Pantene 3 in 1 Hair superfood [Recenze]

By 8:36 , ,

Jestli je něco, do čeho se vyplatí investovat, tak to jsou kvalitní produkty na vlasy.
Vlasy jsou koruna krásy nás všech a mnohdy je na jejich stavu závislé i naše sebevědomí či nálada.
Pamatuju si, že jeden z mých prvních článků na tomto blogu byl o tom, že jsem se rozhodla zatočit se zničenou hřívou a dát ji nový dech. Tehdy jsem na hlavě měla suchou zničenou slámu, která padala neskutečnou rychlostí. Nyní mám svoje vlasy ráda a myslím si, že je jejich kvalita neskutečně zlepšila...



Za těch pár let jsem nesáhla po jiném produktu než od značek L'oreál Professionnel, Matrix, Kerastase, Redken či Goldwell. Až jednou. Před rokem jsem byla pozvána na akci pod záštitou Procter & Gamble, kde byly prezentovány značky Aussie, Pantene a Head&Shoulders. Ze všech zmiňovaných u mě více šancí dostala pouze značka Pantene, kterou ráda používám, protože její produkty vlasy pěkně vyživí, vlasy se dobře rozčesávají a jsou jemnější a zářivější.

Před nedávnem jsem dostala k testování novou řadu Hair Superfood - tedy řadu, pomocí které mají vlasy vypadat zdravěji a silněji. Pomáhá obnovit pevnost a odstraní veškeré příznaky poškození. 

Šampon 3v1 obsahuje jak samotný šampon, tak i kondicionér a výživu. Je to tedy vhodný parťák na cesty, kdy se vám nechce s sebou tahat několik produktů. Ke krátkodobému používání stačí, pro každodenní dlouhodobé používání doporučuji použít jednou za čas nějakou vyživující masku nebo silnější kondicionér. Je sice pravda, že je tento produkt 3v1, ale víte jak. 1v1 je vždycky o něco účinnější a silnější. Já si třeba vlasy myju denně a aplikaci samotného šamponu a šamponu + kondicionéru střídám obden.


Oba produkty jsou poměrně dost vyživující, proto je třeba vlasy řádně opláchnout, protože ostatně jako každý vyživující produkt,  má i Pantene řada tendence ve vlasech zůstávat a trošku je mastit. Vlasy jsou po umytí poněkud plnější a vyživenější. Nejsou suché, tolik roztřepené ani tolik nelítají - drží na svém místě.

Fialový lak na vlasy je pak určen pro objemný účes s fixací 4 z 5.  Co mě na něm velice pozitivně potěšilo je, že nelepí a nemastí. Dlouhou dobu jsem se lakům na vlasy vyhýbala, protože úplně nenávidím, jak mi z vlasů udělají pramínky, ale tento od Pantene používám ráda. 
Co se týče fixace, tak tu nemůžu ani potvrdit, ani vyvrátit. Žádnému laku na vlasy se totiž nikdy nepovedlo mi zachovat účes v takovém stavu, v jakém jsem opouštěla koupelnu. A nepovedlo se to ani tomuto. Pokud ale vaše vlasy nežijí svůj život, mohl by vám vyhovovat (třeba mojí mamce vyhovuje).


Shrnuto, podtrženo.
Pantene produkty jsou fajn. Vyhovují mi. Ráda je střídám s drahými produkty z kadeřnických salónů. Nejraději mám ale řadu Intense Repair, které zůstávám věrná už delší dobu (a mám i miniaturky do letadla). Pantene produkty jsou díky svému 3v1 ideální na cestování. Navíc jsou snadno dostupné a nestojí moc. Komu by Hair Superfood nemuselo vyhovovat, jsou slečny, kterým se často mastí vlasy. Určitě počítejte s tím, že si je budete muset mýt častěji.

Btw: A pokud do 20.6. nakoupíte vlasové přípravky v Globusu, 10 Kč z každého prodaného kousku půjde na výrobu paruk pro pacienty s onkologickým onemocněním. Což je podle mého hrozně super. Sama vím, jak jsem na své vlasy fixována a jejich ztráta by pro mě byla šílená. Já už tento projekt podpořila svým nákupem, teď je řada na vás:)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. S lítáním vlasů v poslední době docela bojují, tak se možná po tom kondicionéru zkusím kouknout.

    OdpovědětVymazat
  2. Pantene nie je moja obľúbená značka vlasovej kozmetiky, ale nebránim sa skúšaniu a toto vyzerá dosť dobre. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Pantene mám hrozně ráda, teď sice používám něco jiného, ale určitě po některém šampónu, či balzámu opět sáhnu.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat