Nákupy na Notino - makeup, vlasy & pleť

By 13:07 ,

Zdravím vás u dalšího kosmetického článku. Od půlky prosince jsem si dala nákupní stopku - nekupovat ani kosmetiku, ani oblečení. A přiznám se, že je to fakt těžký, když jsou všude ty výprodeje a já nakupování miluju😄
Nicméně dneska si nějaké novinky ukážeme - a to z barterové spolupráce s Notino. Po delší době jsem si udělala objednávku pro sebe, takže toho bude maličko víc...

Revolution Pro New Neutral


Od pondělí 20.1. do neděle 26.1. je navíc 20% sleva  na makeup, vlasovou & pleťovou péči, takže pokud Vás svými úlovky navnadím, tak nezapomeňte na Notino mrknout. Teď se to vyplatí.

Prvně se podíváme na zoubek makeupu - tam jsem se trošku rozjela a sáhla po dvou paletkách Makeup Revolution a lepidlu na třpytky Glitter Glue, protože poslední dobou jsem si lisované třpytky hrozně oblíbila. A chtěla vyzkoušet, jestli s lepidlem drží lépe a déle.

Makeup Revolution Foil Frenzy


Paletka Revolution PRO New Neutral je mým vysněným kouskem už pěkně dlouho. A tak konečně nastala její chvíle. Stejně jako pro paletku Foil Frenzy - sadu metalických stínů s parádní pigmentací. Navíc k nákupu produktů MUR nad 699,- je mystery box v hodnotě 700,- zdarma, a tak jsem toho využila.



Díky voděodolné řasence Scuba od theBalm byla i doprava zdarma. Přiznám se, že od té doby, co jsem sundala řasy, nemůžu stále najít tu pravou řasenku, která mým zplihlým řasám bude vyhovovat. A Scuba byla ve slevě z 486, - na 242,- Kč, tak proč toho nevyužít a nevyzkoušet nějakou novinku, že. TheBalm totiž miluju a ráda od nich zkouším nové věci. 

Další řasenkou, kterou jsem se rozhodla vyzkoušet, je L'oréal Paris - Paradise extatic. O té jsem navíc slyšela samou chválu (i od Lou z GettheLouk), takže jsem ji hodila do košíku. Prozatím říkám, že má skvělej štěteček a nedělá mokré fleky.

TheBalm Scuba


Nedávno jsem se na instagramu pod touto fotkou přiznala, že miluju rtěnky a mám jich doma asi 75. Neodolala jsem a pořídila si další - tentokrát L'oréal Paris Rouge signature v odstínu empower. Říkám vám, že jestli nějakou rtěnku miluju, je to tato.

O pudru Rimmel Stay matte pořád vyprávím, ale stále tady ještě nebyla recenze. Tak snad na ni konečně máknu a sepíšu vám, proč už jiný pudr nechci.

Rimmel Stay matte

Z péče o pleť jsem si pořídila jen jednu věc - a to Vichy a tolik známé Minéral 89. Konečně ho mám taky a můžu posoudit, jestli je nebo není tak božský jak se všude říká. Vzhledem k tomu, že ho dostala i mamka k Vánocům, nechtěla jsem být pozadu.

Vichy Minéral 89

Z vlasové péče jsem pak zvolila tyhle tři produkty - Wella & Goldwell. Většinu času jedu na L'oréal Professionnel, ale už mám skoro všechny řady vyzkoušené, tak teď jsem po minulém fiasku s řadou Enrich dala Welle druhou šanci. A Goldwell je fajn - tak snad bude stejně fajn i tento sprej pro nadzvednutí vlasů od kořínků...

Wella Fusion

(Barter spolupráce s Notino.cz)

Kejt//Instantní krása
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Na Notinu objednávám ráda, ale značku MR nekupuji, nelíbí se mi její koncept. Když přišla na náš trh, tak jsem podlehla, ale ani jeden produkt jsem si nenechala. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné kousky, hlavně ty paletky a líbí se mi odstín rtěnky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat