Trochu barevnější zima

By 16:00

Pamatuju si na doby, kdy jsem nechápala, jak někdo může nakupovat onlajn. Milovala jsem nákupy, chození po obchodech, zkoumání nových kolekcí a zkoušení všeho možného - i toho  fakt nemožného (které jsem si kolikrát odnesla domů... a nikdy si to  pak neoblíkla nebo si to nechala na období "až do toho zhubnu" - tj. nikdy:) . Dřív jsem v nákupácích trávila dost času a byla to taková moje terapie. Dostávala jsem se tak kolikrát ze špatné nálady, rozchodu, kocoviny (joo, tohle fakt nefungovalo) nebo jsem se "jenom" odměňovala. Asi jako velká část nás, milovnic oblečení :)



Dneska se odměňuji tak, že.. do obchodu raději nechodím:)) Vadí mi davy lidí, to, že musím hledat velikost, která je kolikrát na jiné straně obchodu, válí se na zemi, je potrhaná, špinavá,...a v neposlední řadě nemusím ani ty nekvalitní materiály a rvačky ve výprodejích.

Celkově mi je hrozně líto zabíjet čas chozením po obchodech. Od té doby co pracuju si toho volného času nějak víc vážím... Všechny tyhle procházky si  vždycky řádně promyslím a snažím se najít X důvodů, jak nikam nejít :D (a tak kolikrát doma nemáme ani jogurt ani sůl - třeba teď, poslední měsíc:)

Na jaře, když na Zoot vypukly obrovské výprodeje, jsem se na něj  po dlouhé době podívala...a o té doby na něj čumím furt. Baví mě si prohlížet všechny možné kolekce oblečení a doplňků z pohodlí domova a hlavně nad oblečením daleko více přemýšlím, jestli ho potřebuju a nebude mi jen tak ležet ve skříni. Ať už kvůli vlastnímu svědomí anebo kvůli tomu, že jsem hrozně líná chodit něco vracet a navíc - víte jak, poštovné. Na tuhle situaci perfektně sedí jedno meme "svetr za 399?" "OK.." "Svetr za 300 a 99 za poštovné?" "Ne, díky!!")

Nebudu zmiňovat, kolik kousků hader, bot, šatů a kabelek jsem si loni onlajn objednala (bude to totiž něco okolo čísla 20, nějak jsem potřebovala vyměnit šatník a dokoupit věci na podzim i na společenské akce), ale na druhou stranu je to nejlepší způsob, jak vybrat šaty na ples (když nechcete chodit načančaní do plesového obchodu), koupit dárky příteli či taťkovi a nelámat si hlavu velikostí. Zatímco v obchodě bych všechno zkoušela na sebe aspoň tak třikrát a nevěděla bych, jakou velikost vzít, a ve finále bych vzala tu špatnou, na netu vždycky něco hodím do košíku, a pak doufám (a díky bohu to vždycky vyšlo!)

Nedávno jsem narazila na jednu zajímavou kampaň ve spojení Zootu s Dorothy Perkins. O to víc mě těší, že jsem se stala její součástí. Protože Dorothy je asi moje nejoblíbenější značka na Zootu, která se v mém šatníku objevuje dost často. V rámci kampaně jsem sáhla po tomto kabátě v hořčicové barvě, který teď nosím téměř pořád - je totiž dokonalej. Vypadá dobře jak rozepnutý, tak zapnutý a kupodivu se barevně hodí k většině mého šatníku.
Kabát - Dorothy Perkins (Zoot), jeany - Pull&bear, kabelka - DKNY, kozačky - Primark, svetr - Vero Móda (Zoot), halenka - Calliope





A já se Vás ptám - nakupujete online? Nebo máte raději kamenné obchody?



(Barter spolupráce s Dorothy Perkins, Zoot.cz)
Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Já si na oblečení potřebuji sáhnout a vyzkoušet ho - takže kamenné obchody.
    A ad kabát - neřekla bych, že se mi tahle barva bude líbit -a líbí (aspoň tedy na tobě. mně by nejspíš neslušela, jsem jiný barvný typ).

    OdpovědětVymazat