Vichy - stojí za to do této dermokosmetiky investovat?

By 8:30 , ,

Přiznám se, že moje znalosti a zkušenosti s pleťovou kosmetikou končí v drogeriích. Oblíbila jsem si Astrid, Yves Rocher. Zklamala mě Mixa. Potěšila Nivea. A tím končím.
A pak jsem jednoho dne dostala nabídku, zda nechci vyzkoušet něco nového. Zda mě neláká dermokosmetika z lékárny. Jasně, že lákala. Miluju zkoušení nových věcí a srovnávání s tím, na co jsem zvyklá a co mi vyhovovalo doposud. 
Proto jsem sáhla po těchto čtyřech produktech značky Vichy, které jsem si objednala online a vyzvedla v lékárně.

Po jakých produktech jsem tedy sáhla? Po odličovači 3v1 Pureté thermale, čistící jílové masce, Mineralizující termální vodě ve spreji & Pureté thermale micelární vodě.
Začneme tím nejlepším a tou je micelární voda! Je s pumpičkou, má 400ml a je určená pro citlivou pleť. Odlíčit se s ní dají jak oči, tak zbytek obličeje. A jestli jsem někdy považovala Astrid micelárky za ty nejlepší, tak měním názor. Tahle Vichy sundá i voděodolnou rtěnku během dvou tahů, odličuje okamžitě, nemusíte oblíčej třít ani ho pak dočišťovat. Poradí si s voděodolným makeupem i očními stíny. Moje pleť není ani mastná, ani suchá. Je taková normální, nemám sklony k akné, ale ne všechny odličovací produkty mi sedí - z některých zčervenám, z jiným mě pálí obličej. Toto díky bohu není případ Vichy, která mi přijde perfektní v každém ohledu. Přípravek taky neobsahuje alkohol, mýdla a barviva.


Čistící jílová maska je příjemná, je světle šedá (takže se mě mamka zeptala, co se mnou je, že jsem nějaká bledá :D to ne já, to moje laska). Je určená k čištění pórů a odstranění mastnoty. Balení obsahuje 2 masky po 6 ml. A myslím, že jednou za týden udělá svoji práci velice poctivě.


Dalším produktem je Mineralizující termální voda ve spreji, která obličej příjemně ochladí a hydratuje. Přijde mi, že pak nevypadá tak unaveně. Nanáším ji na obličej každý večer a ráno před nalíčením. Nicméně více ji ocením až v létě, kdy budu  obličej chladit po celém dni na sluníčku a bude potřebovat hydrataci.

Poslední produkt je odličovač 3v1 Pureté Thermale, který obsahuje mléko, tonikum a odličovač očí v jediném přípravku. Mléko nemastí, nevysušuje, ani nedráždí pokožku. Odličuje jak oči, tak zbytek obličeje. Poradí si i s voděodolným makeupem. Bod navíc dávám i za to, že je šetrný k prodlouženým řasám. Přípravek obsahuje termální vodu z Vichy, výtažek ze stromu karité (Captelae) a glycerin. Neobsahuje parabeny. Odličovači vlastně nemám vůbec co vytknout. Pokud bych si ale měla vybrat, jestli si ho znovu koupit nebo sáhnout po micelárce, volím micelárku. Ta mi celkově vyhovuje nejvíce.


Které produkty bych si pořídila znovu? Určitě micelárku - tu po měsíčním testování mám zpoloviny vypotřebovanou a už teď vím, že si budu kupovat další balení.
Krém špatný není. Určitě ho doporučuju slečnám, co preferujou krémovou konzistenci před klasickou micelární vodou.
Termální voda ve spreji je příjemný doplněk, u kterého mám pocit, že pleť vyživuje. A maska? Tu potřebujeme jednou za čas všichni! Pokud bych tedy měla všechny produkty zhodnotit, tak za mě Vichy určitě ano! Je to parádní značka, která mé pleti vyhovuje a nemám ji co vytknout.



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Super článek Kači :-), alespoň vím, po čem příště v kosmetice sáhnout.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá recenze. Já tedy, pokud jde o kosmetiku, taky vystačím s nákupy v drogerii (a klidně sáhnu i po brandu nějakého řetezce, třeba po lidlovském Cien). Asi nejvíc mne zaujala ta micelárka - pořád bojuji s tím, že mi zůstavá nedoodlíčená řasenka, tak třeba by tahle byla ta pravá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já od Vichy zkoušela pár vzorečků a byla jsem s nimi spokojená, věřím této kosmetice, ale pro mě je kosmetika z lékárny stále trochu dražší záležitostí, vím, že sice kdybych si odpustila několiv levnějších věcí z drogérie, že bych si koupila celou sadu z lékárny, ale stejně... :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat