Zoya Naked Manicure mini pro kit [Recenze]

By 11:11 , , ,

Nedávno jsem vám tu psala o laku na nehty značky Zoya. Lak mi jako jeden z mála skutečně sedl a vydržel na nehtech více než 4 dny (to je u mě fakt úspěch) . Od této značky tu mám ještě jednu várku produktů - jedná se o Zoya Naked Manicure mini pro kit.
Sada obsahuje devět laků, kdy pět je barevných a čtyři jsou průhledné, každý má 7,5ml a na rajnehtu.cz stojí 875 Kč. 



Celá tato sada má pomoct nehtům s jejich poškozením, třepením a nehezkým zabarvením. Ošetřuje a opravuje jamky, rýhy a roztřepené okraje. Zahlazuje poškození způsobené umělými nehty (pokud třeba přecházíte z umělých nehtů na ty svoje) a odstraňuje zabarvení nehtů - ať už způsobené lakem či stářím. 

Jak jsem zmiňovala výše, sada obsahuje pět barevnýh laků - 

  • Odstín Pink perfection - který dodává zdravý růžový vzhled
  • Buff perfection - má spíše teplý odstín 
  • Nude perfection - zaručuje tělový vzhled
  • Mauve perfection - je sytější
  • Lavender perfection - ideální pro neutralizaci zabarvení... 

Zbylé čtyři laky jsou - bílý lak pro vzhled francouzské manikúry, báze, vysoce lesklý top coat & saténový top coat. 



Barevné laky jsou opravdu jemně zbarvené - tzn. ani ve třech vrstvách nedosáhnete barvy, jakou ukazuje lahvička. Všechny odstíny jsou opravdu velice přirozené, a tak i vaše nehty budou vypadat upraveně a přirozeně. Bílý lak na francii je nejvíce pigmentovaný, takže stačí jedna vrstva. 
Štěteček je tenký, takže to chce trochu cviku, ale časem se s ním naučíte. Na francii je štěteček ideální. 


Laky poměrně rychle schnou, nalakováno máte za hodinu i s bází, dvěma vrstvama laku, francii a top coatem. 
Výdrž je pak cca čtyřdenní u hodně špatných nehtů. Přiznám se, že u tělové manikúry je nejlepší, že když se kousek oddrbne, nikdo si toho nevšimne, takže jsem lakovala třeba jen jednou za týden. Věřím, že pokud máte pevné a kvalitní nehty, lak se udrží i 10 dnů. 

Nehty se mi hodně štěpí, mnohdy i přes nalakování. U Zoya laku se mi zatím nestalo, že by se přes lak rozštěpily. Drží tak nějak u sebe a odloupnutí laku tudíž není způsobené nekvalitou nehtu, ale spíše nějakým jiným vlivem - např. při úklidu. 



Fotka je na nehtech po 4 dnech od nalakování - drobné nedostatky tam jsou, ale žádná hrůza to není. Viz. První nehet.

Shrnuto, podtrženo. Zoya Naked manicure mini pro kit je skvělá koupě. Pokud nemáte rádi barvy, ale chcete mít upravené nehty, nemůžete si dovolit barevné nehty nebo pokud milujete přirozené odstíny, je pro vás sada ideální. Doporučuji taky těm, které mají nehty nehezky zbarvené či zničené - sada tyhle nedokonalosti eliminuje.
Výdrž je nadprůměrná, laky poměrně rychle schnou, dobře se nanášejí. Odstíny jsou ale opravdu neskutečně jemné a téměř neviditelné. Celkový vzhled je přirozený.
Poměr cena X výkon mi přijde v pohodě. Sadě nemám co vytknout, i když na druhou stranu bych já osobně uvítala i podobnou sadu plnou barevných laků. Přiznám se, že přirozená manikúra je krásná, ráda ji nosím, ale raději mám barvičky. 




(Barter spolupráce s rajnehtu.cz)

Kejt//Instantní krása 
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ahojky,
    laky vypadají pěkně, líbí se mi obzvlášť ta mauve barva. Mám ráda podobné jemné odstíny, v poslední době jsem jim opravdu propadla:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 👍😇 Ahoj, máš krásné nehty sama o sobě, laky se mi velice líbí. Mají krásné balení, barvičky by se hodily mé mamce, já nosím gelové. ☺

    OdpovědětVymazat