Shrnutí novinek RYOR [Recenze]

By 8:32 , ,

Kdo by neznal značku Ryor, že jo. Na trhu je už tolik let a určitě jsme se s ní někdy dostali do styku všichni. Já v "mládí" používala břečťanový krém proti celulitidě, pila čistící čaj a oblíbila si masku Aknestop či bylinné čistící tonikum (recenze zde)..
Před Vánoci mi na testování prišel balíček plný novinek - ať už vzorečků nebo těchto tří produktů, kterým se nyní mrkneme na zoubek.



Konopný sprchový olej je určen pro suchou a citlivou pokožku, obsahuje konopný kanabidiol a nahrazuje běžné mycí gely. Tento produkt je pro mě naprosto fascinující, protože má konzistenci oleje, ale jakmile se dotkne pokožky, mění se na mléko. Ti, kteří těmto věcem rozumí, se na mě asi budou koukat jako na vola, ale já,  chemii téměř nepolíbená, fakt zírám. Při aplikaci se doporučuje umýt vodou, ale potom už neutírat ručníkem, protože tento olej zároveň funguje jako tělové mléko.
Olej nádherně voní, ne že ne. Má takovou jemnou, ale zároveň hodně výraznou vůni. Pokožku zanechává hydratovanou a není mu co vytknout. Někomu by nemuselo vyhovovat, že je mléko velice jemné a nedodá vám takový ten pocit pořádného napěnění a opláchnutí. Balení má 200 ml a stojí 123, - Kč.



Dalším produktem je Bylinné tělové máslo určené pro suchou a vysušenou pokožku. Obsahuje rostlinné oleje a aromaterapeutické látky. Máslo je hodně husté - viz. fotka, takže okamžitě nejde dokonale rozmazat, nicméně není mastné, takže na pokožce nedělá takový ten nepříjemný klouzavý efekt. Je hodně hydratační, má svěží vůni a upřímně mi dost pomáhá, když mám vysušenou pokožku a svědí mě (teď v zimě na to dost trpím).
Máslo je určeno pro všechny typy pleti a dá se používat i na obličej (ale přiznám se, že v tomto případě je na mě hodně husté a těžké). Kelímek má 200 ml a stojí okolo 150,- Kč.




Posledním testovaným produktem je Lehký ochranný krém s rostlinnými extrakty. Jedná se o úplnou novinku o objemu 50 ml a ceně 195, - Kč.
Krém je s obsahem fermentovaného extraktu z medu černé včely a rostlinnými výtažky a pomáhá pleti získat matný a hedvábný efekt. Je určen všem typům pleti i všem věkovým kategoriím. Zabraňuje v tvorbě mazu, měl by pomáhat předčasnému stárnutí pleti, je vhodný jak na sluníčko tak do mrazu a navíc by měl chránit pleť před modrým světlem z elektroniky.
Krém mi sedl - a to je co říct! Používám ho denně pod makeup (což je co říct). Makeup pak krásně drží, nesjíždí, obličej se nemastí ani není náchylný k odrbávání se. Krém voní velice jemně.


Shrnuto, podtrženo. Žádný z produktů není  propadák, všechny jsou nadprůměrně a sedí mi. V podstatě není nic, co bych jim vytkla. Všechny tři přípravky jsou za super cenu, krásně voní a mají příjemnou konzistenci. Co bych si koupila i bez spolupráce je určitě  lehký ochranný krém s rostlinnými extrakty  - je hrozně lehoučký, takže se dobře nosí a zároveň se s ním lépe roztírá makeup. Vyhovovalo mi i máslo. Znovu bych si nejspíš nekopila Konopný sprchový olej - ale to z důvodu konzistence - nám daleko raději produkty, které pění. Ale tahle volba už je na každém z vás.


(Barter spolupráce s Ryor)

Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt

You Might Also Like

4 komentářů

  1. To máslo je úplně úžasné, bavila mě konzistence i vůně. Olej jsem si schovala teď na zimu, takže ten teprve začínám zkoušet.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten krém si ma navnadila, vyzerá fakt dobre. :) Od Ryoru som inak ešte nič nemala, jedine levanduľovú zlupovaciu masku, tá je skvelá. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    všechny tyto věci vypadají hodně dobře, moc se mi líbí design produktů. Musím se podívat v drogérii, už dlouho si říkám, že bych se měla značce Ryor více věnovat.
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Kačí já z toho normálně cítím jaro, hlavně tedy z fotek! :) Už aby tu bylo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat