Na dně IV.

By 12:58

Ahoj,
dneska mrkneme na zoubek další várce spotřebovaných produktů této zimy. Přiznám se, že poslední dobou se můj byt začal měnit v obrovskou skládku kosmetiky, a tak jsem udělala předvánoční čistku a nové věci rozdala, či dala do soutěží, načnuté, které nevyužiju, rozdala kamarádkám a rodině, něco dopotřebovala a nějaké kousky si nechala na dny budoucí.



Sprchová pěna FA foam&oil with almond ok magnolia scent - miluju sprchové pěny. Mám je daleko raději než klasický sprchový gel, protože jich člověk spotřebuje méně a jsou na těle takové příjemnější.  Tahle jemná pěna voněla fakt hezky, poměrně dlouho vydržela, navíc stála jen pár korun. Co se týče výdrže na těle, tak to nic moc nebylo, ale já vlastně ani nevím, jestli chci, abych voněla jako sprchový gel. Na co by mi pak byl parfém, že jo :)
Koupila bych si znovu: ANO

Sprchová pěna FA foam & oil with Coco oil cacao butter scent - kokosovou vůni miluju, proto jsem musela mít i tuto pěnu. Ve finále mi ale více sedla její květinová verze zmiňovaná výše, a pokud bych se měla rozhodovat, kterou z nich si koupím přístě, nejspíše by to byla ta mandlová. Ale nezatracuju ani kokosovou.

Tekuté mýdlo Sweeties vivian Gray - tohle neskutečně ňuňu mýdlo jsem dostala od Charmedky a Veru Life k narozkám. A asi chápete, že důvodem koupě nebyla ani tak jahůdková vůně nebo to, že je veganské, ale jeho naprosto skvostný obal. Svůj účel splnilo a dostalo dokonce čestné místo na umyvadle :)
Koupila bych si znovu: ANO :)




Suchý šampon Batiste beautiful brunette - nevím, kolikrát jsem to tady zmiňovala, ale Batiste má nejlepší suché šampony vůbec. Zkoušela jsem kde co - Aussie, Toni&Guy, Balea...ale vždycky stejně skončím u Batiste, které si vždycky nakupuju do zásoby (nejčastěji v Německu, tam vycházejí i o 50 Kč levněji). Verze pro hnědé vlasy je skvělá, protože nedělá takové ty vošklivé šediny (na ty ale doporučuju nanášet suchý šampon večer před spaním - ráno mají vlasy neskutečný objem a navíc nejsou šedé.
Koupila bych si znovu: ANO, nekupuju už nic jiného. 

Olej na vlasy Matrix Exquisite Oil - přiznám se, že hydrataci vlasů pomocí oleje dost zanedbávám. Mám totiž vždycky strach, že pak vlasy budou mastné. Matrix byl ale trefa do černého a dobrá koupě. Vlasy nemastil, naopak, dodával jim dostatečnou hydrataci a pomáhal jim, aby nebyly tak suché. Nutnost častějšího mytí jsem nevypozorovala
Koupila bych si znovu: Asi ano :)

Maska na vlasy Lee Stafford Coco loco - krémová maska, která by měla vlasy uzdravit a přivést zpátky k životu. Stála okolo 3-4 stovek (už nevím, kupovala jsem ji v Salzburgu) a byla krásně voňavá a takové jemně krémová. Jestli ale vlasy uzdravuje, netuším. Nepřišla mi nijak zázračná ani božská. Znám lepší masky za míň peněz. Navíc mi přišlo, že trošku mastila. 
Koupila bych si znovu: NE. Zas tak zázračná nebyla




Micelarní voda Kiko Milano - Pure clean micellar water - pro normální až suchou pleť - jedna z těch lepších micelárek, které jsem kdy měla. Spolu s Astrid - Detox je to nejčastěji používaná micelárka u mě doma. Nedám na ni dopustit. Na obličeji je příjemná, nevysušuje ani nemastí. Obličej odlíčí dokonale - i voděodolný makeup a linky. Oči po ní neštípou. Nemám ji co vytknout :) Kupuju ji v Drážďanech. A jak říkám - je to už několikáté moje balení. Navíc krásně voní.
Koupila bych si znovu: určitě ANO.

Gelový krém Yves Rocher Hydra Vegetel - tuhle miniaturku jsem měla v adventním kalendáři YR. Je velice příjemná, nemastí obličej. Krém jsem používala pod makeup, který perfektně držel, nesjížděl. Obličej byl hydratovaný a i když krémy nemám ráda, protože mi vadí, že jsou mastné, tak tento mi nevadil ani trochu. Navíc zaručuje 48hodinovou hydrataci a krásně voní.
Koupila bych si znovu: určitě ANO

Maska na obličej 7th heaven - je z černých mořských řas, zaručuje hloubkový detox a čistí nečistoty v pleti. Strhávání nebolí, takže pokud máte citlivý obličej, mohla by vás potěšit. Každou masku nějak podvědomě srovnávám s moji nejoblíbenější černou Pilaten, která z obličeje sundá snad všechno - a to dost bolestivě. 7th heaven je její jemnější a příjemnější verze. Takže pokud hledáte pomocníka na vyčištění póru a nečistot, 7th heaven není špatnou volbou.
Koupila bych si znovu: nemám ji co vytknout, ale na zadek si z ní nesednu



Tělový peeling Dermacol - o tělovém peelingu jsem pěla ódy tady. Je skvělej. Miluju tu vůni, konzistenci i ten pocit čistoty, který pak mám. Melounová verze voní božsky a žádná jiná se ji bohužel nevyrovná. Teď zrovna používám vůni hroznového vína a ta mi připadá slabší.
Koupila bych si znovu: Ano, doma mám další balení. 

Balzám na rty EOS - tyhle kulaté balzámy miluju. Růžovej EOS se mnou přežil celý rok a já nepoužívala skoro žádný jiný. Jenže pak došel, já sáhla po této třpytivé verzi a to byla chyba. Třpytky byly velice nepříjemné, balzám byl málo hydratační, odstín takový podivný.  Navíc konzistence byla hodně tvrdá a spíše rty dráždila.
Koupila bych si znovu: Ne, ani tohle balení jsem nespotřebovala. 


Deodorant Dove - 48h - deodoranty & antiperspiranty používám zásadně od značky Dove. Občas sáhnu po Nivee a teď testuju Borotalco. Dove mě zatím ještě nezklamal, i když ho nepovažuju za produkt, který by vydržel celý den v kuse. Deo používám ráno, a pak odpoledne a jsem spokojená. Vydržel i ty šílené letní hicáky.
Koupila bych si znovu: ANO

Tuhý antiperspirant Nivea - double effect - jak už jsem psala výše, Niveu mám ráda. Nemám ji co vytknout, dělá co má. Jediné, na co si člověk musí dávat bacha, jsou bílé fleky na oblečení.
Koupila bych si znovu: ANO


Trpytivá báze pod makeup Physicians formulář Spotlight - o bázi jsem už psala tady. Vyhovovala mi. Hezky obličej rozjasnila, makeup pak neklouzal. Nemastila, nezalézala do pórů ani do vrásek. Jediné, co mi trošku vadilo, bylo, že lehce smrděla - ale po nanesení na obličej už člověk nic necítil. Věřím, že bude mít velké využití pro ty z vás, které máte problémy s citlivou pokožkou a ne každá kosmetická značka vám sedne. PF je značka určená citlivé pokožce, kupuje se v lékárnách a je trošku dražší, ale měla by být k pleti šetrnější.
Koupila bych si znovu: Nevím. Bázi nemám co vytknout - kromě ceny, která je okolo 400 Kč, což je pro mě osobně už trošku hodně. Na druhou stranu kdybych měla citlivou pleť a makeup by mi na obličeji hůř držel, nejspíše bych si ji pořídila.

Voděodolná řasenka Maybelline theColossal volum express - pro mě zatím nejlepší řasenka, kterou jsem kdy zkoušela. Ale pouze voděodolná verze. Přežila se mnou několik dovolených, záchvatů pláče i deštivých dnů a vždycky držela na svém místě. Klasická verze mi přijde k ničemu, ale voděodolná dělá krásné řasy a nedám na ni dopustit. Je to jediná řasenka, po které mi řasy okamžitě nezplihnou. Blbé je ale to, že jde hrozně špatně odlíčit.
Koupila bych si znovu: ANO, je to moje snad desáté balení

Báze pod makeup Too faced - hangover replenishing face primer - tak tomuto produktu jsem vůbec nepřišla na chuť. Nepříjemně mi smrděl a přišel mi úplně k ničemu. Já nevím. Celkově ze značky Too faced mám často smíšené pocity - stíny mají sice perfektní, ale primery, Melted rtěnky ani krémová tvářenka mě za srdce nechytly.
Koupila bych si znovu: NE

Tužka na obočí Makeup revolution - o tužce na obočí jsem už psala tady. Není špatná, je to příjemná, poměrně levná alernativa dražších značek. Dobře se s ní kreslí, obočí vypadá dobře, ale není to Goof proof ani Precisely, my brow pencil od Benefitu, které miluju a nedám na ně dopustit. Pokud se vám ale nechce dávat do tužky na obočí osm stovek, tohle je příjemná varianta za stovku.
Koupila bych si znovu: ANO
 

Parfém Lancome La vie est Belle - za mě asi nejoblíbenější vůně letošního roku. Vydržela celý den, nebolela mě z ní hlava, byla velice jemná, ale zároveň poněkud smyslná. Poslední dobou u většiny parfému po druhé lahvičce nesahám, ale u La vie nemůžu jinak a po Vánocích si zajdu pro nové balení.
Koupila bych si znovu: Ano, tahle vůně má všechno, co kvalitní vůně má mít.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Moc mě těší, že mýdlo dělalo radost :D Sprchové pěny Fa mám v zásobě a čekají na svoji chvilku slávy :D Niveu používám dlouhá léta, jinou tuhou variantu, ale také maximální spokojenost. Já dělala čistku dekorativky, hlavně staré stíny letěly do koše.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Kokosovou sprchovou pěnu jsem také měla a hrozně se mi líbila! Samotná ta konzistence pěn od FA je přesně taková, jakou si ji představím, když se mluví o sprchové pěně. :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Batiste sú skvelé šampóny, sama ich používam tiež. Aj tento hnedý variant je veľmi dobrý. A čo sa týka Dove odkedy majú konečne v ponuke dezodoranty, ktoré nebránia poteniu a nemajú hliníkové soli tak ich používam tiež. Najviac mám rada tú original vôňu. Dove má aj super telové mlieka.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju vůni La vie est Belle :) jinak sprchovou pěnu od Fa jsem měla a překvapilo mě že byla skvělá, krásně hustá. Jinak taky miluju sprchový pěny od Dove a Nivea

    OdpovědětVymazat
  5. La Vie est Belle má mamina, tak si vždy pri tejto vôni spomeniem na ňu. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluji také kokosovou vůni, ale že jsou i sprchové pěny a ještě ve vůni kokosu jsem nějak nepostřehla. :) Na tu masku 7th heaven máme stejný názor. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat