Co je to práce snů?

By 22:38

Kdybyste si mohli vybrat kterékoliv zaměstnání na světě - bez ohledu na to, co jste studovali/studujete, bez ohledu na všechno ostatní...co byste si vybrali?
Co je to to něco, co pro vás má smysl? A po čem jste toužili jako děti?




Já, kdybych mohla být čímkoliv, čím si umanu, chtěla bych být zpěvačka. Zpěv je něco, co mě bavilo od dětství (ono taky aby ne, když jsem chodila na hudební základku, kde jsme měli osm hodin hudebky týdně, že jo. To člověka prostě muselo bavit, jinak mu ho jeblo:)...O to víc mě sejří, že jsem základku  opustila v páté třídě a nikdy se už ke zpěvu v této formě nevrátila (když nepočítám svoje náctileté přiopilé období v karaoke baru).

Hudbu miluju, dokonce tak moc, že si bez ní život neumím představit. Békám si v autě (a na ostatní řidiče se pak tvářím, že telefonuju :))) , vymýšlím si texty písniček, které jsou v originále ale úplně jiné, že jo. Jenže já nejsem rodilej anglán ani španěl, abych všemu vždycky rozuměla, a tak občas prohodím děvku za tečku (el punto x la putta) anebo kuře za pánský pohlavní orgán (el pollo x la polla) a jsem vysmátá. ŠALALALA...
 
Podle mě je tvorba hudby jedno z největších umění, které oslovuje obrovské množství lidi, aniž by byli umělecky založení a taky je to skvělá terapie. Ať už pro autora nebo pro ty, kteří ji pak poslouchají.  Pamatuju si, že ve svých emo kid letech (okay, není to tak dávno, stále jsem trochu emo kid) jsem písničky všech těch kapel jako Fall out boy, Evanescence, My chemical romance či Panic at the disco považovala za svoji zpověď - vždyť oni psali úplně o mém životě!!! Jak sakra ví, co prožívám (ona miluje jeho, on miluje její kamarádku, všechno je v háji a blíží se vánoce :))) ...
Od té doby se v textech písní vidím a a beru je za takovou svou terapii, když nikdo není poblíž, komu bych se vybrečela :))

Máte to taky tak? Je pro vás hudba lék? Nebo preferujete jinou formu umění? Pomáhá Vám například malování, filmy, sport...? 

kabelka + pásek - Karl Lagerfeld, sukně - Zoot, svetr - Reserved, boty - F&F, kabát - Primark

Boty - F&F, sukně - Zoot, svetr - Reserved, kabát - Primark, kabelka & pásek - Karl Lagerfeld





You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já to mám úplně stejně :) A také jsem vždy chtěla být zpěvačka :D
    Jinak hezký outfit, hlavně sukně.

    OdpovědětVymazat
  2. Já základce jsem chodila do nějakého sboru společně s tancem, ale zpívat neumím, tak nevím, kde se stala chyba :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Bez hudby si nedokážu představit jediný svůj den! :) jako malá jsem právě chtěla být zpěvačka, spisovatelka a nebo kriminalistka..:D bohužel ale vůbec zpívat neumím -.-"

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju hudbu a má touha stále pařit se pořád nevypařila :D. Jinak Kači, já mám svou práci ráda a vybrala jsem si přesně to, čím jsem už chtěla být jako dítě :D pohrávala jsem si i s myšlenkou letušky dost vážně minulý rok, ale pak jsem od toho upustila

    OdpovědětVymazat
  5. Jak zpívá jedna skupina, ať je hudba tvůj lék... ano je! :) Miluji hudbu a také jsem chtěla být dlouhá léta zpěvačkou. Já to vydržela asi až do střední, chodila jsem od 1. třídy až po 2. na gymplu do sboru. :) A karaoke párty jsme si s holkami střihly až teď mezi svátky a docela jsme to rozjely :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. A teraz ma napadá otazka - prečo tou speváčkou nie si?? Čo ti bráni svoj sen uskutočnit? Ja hudbu mám rada, velmi, hrá mi všade, vždy, dokázala som sa popri hudbe aj učit. Ale spev ma nikdy nelákal... sice ako dieta som sa často hrávala na spevačku, no nikdy som o tom nesnivala tak, že by som to chcela robit. Ale tvoja otázka je zaujimava a porozmýšlam :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat