Předvánoční dýchánky & povánoční spánek

By 11:00

Všichni dělají rekapitulaci loňského roku, což jsem původně chtěla sepisovat taky, ale přiznám se, že už tak trošku nevím, co se to loni vlastně v souhrnu dělo. Já nehodnotím roky jako celek - neřeknu vám "joo, 2019 byl na chuja/byl nejlepší rok mýho života", protože prostě nebyl. Důležité byly jednotlivé okamžiky, kterých byla obrovská spousta jak v loňském roce, tak i  v tom předtím, či před čtyřmi lety.


Nakonec si uděláme rekapitulaci prosince, protože proč ne, že jo. Prosinec byl totiž hezkej - i když taky měl svoje mouchy jako všechno. Na prosinci byly nejlepší dvě věci - předvánoční dýchánky & povánoční spánek. 

Ačkoliv bych nejraději celou zimu trávila doma, před Vánoci mě chytla nálada na vánoční mecheche  a chuť zase vidět lidi. A tak jsem vymetala kavárny a vyměňovala si dárečky. A domů chodila až pozdě večer.
S Veru & Charmedkou se setkáváme pravidelně každej měsíc - tahle tradice nás drží někdy snad od června a sama jsem překvapená, že to zatím dodržujeme. V prosinci jsme si pro svoje schůzování vybraly CrossCafe (které miluju ze všech těch kávových řetězců nejvíc, protože je mňamózní, má skvělý chai latté a není zbytečně předražený jako Starbucks.)


Tradiční Coffe corner bakery
Letos mě nějak chytly vánoční dekorace, jenže jsem si vybrala hrozně blbou barvu - růžovou. A tak jsem do poslední chvíle měla téměř prázdné poličky, které se mi povedlo  zaplnit až těsně před Vánoci. Teď je mi líto to schovávat, a tak u mě budou Vánoce ještě tak měsíc, dva. Nebo nejspíše do Velikonoc :))
 
Před Vánoci jsem chtěla dohnat i všechny recenze a testování, což se mi až na pár výjimek povedlo, takže leden začínám téměř s prázdným stolem a jsem zvědavá, co nový rok donese. Díky spolupracím jsem taky sama sebe přivedla téměř na mizinu, protože se umím skvěle influencnout sama :) Ať už je řeč o produktech na obočí Benefit, rtěnkách Bourjois, šamponech Neogen, kosmetice Yves Rocher anebo o parfémech. Proto jsem se rozhodla, že celý leden nebudu nakupovat kosmetiku a místo toho začnu spotřebovávat to, čím jsem se zásobila anebo čím mě zásobili k Vánocům ostatní. Držte mi palce, ještě nějakých 26 dnů musím vydržet:))


Neogen je prosím pěkně můj nejoblíbenější šampon. Je na růst vlasů a nemá chybu. Jedinej šampon, po kterém mám objem, co dělá dojem. Trošku mě drtí, že mi dochází a já si dala na leden nákupní stopku, ale tak co, třeba si teď nebudu mýt háro tak často :))) Taky teď testuju Foreo, u kterého doufám, že nedopadne stejně jako můj elektrický kartáček - na dně šuplíku :)



Millynka na výletě ♥
A teď pojďme na dárky, které jsem v průběhu prosince dostala (protože jsem asi hrozně skvělá a lidi mě mají rádi nebo tak něco 😂)




Teď testuju novej makeup od Dermacol a říkám vám, že je fakt zajímavej
Největší překvápko od Actimelu♥ Děkuji

Další dáreček v rámci kampaně Dorothy Perkins pro Zoot ♥ Děkuji


Nákupy v TK Maxx co stojej za všechny prachy :D Recenze ještě budou
Vánoční dáreček od Luka ♥


Od září u nás bydlely moje milované osmáčí slečny. Ze začátku jsem moc nevěděla, jak náš pidi byt s kobercem zvládne tuhle zásobárnu bobků a svinčíku na nožičkách, a ano, téměř každý den jsem vysávala a  3x týdně vytírala, ale na tyhle chlupáčky se zlobit nedá. Na Vánoce jsme je odvezli k rodičům, ale stesk vyhrál a nakonec si pro ně příští týden zase jedeme.



Letos jsem dárky vychytala - začala jsem s nákupem už v říjnu na Kanárech, takže ve finále jsem se krásně vyhnula davům v obchoďácích. Protože co jsem neměla, jsem pořídila onlajn (a každý den z vrátnice v práci chodila obtěžkána krabicemi :)). Jak jsem vychytala nákup dárků, tak jsem totálně nevychytala balení dárků. Každý večer to zdárně oddalovala, a když jsem se do toho pustila, zjistila jsem, že mám málo balícího papíru :))) Takže jsem balila za pochodu pár minut před tím, než to vypuklo.
Vánoce jsme nejprve slavili s Lukem, poté jsem se přesunula k rodičům a Štědrý den slavila u nich. Na příští rok už ale koketuju s myšlenkou, že na Vánoce odcestujeme někam za hranice.






Vánoce s nejlepším kámošem v práci ♥








V prosinci jsme si taky střihli nějaké ty výlety - ať už předvánoční Erfurt nebo Drážďany. Prošli si po dlouhé době Prahu, navštívili nutrie na Podolí - dokonce třikrát, a tak nějak odpočívali, protože dovolená bude až za dlouho a víkendy jsou na nějakou regeneraci krátké. A pak jsem strávila hromadu času v posteli s tabletem, kterej mi donesl Ježíšek Lukašisko a objevila kouzlo Netflixu a seriálu Ty. To je taková pohoda, když člověk překlikává mezi HBO a Netlflixem a nic ho netrápí.





Boty - CCC, jeany - Bershka, kabát - Primark, kabelka - Furla

Sako - F&F, kozačky - Primark, top - Amisu, jeany - Pull&Bear 

S  BFF v divadle

Bunda - Calliope, sukně - Zoot, boty - F&F, kabelka - DKNY

Kabát - Zoot, boty - Primark, jeany - H&M, top - Zara, kabelka - Furla

Splnila jsem si svoje dlouhodobé přání a koupila si zrcadlo s osvětlením ♥

Rok 2019 jsem zakončila ve vší parádě. A doufám, že nám všem přinese rok 2020 něco parádního, protože 20. léta zní parádně!


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Mně přije, že růžových dekorací bylo všude plno a občas mám pocit, že do budoucna budu mít hromadu krabic a v každé jinou barvu Vánoc, protože mě pokaždé zaujme nějaká jinak barevná ozdoba :D S balením dárků sis fakt vyhrála, krása.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. To jedloooo! Idole zbožňujem, nikdy by som nepovedala, že sa mi takéto vône zapáčia, ale som v tom! :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Kači pěkný prosinec jsi měla a musím říct, že jsem to před Vánoci měla dost podobně, samé kafíčka. :) A výměna dárečků. Bylo to kouzelné a nasávala jsem vánoční atmosféru všude kudy jsem chodila.
    Jinak máš hrozně pěkné a originální dárečky. :) A takový dotaz na závěr, jak máš ty ponožky z Pepco drží ti ta ouška? Já dostala předloni od kamarádky z HM a uši mi odpadly. :(

    OdpovědětVymazat