Velký test značky Makeup Revolution [Recenze]

By 15:10 , ,

Dneska si pro změnu dáme trošku té dekorativky. Před cca měsícem jsem narazila na akci v Rossmanovi, kde při nákupu nad 299,- kosmetiky Makeup Revolution dávali zdarma paletku očních stínů Iconic Vitality.


Jasně, že jsem kosmetiku ani paletku nepotřebovala, ale...všichni víme :)
Tentokrát jsem udělala rozumný kup a místo několikáté paletky či  rtěnky jsem sáhla po něčem, u čeho jsem měla jistotu, že to využiju - tedy po Brow defineru (tužky na obočí), pudru, paletce rozjasňovačů a linkách.
Recenzi začnu linkami ve fixu, které vypadaly suprově, byly i hodně pigmentované, černé a voděodolné. Jsou cruelty free a stojí okolo 180 Kč. Linky mě na první pohled zaujaly, ale dřív, než jsem je pořádně stihla vyzkoušet, vyschly. Nevím, jestli jsem měla vadný kus nebo jsem je někde nechala válet otevřené, ale bohužel to nejsou první linky ve fixu, které mi v rekordním čase vyschly. Jediné, které mi tedy zatím drží, jsou zebra linky od Dermacol.


Na začátek jsem vám ukázala to špatné, ale teď už budu jenom pozitivní. Brow Definer je tužka na obočí dost podobné Goof Proof od Benefit, které miluju, ale odrazuje mě trošku cena. Brow definer je dělaný na podobném principu - z jedné strany štěteček, z druhé strany vosková tužka, která je zkosená, a tak pomůže lépe dokreslit tvar obočí. Navíc  je hodně pigmentovaná, takže nakresleno máte za pár vteřin. Před nakreslením doporučuju okolí obočí zapudrovat nebo nakreslené obočí projet fixátorem - pro klid v duši, aby se obočí nerozpíjelo. ale pokud nemáte mastnou pleť, tak to ani příliš fixovat nemusíte. Efekt je pak podobný jako u Goof proof s tím rozdílem, že cena této tužky je 89 Kč, což je nic.


Oční stíny Iconic Vitality obsahují jak přirozené odstíny na denní nošení, tak i výraznější a divočejší barvy, takže s nimi jde docílit jak jemného vzhledu, pak večerního líčení. Stíny jsou poměrně dobře pigmentované (ale samozřejmě záleží na odstínu, všeobecně platí, že čím tmavší odstín, tím lepší pigment) a na oku vydrží i bez báze celý den - ale tady zase záleží jestli máte mastnou pleť nebo ne. Já na víčko nanáším makeup a poté až stíny. V takovém případě jsou krásně pigmentované a vydrží celý den (i když intenzita je o trošku nižší).
Stíny příliš nepráší - řekla bych, že takový ten střed. Možná bych trošku vyměnila odstíny, protože některé jsou si podobné, takže pak vedle sebe na víčku neuvidíte rozdíl.


Dále pak jsem vyzkoušela pudr Matter base powder v odstínu P2. Pudr je obrovský a řekla bych, že jen tak se nevypotřebuje. Srovnávám ho se Stay Matte od Rimmel a musím říct, že je více pigmentovaný a lépe kryje než Rimmel. Nicméně není tolik přirozený - ale záleží na tom, čím ho nanášíte, jestli štětcem nebo labutěnkou. Pudr vydrží celý den a člověk se neleskne. Stojí kolem 99 kč a musím říct, že to byl dobrý kup.


Poslední paletkou jsou SophX, což je obrovská paletka rozjasňovačů a tvářenek - obsahuje 8 odstínů - do růžova, bronzové, se stříbrným a zlatým nádechem. Rozjasňovače mají lesk jak blesk a vydrží na obličeji celý den, takže při jejich aplikaci buďte opatrní. :) Určitě nedoporučuju používat všechno dohromady, tj. jak bronzer, tak rozjasňovač, protože pak budete jak diskokoule. Pigmentací bych je přirovnala k Benefitu..



Shrnuto, podtrženo. Nic z mých nákupů nebyl špatný kup - krom těch linek (ale to, že vyschly může být fakt vadným kusem). Paletka očních stínů je krásně pigmentovaná, dá se s ní vytvořit jak denní, tak noční look a moc nepráší. Paletka rozjasňovačů je bomba - ale bacha na ni, je až příliš pigmentovaná. Brow Definer je příjemná alternativa, pokud nechcete investovat do dražších tužek na obočí.


You Might Also Like

7 komentářů

  1. Paletka rozjasňovač je krásná, stíny mě moc nezaujaly.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný líčení Kači :) já od značky makeup revolution london zkoušela několik desítek produktů, díky beauty truhle kterou jsem si jednou zakoupila a mám tuto značku ráda :) aktuálně používám paletku na obočí a rtěnku mou nejmilovanější červenou

    OdpovědětVymazat
  3. produkty ma samé o sebe nezaujali ale keď som zbadala tvoje líčenie tak...proste wow :)

    WHEN PIGS FLY

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné líčení :) od téhle značky mám produkty ráda, hlavně paletky.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Tie rozjasňovače sa mi páčia, vyzerajú super.

    OdpovědětVymazat
  6. Rozjasňovač se mi líbí a paletku se stíny mám také, ale jiné. Celkově je MR podle mě takový střed, se kterým jsem spokojená a cenově je to pro mě ještě přijatelná značka.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat