Vydrží lak Zoya na nehtech 14 dnů?

By 21:48 , , ,

Patříte mezi ty šťastlivce, kterým lak na nehty vydrží X dní a nehty jsou pořád krásné anebo máte problém, že nalakujete, a po pár hodinách je lak odrbaný?
Já jsem bohužel ta druhá skupina. Nehty mi sice rostou poměrně rychle, ale často se štěpí a navíc na nich nic nedrží. Nedávno mi bylo doporučeno, s ohledem na to, že mám nehty poměrně mastné, abych si koupila kvalitní bázi a barevný lak nanášela až na ni (nikoliv přímo na čistý nehet). Jako jo, pomohlo to, ale koho by bavilo si 2x-3x týdně lakovat nehty víc jak hodinu a dělat čtyři vrstvy, že jo. Nicméně pokud mám čas, bázi dávám a je to lepší - takže tady doporučuju menší vychytávku na začátek.


Nedávno mi přišel balíček z eshopu Rajnehtů.cz, ve kterém byly laky Zoya - přišla mi sada Naked Manicure mini pro kit pro francouzskou manikůru a velký barevný lak v odstínu Wendy. O "nahé manikúře" si povíme příště, dneska mrkneme na zoubek barevnému laku.
Wendy je svěží růžovo- korálová barva, je poměrně silně krycí ( kryje i v jedné vrstvě, ale já preferuju dvě)). Zoya laky jsou považovány za dlouhotrvající laky bez formaldehydu, formaldehydové pryskyřice, toluenu a kafru a navíc jsou veganské. Takže pokud řešíte, z čeho je která kosmetika složená, tohle bude pro vás pochoutka :)
Barevné laky mají tenký kulatý stěteček, se kterým se nepracuje špatně, ale musíte se do toho trošku dostat. Já jsem zvyklá na tlusté placaté štětečky, které mi možná vyhovují trošku víc, ale i s tímto malým to jde, jen to chce větší přesnost  :-) Lak je poměrně krycí, takže jedna vrstva je okay, ale dvě jsou lepší. Lak poměrně rychle schne - i když je pravda, že já mu pohádám top coatem Insta dri od Sally Hansen. Barva je krémová, spíše lesklá, než-li matná, ale jak už jsem říkala, nanáším na ni další průhlednou lesklou vrstvu, se kterou pak nehty vypadají jak ze salonu.


Co mě všeobecně na lacích na nehty nebaví je, že se po pár dnech začnou oprýskývat po velkých kouscích - jakože najednou vám upadne kus nehtu a vy ani nevíte jak. Často se mi stává, že lak začne na nehtu praskat, zmatňuje se, loupe se - to díkybohu laky Zoya nedělají. Jasně, že se odloupnou z konečků nehtů - to dělá snad každý lak a není se čemu divit, protože tahle část je nejvíce namáhaná - ať už psaním na klávesnici, úklidem nebo jakoukoliv činností. Ale i tak vypadají nehty pořád dobře.

A na závěr to nejdůležitější - výdrž. Slibovaných 14 dnů mi nehty nevydrží, ale zůstanou bez poškození třeba takové 4-5 dnů, což hodnotím jako obrovský úspěch, takže lakuju tak jednou za týden a jsem vysmátá. Pokud ale máte nehty bezproblémů, nejspíše vám vydrží klidně 14 dnů a nemusíte se nějakým lakováním stresovat.
Cena laku je vyšší - vycházejí na cca 270,- Kč za 15ml (velká lahvička), ale pokud si nemusím nehty lakovat 3x týdně, ale jenom 1-2x týdně, tak to ve finále vyjde cenově podobně jako lak z drogerky za stovku.

Nehty po čtyřech dnech od nalakování. Drobné nedostatky tam jsou, ale stále to vypadá dobře

Obrovské srovnání jsem udělala, když jsem si pořádila značky jako OPI, ESSIE nebo China Glaze. Všechny tyhle laky se cenově pohybují okolo 300 Kč, ale všechny tři se mi po pár dnech totálně odrbaly. Jediná ZOYA ze všech laků, které jsem kdy zkoušela, na nehtech celkem drží a i když se lehce odrbe, tak stejně vypadá pořád dobře - lak není popraskaný, matný ani jinak poškozený.


Koupila bych si znovu:
Ano, koupila. Laku v podstatě nemám co vytknout - kromě ceny. K té jsem ze začátku byla celkem skeptická, ale poté, co mi žádný z dražších laků na nehty nevydržel, jsem usoudila, že Zoya je fakt něco extra a vyplatí se do ní investovat.


(Barter spolupráce s rajnehtu.cz)

Kejt//Instantní krása 
www.instagram.com/scaryKejt/

You Might Also Like

4 komentářů

  1. super článok :) ja používam OPI ale som z neho trochu sklamaná...tak možno vyskúšam práve túto značku

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si pořídila OPI, protože mi ho všichni doporučovali a teda nic moc 🥺

      Vymazat
    2. Nebo jsem jen možná narazila na špatné odstíny 😊

      Vymazat
  2. Cena by mě tentokrát moc netrápila, i když si běžně nekoupím ani Sally Henson, každopádně já mám nehty úplně na prd. Dvojí se, třepí se a prostě je všechno špatně i přes různé doplňky stravy, přípravky na zpevnění. Takže mě by se asi investice nevyplatila. Lak mi vydrží většinou 3 max :D a to i ten od Sally. A to je ještě zázrak. Jinak barva je nádherná.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat