily korektory - jak tuhý, tak ten tekutý.
GS je kosmetika dostupná v drogerii a seženete u ní věci za pár kaček - zpravidla do stovky. Pokud jste nenáročné kosmetické maniačky a nečekáte zázraky, značka GS je pro vás ideální. Pokud upřednostňujete dražší značky z parfumerii, GS vám stačit nebude.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Moc pěkný balíček, já od GS miluji hlavně laky, ty jsou snad ze všechn nejlepší. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé novinky. Já značku Gabriella Salvete moc otestovanou nemám, ani vlastně netuším proč :-) co se ale od ní mám ráda, tak to jsou laky na nehty.
    Z novinek mě zaujala tyčinka na konturování. Já takové tyčinky využívám. Jen mě mrzí, že tyčinka obsahuje i světlou část. Tu jsem měla od jiné značky a stejně jsem využívala pouze tu tmavou, protože ta světlá byla zbytečně mastná.


    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat