Drážďany nebo Praha?

By 11:02

Předvánoční Drážďany.
Viděla jsem už spoustu vánočních měst - ať už těch u nás, tak v zahraničí. Ale vždycky se nakonec vracím do Drážďan, protože to tam miluju - přes rok i na konci roku. Prostě pořád❤️.



V čem je to tam tak nádherné? Však posuďte sami. Ty dokonale doladěné stánky, ta výzdoba, ta atmosféra.. A pak taky ta půlmetrová klobása v bagetě a kinderpunč, že jo. To je sen.
Po zkušenostech s předvánočním šílenstvím (byly jsme tam už v polovině listopadu a bylo to opravdu strašné - celé město mluvilo česky a fronty u pokladen v Primarku byly až ven z obchoďáku), jsme se rozhodli, že tam zajedeme v pátek těsně před Vánoci po práci. A třeba budeme mít štěstí a užijeme si vánoční atmošku bez lidí. Jak se zdá, byl to skvělý nápad
Všechno jsme si hezky obešli - jak trhy, tak centrum města i město za řekou. Lidí bylo jen pár. Sem tam nějaký Čech, ale spíše Němci. Navíc tam vládla neskutečně pozitivní vánoční nálada.


Tohle byl pro mě hotový ráj na zemi. Miluju úklid 



Kabelka - DKNY, boty - F&F, sukně - Zoot, kabát - Dorothy Perkins (Zoot), tričko - F&F



















Letos jsem stihla i trhy na Staromáku. Kdyby nebylo mamky, která za mnou přijela do Prahy, tak je určitě zase nestihnu. 😄 Vždycky jsem si říkala, že až budu bydlet v Praze, tak že budu pořád ve městě, užívat si Staromák, nacházet zapomenuté uličky města a tak.. Ehm, nic z toho se fakt neděje. Během klasického pracovního dne se nějaké procházky stíhat nedají - leda tak po Tescu, když člověk dělá rodinnej nákup.
Proto jsem vždycky ráda za nějakou tu návštěvu, která mě do centra vytáhne a já se tak podívám, kde to vlastně ziju.
Staromák je taky moc pěkný, ale na můj vkus moc přelidněný. Ale pokud ho mám srovnat s Drážďany, tak mi přijde takový tuctový... Ale to posuďte vy sami, každému se líbí něco jiného. 












Tak co, které z vánočních měst se Vám líbí víc?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Naše trhy se vůbec s těmi zahraničními nedají srovnávat, bohužel.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Trhy na Staromáku jsou asi největší nebo spíš nejpopulárnější v Praze, ale já bych si vybrala spíš ty menší, např. na Tylově nám. Srovnávat je těžké, záleží, co člověk od toho očekává. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, v Drážďanoch s dekoráciami nešetria. :D Osobne mám asi radšej menšie trhy s menším počtom ľudí. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí víc Drážďany, ale na trzích jsem nebyla ani v jednom z měst, tedy bych se ráda podívala tam i tam.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat